Geciktiğinin ve çok beklediğinizin elbette farkındayım fakat üniversite sınavlarına girdiğimi defalarca söyledim ve hepiniz artık biliyordunuz. Geçen gün yeni hikayemi yayınladım. Kanlı Başlangıçlar Serisi'nin 2. kitabını. Bekledim ki kuru bir tebrik edin, başarı dileyin. Fakat bu kadar nankör okurumun olduğundan haberdar değildim. Wattpad'de ki yazarların genelde karşılaştığı bu doyumsuz, bitmek tükenmek bilmeyen isteklerle dolu okurun benimde okurlarım arasında olduğunu bilmiyordum. Dünyada yalnızca siz yoksunuz. Yazamamamın sebeplerini söyledim ki istemeseydim eğer asla bu kitabı okuyamazdınız bunu da unutmayın.
Şu tarzda gelen yorumlara toptan cevap veriyorum; "Önce yazmakta olduğun hikayeleri bitiripte yeni hikaye yazsaydın keşke." ya da "Yarım bıraktığın hikayeleri tamamlamadan yeni hikaye yazman çok saçma hem de o kadar zamanım yok zamanım yok diyip duruyorsun." diyenler, iyi okuyun!
Öneriniz için teşekkür ederim lâkin ben 3 hikayemi de aynı anda yazabilirim hiç dert edinip o güzel canlarınızı sıkmayın siz. Ayrıca, zamanım yoktu evet. Lise son sınıf öğrencisi idim! Üniversite sınavım vardı ki bu her şeyden çok daha önemli. Kitap olacak olan Romantik Komedi'nin düzenlemesi ile ilgileniyordum. Önceliklerim bunlardı ve ayrıca kendime ait birde özel hayatım var. Her an yazmıyorum. Yazı makinesi olarakta görmeyin yazarlarınızı biraz saygı duyun.
Şimdi gelelim bölüme. Uzun zaman sonra güzel bir bölüm ile karşınıza geldiğimi düşünüyorum. Umarım sizlerde beğenir ve yorumlarınızı eksik etmezsiniz. Yanlış anlaşılmasın, eleştiriye değil boş yorumlara karşıyım.
Artık hikayelerimin bir instagram hesabı var. Orada her türlü kesitlere ve alıntılara yer vereceğim. Hesap sosyalbukalemunnwatty kullanıcı adı ile açılmıştır. Hepinizi bekliyorum. Ayrıca Facebooktaki Sosyalbukalemunn Hikayeleri adlı grubumuza da bekliyorum. Orada da aynı şekilde paylaşımlar oluyor ve alıntılara yer veriyorum.
Birde unutmadan, Kapak Tasarımı yapmaya devam ediyorum. Şayet ihtiyacınız varsa mesajla ulaşabilirsiniz ;')
Şimdi iyi okumalar. Türkiye şu an 1-0 yeniyor mutluyuz ♥♥ Multimedia ve bölüm şarkısına bakmayı unutmayın. Sosyal hesaplara da bekliyorummm. Haydi okumaya :)
▬▬▬▬▬▬▬▬
"Konuş, dinliyorum." Ses buz gibiydi. Öyle keskindi ki, karşısındaki adamı titretmişti.
"Hiçbir şey görmedim ben ağam."
Pencereye dönük olan başı, seri bir hareketle adama döndü. Gözündeki siyah camlı gözlüklere rağmen ateş topunu andıran hareleri görülebilirdi. Adeta ölüme susamıştı bu adam. Yoksa ne diye karşısında yalan söylesindi?
"Senin neler bildiğini tüm Gaziantep biliyorda susuyor Rasim, beni zıvanadan çıkartmadan dökül. Dökül ki üzerime kanın bulaşmasın!"
Karşısındaki adam yalvarmaya başladığında "Kes sesini!" diye gürledi. Artık dayanamıyordu. Bağrında sönmek bilmeyen bir ateş yanıyordu ve Viyan Ağa artık katlanamıyordu. Babasının bile intikâmını almayı düşünmemiş adam, şimdi kardeşinin intikam isteğiyle yanıp tutuşuyordu.
"Rasim! Bu işi kısa yoldan halledelim sonra sen yoluna, ben yoluma. Ağzındakini çıkar ve defol git!" dedi yüksek ses tonunu hiçe sayarak. İçinden öfke taşıyordu. Bir şeyleri yıkmak, yakmak veyahut parçalamak istiyordu. En küçük erkek kardeşinin bedenini toprak altına koyduğundan beri, darmaduman etmek istiyordu tüm dünyayı. Tarumar etmek istiyordu tüm Gaziantep'i. İstiyordu da ne fayda, kardeşini geri vermeye hangi kudret yeterdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelinim [TAMAMLANDI]
Fiksi UmumBen kim miydim? Ben gelip geçtiğim, adımımı değdirip kendimi kazıdığım bu topraklarda bahtsız bir bedeviden fazlası değilim. Yaptığım tek hatanın, doğmak, olduğu karanlık dünyamda, yaşamak için acınası bir halde umut arayanım. Ben, insanlar...