17.│Barudi│

30.8K 1.8K 183
                                    

BÖLÜM HAKKINDA KAFANIZIN KARIŞTIRMAMASI İÇİN KÜÇÜK BİR HATIRLATMA: 

Asmin Sidar ve Boran Sidar ikinci bölümde kısa bir rol olarak girmiş karakterlerdir. Asmin Sidar, Kandemir ailesinin en büyük kızı olup, dolayısıyla Zerya'nın ablasıdır. Boran Sidar'ın ise Viyan Barzan ile düşmanlığı olan Boran ile hiçbir alakası yoktur. Yalnızca adaşlar.

Bu konuda aklınızda bir soru işaretinin kalmadığını temenni ediyorum, teşekkürler.

İşleri karıştıracağımı ve rahat durmayacağımı önceden söylemiştim, dediğim gibi de yaptım. Bölümün sonuna doğru ve tam sonunda kocaman bir bomba bıraktım. Çözümlemek ve tahlil etmek ise tamamiyle size kalmış. 

Gelelim bölümün üç ay sonra gelişinin sebebine. Aslında Üniversite idi falan filan hepsi sebeplerimdir, evet. Lâkin en büyük sebep, beni yazma makinesi olarak görüp sanki yazmaya mahkûm ve zorundaymışım gibi davranan arkadaşlar. Ve inanın ki o kadar çoklar ki, bir süreden sonra iliğimi iflahımı sömürdüler.

Yazmayı ruhuma iyi geldiği ve yazarken yaşadığımı hissettiğim için yaptım her zaman. Ne zaman bir zorundalık halini aldı, işte o anda koptum kitaptan. Yazma isteğim sıfırlandı. Bir ara yarıda bırakmayı, yalnızca kendime yazmayı bile düşündüm. Fakat sizleri yarı yolda bırakmak istemem. Ben bu kadar düşünceli iken, sizlerinde aynı hassasiyeti göstermenizi isterim. Üzgünüm, yazma makinesi değilim. Yazmak duygularla yapılan bir şey, bana zorundalık gibi dayatırsanız bir sonraki bölümü çok daha geç okursunuz. Özel hayatımında olduğunu kabullenip, öyle yorum yapın. Çocuk değilsiniz, düşünebilen insanlarsınız. Empati kurun her şeyden önce.

Gelelim yorumlara. Yorumlarınızı bana maddi bir getirisi olduğu için değil, yalnızca sizlere daha iyi bir kitap sunmak istediğim için istiyorum. Hiçbir zamanda bu yüzden istemeyeceğim. Bana ilham olun, yazdığım kitabın bir parçası olun. Bir satırında da siz olun, sizin yorumunuzdan mütevellit yazılmış olsun o satır.

Sözlerimi lütfen dikkate alın. ÇÜNKÜ OKUDUĞUNUZ BÖLÜM KİTABIN ASKIYA ALINIP ALINMAMASINA KARAR VERİLECEK OLAN BÖLÜM.


MULTİMEDİA

MULTİMEDİA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bölüm ithafı geçen bölümde en uzun yorumun sahibi olan @succesfulhonest 'adır. Beğenmen dileklerimle ♥

Hepinize iyi pazarlar. Kendinize dikkat edin, yeniden görüşmek temennim ve dileklerimle ♥

▬▬▬▬▬

Gelinim [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin