BÖLÜMÜN BÖLÜM ŞARKISI İLE OKUNMASI ŞİDDETLE TAVSİYE EDİLİR!
Bölümü okumaya hazır mısınız? Dikkatle okuyun çünkü kalbe pekte yararlı bir bölüm olmadı.
Artık heyecan dolu bölümlerin gelmesi gerekiyordu. Bu da başlangıç olsun. Olayları hızlandırıyorum ve size kemerlerinizi bağlayıp, sıkı oturmanızı temenni ediyorum. Önümüzdeki birkaç bölüm oldukça heyecan dolu olacak.
Umarım bölümün sonunda yorumlarınızı eksik etmezsiniz. Ki böyle bir bölümde etmeyeceğinizden eminim :D Neden mi? Okuyunca anlayacaksınız ;D
Bölümleri bundan sonra düzenli olarak paylaşmayı düşünüyorum. Yalnızca bana yardımcı olmanız gerekiyor bu konuda. Desteğinizi eksik etmeyin lütfen, ben burada yazıyorsam sizin için, kendim için. Sizler destek çıkmazsanız, yapamam. Umarım ne demek istediğimi anlamışsınızdır, sizleri çok seviyorum ve lafı daha fazla uzatmadan bölüme geçmenizi temenni ediyorum.
Bölüm, heyecanını dile getirmekten asla kaçınmayan ve beni yazmam için tetiğe geçiren canım okurum @gazapkusu için. Çok teşekkür ederim, Gelin'imi benim kadar sahiplendiğin için canım.
Bölüm şarkısı; Adham Safena - Fade To White. Bölümü okurken dinlemeyi unutmayın!
Multimedi;
Keyifli okumalar.
▬▬▬▬▬▬
Kulakları çınlarken, yutkundu...
Ruhu kanıyordu. Akan kan sevdiğinin bedeninden değil, kendi ruhundan süzülsün istiyordu.
Durmuyordu, kesilmiyordu ses.
Çığlıklar işitiyordu kulakları, acı dolu çığlıklar...
Dünya etrafında dönüyordu. Bu acı, neyin acısıydı?
"Viyan..." diye mırıldandı kendisinin bile zor duyduğu sesle. "Kalk!"
Karşısında cansızmış gibi yatan adamda hiçbir değişiklik olmadığını görünce sarsıldı. Yüreğindeki depreme verebileceği bir ad yoktu. Her şeyin düzeldiğine inandıkları anda, böylesine bir şeyi yaşayacaklarını kimse tahmin edemezdi.
"Viyan! Çocuğumuz için kalk!"
Sancıları hissediyor lâkin kendi acısından daha önemli kıldığı kocasıyla ilgilenmekten bir an geri durmuyordu.
Silah sesi susmuştu lâkin yine de korkuyordu hareket etmeye. Sevdiği adam gözlerinin önünde nereden geldiği belli olmayan kurşunlara hedef olurken, tüm cesaretini yitirmişti çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelinim [TAMAMLANDI]
Ficción GeneralBen kim miydim? Ben gelip geçtiğim, adımımı değdirip kendimi kazıdığım bu topraklarda bahtsız bir bedeviden fazlası değilim. Yaptığım tek hatanın, doğmak, olduğu karanlık dünyamda, yaşamak için acınası bir halde umut arayanım. Ben, insanlar...