„Mami, tati, budu se vdávat. A opovažte se mi to zakázat, protože vás stejně neposlechnu a uteču s ním do Vegas."
„Chci být u toho, až jim tohle budeš říkat."
Házím po něm polštář. Nějak si nedokážu představit, že zrovna já budu vdaná paní. Jsem ještě puberťák. A víte, co je na tom nejhorší? Že je to nakažlivý, protože Steve se začíná chovat jako já. Ne, že bych ho chtěla požádat o ruku nebo tak něco, ale po mé trefě skáče do postele a začíná mě lechtat. A v tom nejlepším přichází moje drahá matinka.
„Co to tady vy dva vyvádíte?"
„Ale nic. Trénujeme na svatební noc. Potřebovala jsi něco?"
„Ne, jen jsem tě chtěla vidět, když jsi konečně odemkla."
Vycouvává ze dveří a mě napadá, že se možná bojí, aby ji Steve nesejmul štítem. Počkat, ona o tom vlastně neví.
„Jen tak mezi námi, tvůj bratr o mně ví a ptal se, co je mezi mnou a Mystery. Nevím, zda mu má odpověď stačila."
„Co jsi mu řekl?"
„Že je to trochu složitější."
„Tak já jsem trochu složitější? To odvoláš."
„Ty jsi hlavolam."
Líbá mě, ale já se rychle oddaluju. Blbnutí mi nevadí, ale intimnosti ano. Je to ještě moc živý.
„Omlouvám se, nechal jsem se unést."
„To nic. Asi to se mnou bude trochu složitější."
„Vidíš? Teď jsi to sama přiznala."
Vstávám z postele s úmyslem se převléct a něco sníst. Tak nějak (ne)vědomky jsem při tom začala trochu kroutit zadečkem a můj, bože, já si na to nezvyknu, snoubenec to samozřejmě zaregistroval.
„Nevrť se. To jsou hotový muka dívat se na ten tvůj sexy zadeček."
„Myslím, že z naší dvojice jsi ty vlastníkem nejvíc sexy zadku na téhle planetě. Zeptej se mé mámy."
Zrudne jako rak.
„Myslím, že když s ním před ní párkrát zavrtíš, bude tě milovat."
„Já stojím o lásku jen jedné Rýdlové."
„Ty znáš mou babičku?"
„Ta by mi byla věkem asi blíž."
„Počkat. Vypadáš tak maximálně na třicet a chováš se na patnáct. Myslím, že k sobě pasujeme."
„Až na to, že je mi 97."
„Těch 70 let v ledu bych nepočítala, jinak naše klepne. Představovali si pro mě někoho mladšího. Spadl jsi ve 45', probudil ses v roce 2011. Takže oficiálně ti je 31. Hodně štěstí a zdraví."
Dávám mu malou pusu, ale on mě chytá za hlavu. Neříkala jsem mu, že tohle nechci? No, ale mohlo by být i hůř, takže se nakonec stejně líbáme.
„Vy máte narozeniny? Omlouvám se, ale my jsme to nevěděli."
„Mluv za sebe. Všechno nejlepší, Steve. Snad to s mou sestrou vydržíš do stovky."
Chci po něm hodit botu, ale Steve mě zastavuje, protože můj bratr odněkud vyndává naprosto geniální dort ve tvaru Stevova štítu.
„Děkuju."
Najednou táta zbystří.
„Já už vím, proč nám neřekli skutečné jméno, Gábi. Naše dcera chodí..."
„S Kapitánem Amerikou. A já mu řekla, že je budižkničemu. Já se před vámi hanbou propadám."
„Už s ním nechodím."
Všichni na mě upřou vyčítavý pohled.
„Já si ho totiž hodlám vzít."
Směju se jako měsíček na hnoji a ukazuju jim svůj prstýnek.
„To je to nejrozumnější, co jsi v životě udělala, ségra."
„Snad vám nebude vadit, že váš budoucí zeť je starší než vy."
„To mi nevadí. Jen mě mrzí, že nebudu pořádně rozumět svým vnoučatům."
Mrkám na Steva. Ten se jenom usmívá a česky mému otci říká, že jim rozumět bude, ale že zatím žádné neplánujeme, vzhledem k jeho povolání. To už mou mámu dostává do kolen. Myslím, že teď na jejím žebříčku vhodných kandidátů o mou ruku vyskočil na první místo. No, stejně už je pozdě, protože já už jiného nechci.
Myslíš si, že je to dobrý nápad?
Když nemůže Rogers na oslavu, přijde oslava za ním.
Já jsem nechtěl riskovat. Jamie nás všechny může usmažit, pokud jdeme nevhod.
Ta mě usmaží už jenom za ten odposlech ve staroušově botě, takže já jsem v klidu.
A pomysleli jste na její rodinu?
V klidu, Thore. Jsme jen jejich přátelé, normální lidé. Až na výjimky.
„Kdo jim půjde otevřít?"
„Komu?"
„Mým bývalým přátelům."
Steve jim jde otevřít a vrací se s náručí dárků. Tony s Thorem nesou ještě bednu plnou alkoholu.
„Zdravím, rodinko. My už se známe. Teď zbytek týmu. Kutil Tim, Robin Hood, Grinch a Máša. Metuzaléma jste už poznali."
Táta s bráchou div neslintají nad Natašou, která si vzala kratší sukni a halenku s docela hlubokým výstřihem.
„Já bych jí tam nekoukal. Ten poslední přišel o koule."
Zábava se rozjíždí. Tony, můj táta, Clint a Thor soutěží v pití. Brácha se baví s Natašou, která se jenom usmívá. Máma se baví se Stevem a je strašně ráda, když zjišťuje, že se nemůže opít. A jelikož tu o mě nikdo nejeví zájem, jdu za Brucem, který smutně stojí v rohu.
„Neříkej mi, že tě Tony urazil tím Grinchem."
„To ne. Jen nemám rád oslavy."
„Já taky ne."
„Chceš se dívat na New York se mnou?"
„Moc ráda."
ČTEŠ
Mystery Life
FanfictionS Jamie jsme se loučili na hřbitově, když odcházela od Steva. Tenhle příběh začíná tím, že dostane pozvánku od jednoho nejmenovaného génia, milionáře, playboye a filantropa, který nutně potřebuje někoho, kdo by mu v jeho laborce podával šroubky. A t...