Jízda na štítu

356 22 0
                                    

„Ještě ne."

„Chci u toho být. To bude prča."

Mezitím se naše Sky, jak jsme Skylark začali říkat, umyla a já ji vydesinfikovala všechny odřeniny. Pepper sehnala nějaké tyrkysové tričko a riflové kraťasy, takže jakmile jsme ji učesali, začala vypadat jako hezká holka. Jak se brzy ukázalo, její povaha se velmi podobala Starkově, což mi dělalo vrásky na čele. Jak asi Steve vezme to, že mu chci domů přivést Tonyho v sukni? To asi nepřekousne.


„A tohle musíš zapojit sem. Přesně. Ty jsi talent."

Sky Tonymu pomáhá s opravou jeho obleku. Vzala to celkem normálně, jako by vídala Iron mana každý den.

„Slyšel jsem, že sis přivedla holku. Koukám, že je šikovná."

„Ahoj, Bruci. Ano, taky mě překvapuje."

„Už to ví?"

„Ještě ne. Nevíš, kde bych ho našla?"

„Netuším. Myslím, že by měl být někde v Sokovii s Natašou a Bartonem."

Ještě chvilku pozorujeme, jak si ti dva hrají se šroubky. Nikdy bych neřekl, že zrovna Tony je otcovský typ. Nakonec se oba vydávají v doprovodu Bruce do jeho laboratoře. Já jim sděluji, že jdu radši udělat palačinky. Všichni samozřejmě nadšeně souhlasí.


„Obdivuju tě. Já přijít domů s děckem, tak mě Tony asi vyhodí."

„Viděla jsi ho se Sky? Myslím, že by nějakého prcka uvítal."

„S jeho povoláním? Tedy myslím tamto."

„Já tě chápu. To, že zachraňuje svět, neznamená, že nemůže mít čas i na svou rodinu."

„Budu o tom přemýšlet. Myslím, že by ses měla podívat, co se nahoře děje."

„Taky se mi ty zvuky nějak nelíbí."


Vybíhám schody, když najednou žuch a ležím na zemi a na mně...

„Steve?!"

„Já ti říkal, že někoho sejmeš."

Nahoře se směje Tony. Steve sbírá svůj štít, na kterém evidentně sjížděl schody.

„Pozor, teď jedu já."

Na schodech stojí Tony. Na nohou má sjezdové lyže, v rukou hůlky a na obličeji brýle. Odstrčí se a sjíždí schody. Jenže se mu jedna z lyží zasekne a on padá na hubu.

„Já se taky aspoň nenacápl."

„Nech si to. Já mám ještě jedno želízko v ohni."

Nahoře stojí Sky. Pokládá na schody sáňky a bravurně je sjíždí.

„Myslím, že nám Sky natrhla pr..."

„Pozor na jazyk."

„Kalhoty. Ovšem za styl bys dostal medaili ty, protože to, jak jsi sejmul Jamie, bylo parádní."

„Já se ti ještě neomluvil, co?"

„To je dobrý. Steve, to je Sky."

„My už se známe."

„To mi došlo, když si tady hrajete na obří slalom. Ona s námi bude bydlet. Dala jsem žádost o adopci."

„Co?"

V tom mě bere kolem pasu a líbá mě.

„Tak sexy mamku jsem ještě neviděl."

„Ty s tím nemáš problém?"

„Ani ten nejmenší. Mít v bytě dvě nejkrásnější a nejchytřejší holky na světě, to je potěšení."

„Za to si tatínek zaslouží nějakou odměnu."

„A jakou?"

Stojíme u sebe tak moc blízko, že cítím, že by mě byl schopný ošukat tady a teď, ale přerušuje nás Tonyho významné odkašlání.

„Vám nevadí, že tady máte budoucí dceru? A já před ní nemůžu říct ani pr..."

„Tony!"

„Já vím. To mě teď budete sprdávat ve stereu?"

„To se ještě uvidí."



Mystery LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat