▫▫▫❤▫▫▫
Seçildim.
Yüzyıllar sonra tekrardan hayat bulacak oyunun, direnişçilerinden biriyim. Aslında hepimiz bu oyunun bir parçasıyız. Hepimiz bu evrene bir kıvılcım olarak gönderildik. Birçoğumuz bunu doğumla unuttu ve başlamadan söndü , çok azımız ise bir ateş topu olmayı başarabildi. Kimileri ateşiyle masum hayatları yakarken, kimileri kendilerini yakıp, sönmüş hayatları aydınlatmayı seçti. Yanmadan aydınlanmıyordu.
O bir alev topuydu.
Dünyayı değiştirebilirim inancı, sadece özel kıvılcımlara üflendi. Bu inanç,doğduğu andan beri, o kıvılcımın hayat çizgisini belirledi. Öyle büyük bir güç ki bu,kimsenin duymadığı, kimsenin görmediği hatta kimsenin sevmediği şeylere büyük bir özlemle bağlar seni. Ama geriye kalanlar, o alev toplarının çoğu tarafından yakıp,yıkıldı. Yüzyıllar süren bir esarete mahkum edildi.Edilirdi.Ta ki o gelene kadar. Sonra bütün inandırıldıklarımızı unuttuk,gerçeği bulma yoluna adadık kendimizi.Bir ateş topu geldi. Hepimizin kalbine bir kıvılcım üfledi.
O,herkesin bir alev topu olabileceğini öğretti.
▫▫▫▫
Oyuncaklar farklı bir gezegendendi. Onları çizerken buraya ait olmadıklarını hissedebiliyordum. Herkesten,herşeyden uzak olduğum anlarda çizdikçe kendimi buluyordum. Ben de bu dünyaya ait değildim. Farklı bir gezegende,bambaşka bir hayatım vardı. Daha gitmemiş,daha görmemiştim,sadece hissediyordum. Yüzyıllardır sönmüş hayatları bir hortum gibi içine çekip, yenilgilerle güçlenen bir esaret vardı. Benim ki oyuncakçı dükkanını keşfetmemle başladı. İlk özgürlüğüm de oradaydı. Hikayem tam burada, özgürlükle esaretin kesiştiği noktadaydı. Yaşadıkların,kazandıklarınla birlikte;kaybettiklerinde hiç yaşanmamış olacak deyip ,seçme şansı verseler, hala bu oyuna başlarmıydım bilmiyorum. Çok kaybettim,çok kazandım.Yürüyebilseydim belki de böyle bir yeteneğimin olduğundan bihaber olacaktım,ve yüzyıl sonra böyle bir direnişin eli,kolu,ayağı olamayacaktım. Bazı anlar,güzel olanların farkına varmamız içindi.
Herşey oyuncakçı dükkanınında başladı. Bir anda tüm insanlardan saklanan bir gerçekliğin içinde buldum kendimi. Sonra benim de tüm gerçekliğim değişti. İnandırıldıklarımızın aslında nasıl bir yanılgı olduğunu gördüm. Kendi dünyamızın yalnızlığında kayboldukça nasıl da azaldığımızı farkettim. Asıl gücün sahibiyken nasıl da köleleştirildiğimizi, bir avuç canavarın bizleri nasıl da yönettiğine şahit oldum. Herşey tam burada, cehalet uykusundan uyandığım anda başladı.
💭
Yeni Bölümde görüşmek üzere,
Kendinize iyi bakın!✋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎴(O.Y.U.N)🎴 ''ATEŞ TOPU''
Fantasy🎴 Seçildim. 🎴 Yüzyıllar sonra tekrardan hayat bulacak oyunun, direnişçilerinden biriyim. Her oyun farklı bir kapı demektir. Kuralları değiştirmeyi öğrendiğiniz an oyun gerçeklikten çıkıp, zihinsel yapınızın bir ürünü olmaya başlar. Oyunca...