... 17 ...

16 2 0
                                    


 Oyuncakçı dükkanında tamamen yapayalnız ve sonsuza dek kilitlenmiş gibi hissediyordum. Hemen çıkmam gerekiyordu başaramıyordum. Olanları öğrenebileceğim tek kişi vardı o da şuan karşımda bir oyuncak olarak bana bakıyordu. Sinirle ona doğru uzandığımda, boynunda taşıdığı bir camı kırık olan gözlüğün hala asılı olduğunu gördüm. Hemen boynundan çıkartıp incelemeye başladım. Sol camı eksik kırmızı bir gözlüktü. Gözüme taktım çıkardım, incelemeye çalıştım. İçeriyi daha iyi görebilmek için perdeleri açtım. Camlardan dışarı bakınca sadece beyaz bir ışık parlıyordu. Gözlüğü tekrar takmak için elime alıp kaldırınca camdan gelen ışığın gözlükten geçip karşı duvara bir yansıma yaptığını gördüm. Tıpkı bir projektör gibi camdan gelen ışıkla duvarda bir şeyler belirmeye başladı fakat ne olduğu tam anlaşılmıyordu. Gözlüğü incelerken ortadan katlanabildiğini keşfettim. camsız olan ve camlı kısmı üst üste gelip pencereden gelen ışığa doğru tuttuğumda duvarda bir yazının belirdiğini fark ettim.

''Seçildin. Yüzyıllar sonra tekrardan hayat bulacak oyunun, direnişçilerinden birisin. Aslında hepimiz bu oyunun bir parçasıyız. Hepimiz bu evrene bir kıvılcım olarak gönderildik. Bir çoğumuz bunu doğumla unuttu ve başlamadan söndü , çok azımız ise bir ateş topu olmayı başarabildi. Kimileri ateşiyle masum hayatları yakarken, kimileri kendilerini yakıp, sönmüş hayatları aydınlatmayı seçti. Sana bu oyunun her anında yardım edeceğiz. Artık kapılar kapandı. Ya hep beraber bu odadan çıkacağız, ya da bir yüzyıl daha bu odada kalacağız. Ve sen eğer kaybedersen yerine biri gelene kadar yarı insan olarak hayatına devam edeceksin. Ta ki yerine birini seçtiğinde, onların oyununu kazanacak biri gelene dek sen de bir oyuncağa dönüşeceksin. Bu oyunu bozmanın en önemli yolu birlik olmak. Ve unutma cesaret en büyük kapıların anahtarıdır. Kazanmak için çalışmazsan asla kapıları açamazsın. Artık yeni ''Hayalbaz/ Kurgucu'' sensin. Bu odada temel eğitimi aldığın an, as eğitime çağrılacaksın. Kapılar kapandı. Ve sen artık evrendeki gerçekliğin kurtarıcısı olma yolundasın. Bizler başaramadık. Ama yolu yarıladık. Tecrübeyi kazandık. Sıra sende. Seçildin. ''

🎴(O.Y.U.N)🎴            ''ATEŞ TOPU''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin