Multide karakterler :)
Biliyorum biraz geç oldu ama bi' görün istedim :)
Bu arada multideki bölüm şarkısını dinleyin :)
İyi okumalar ponçikler❤
---
Ali'nin Ağzından...
Sigaranın ucundaki külü, tablaya bıraktıktan sonra tekrar çektim içime. Alabildiği kadar ciğerlerime işledim ve ağzımdan sızan dumanın ağır çekimle yukarı çıkışını izledim.
İkinci kez çektiğimde Selin yanımda belirtmişti.
"Bravo abi sen ayağına gelen kısmetleri tep hep."
Dumanı tekrar ağzımdan çıkarttıktan sonra sordum. "Ne kısmeti?"
"Canım Bukre'den bahsediyorum işte."
Selin'e döndüm. "Sen ne çabuk büyüdün de abine akıl veriyosun?"
"Bunun büyümekle alakası yok! Harfi harfine duydum sizi! Abi kör müsün kız sana deli gibi aşık! Ya şu Sinem Abladan medet umacağına bir etrafına bak bi' ya..."
Sustum. Sigaram bitmişti. Yenisini içmek için masanın üstündeki paketi alıp, içinden bi' sigara daha çıkardım.
"Yeter artık içme şunu ramazan ramazan."dedi Selin elimdeki sigarayı alarak.
"Selin ver şunu! Selin ver dedim!"
"Hayır!"
"Selin ver dedim bak elimden kaza çıkacak!"
"İçme şunu artık! İçme!"
"Selin bak beni deli etme ver şunu!" dedim kolunu sıkarak.
"Ne oluyor orada!" dedi annem mutfaktan bağırarak.
Annem birkaç saniye içinde belirdi yanımızda. Selin'in elinden sigarayı aldı.
"Sigaramı aldı!"
"İyi ediyor da vermiyor!" dedi çemkirerek. "Oğlum bi' kız uğruna helak edip duruyorsun kendini..."
"Ona içmiyor anne." dedi Selin.
"Ya neye içiyor?"
"Bukre varya, siz Gülseren Teyzeyle dışarı çıktığınız zaman abime aşık olduğunu itiraf etti."
"Selin siktirgit yoksa dövücem seni!" dedim yumruğumu sıkarak.
"Terbiyeli konuş anan var yanında!" dedi annem yükselerek."Bu ne dedi?"
"Ne diycek kızı ortada bıraktı gitti! Odun! İnsan bi' sana layık değilim falan der!"
"Kes sesini sana mı sorucam haspa!" diye yürüdüm Selin'e doğru. Selin sinirli sinirli yüzüme bakıp çantasını aldı.
"Ben çıkıyorum anne. Malumunuz bugün karne günü." diyerek çıktı evden.
Ellerimi başıma koydum. Yalnız kalmaya ve düşünmeye ihtiyacım vardı. Sinem'i nasıl vazgeçirecektim ben şimdi? Bana nasıl dönmesini sağlayacaktım? Off...
Sıcak bir el omzuma dokundu.
"Konuşmak ister misin benimle?" dedi annem az önceki sinirini yok ederek.
'Hayır' mahiyetinde başımı iki yana salladım. "Peki" deyip başımı okşadı. "O zaman benden bi' öneri sana; sevdiğinden başka kimseleri görmeyecek kadar kör olma. Seni seven insanlar, değer veren insanlar olduğunu da unutma." deyip mutfağa yol aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERDÜMGİRİZ
Fanfiction"Sen küçük bir kız çocuğusun, bu adamı bu kadar sevmek akıl işi değil. Yapma ziyan olacaksın." dedi içimdeki avazı çıkmış kadın. Fakat, kim durdurabilirdi bu amansızca büyüyen yangını? Kim dayanabilirdi onun gece mavisi gözlerine? Adamın gözleri ilh...