16. Kahramanım

117 7 67
                                    

Saatin yelkovanını parmağımla durdursam zaman durur mu?

...

1 Ay Sonra...

Bukre'nin Ağzından...

Kaç haftadır Ali'nin yüzünü görmüyorum sayın defto. İçim yanıyor be. Böyle harıl harıl, bide tam sönüyor diyorum, aklıma o geliyor, aklım gidiyor, o gitmiyor.

Evleniyor işte hayvan herif! Gözümün içine baka baka evleniyorum dedi ya! İnşallah mutlu falan olamazlar. Çocukları olmaz. İnşallah düğün gecesi Sinem regl olur da sancıdan 'evet' bile diyemez!

Off ya...

Ben hiç mutlu bahtiyar olamayacak mıyım be defto?

Ha?

-20.08.2016

Defterin kapağını kapatıp yataktan doğruldum.

Yarın evleniyordu.

Yarın sevdiğim artık başkasının olacaktı.

Ve ben buna göz yumuyordum. Çünkü yummalıydım. Eğer yummazsam tamamiyle Ali'yi kaybederim.

Tamamiyle anlıyor musunuz?

Telefonum titreşti. Oflayarak elime aldım ve bastım. "Alo?"

"Sevgilim, uyudun mu?"

"Burak sen misin?"

"Senin kaç tane sevgilin var?"

"Burak kusura bakma uyku sersemliğine kimin aradığını bakmamışım. Yok uyumadım. Öyle tavana bakıyodum."

Gülümseme sesi geldi. "Beni mi düşünüyodun yoksa?"

Ya ama bi' insan neden bu kadar temiz kalpli olabiliyodu?

"Napıcaksın?" dedim nazlı ses tonumla.

"Çünkü ben seni düşünüyodum."

"Bende." dedim.

Evet seni düşünüyordum.

Yarın Ali evleniyor ya!

"Ne düşünüyodun mesela...?"

"Sanane." dedim gülümseyerek.

"Demek özel şeyler."

"Şımarmayın bence bayım."

Kahkaha attı. "Özür dilerim ağzından laf almak istedim."

"Önemli değil."

"Neyse annemler geldi eve, ben seni sonra ararım yat uyu artık. Yarın arkadaşımızın düğünü var."

İçim cız etti lan. Hani soğuk bi' su düşün. Birden sıcak bi sobaya damlayıp yandığını düşün. Öyle cız etti.

"İyi geceler."

"İyi geceler." dedi ve telefonu kapattı.

Yarın hiç olmasın ya, cidden yarın olmazsa olmuyor mu? Saatin yelkovanını parmağımla durdursam zaman durur mu? Dursun ya...

Acıkmıştım. Birkaç bir şey tıkınmak için aşağı indiğimde babamla abim gizli gizli konuşuyorlardı. Kulağımı onlara verdim.

"Bilmiyorum baba, ama bu kızda bi' işler var."

Benden babsediyordu kesin.

"Bana bak, acaba bu çocuk kızı sıkıştırıp bi' şeyler mi yapıyor?"dedi babam nefes diliyle konuşarak.

MERDÜMGİRİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin