Bukre'nin Ağzından...
Burak masanın üstündeki fotoğrafları düzenlemeye çalışırken ben etrafı temizlemeye çalışıyordum. Elime ıslak bir bez almış, raflardaki kitapları indirip rafı temizliyordum.
"Bukrem," dedi Burak bana dönerek.
Bukrem mi?
Ya hata mı ettim ben bununla sevgili olarak acaba ya?
O değil de filmlerdeki gibi şimdi ben Burak'a aşık olmayayım?
La yeeaaağğk artık yea.
Neyse, amaç Ali öküzü kıskansın.
"Efendim?" dedim yalandan gülümseyip.
"Bırak onları sonra hallederiz bence. Yanıma gel sen, sana ihtiyacım var."
Bezi bırakıp elimi birbirine vurdum. Burak'ın yanına oturup elindekilere baktım.
"Ne yapıcam?"
"Şimdi bunlar bayram öncesinden çekilmiş fotoğraflar, bazıları düğün, bazıları şu yukarıdaki üniversitenin düzenlediği festival, bazıları da vesikalık fotoğrafları. Bunları ayırmanı istiyorum çünkü bugün hepsini onlara gönericez."
Onay ister gibi yüzüme baktı. Başımı sallayıp fotoğrafları elime aldım. Yavaş yavaş ayırmaya başladım.
Burak yüzümü inceliyordu dikkatlice.
Fark etmediğimi falan sanıyor heralde beyefendi.
Bak hala.
İyi bak bak.
Te Allah'ım.
Yok arkadaş bunun bana bakmayı keseceği yok.
Gözlerimi ona çevirdim ve gülümsedim.
"Neden öyle bakıyosun?"Gözlerini yanaklarımdan alıp gözlerime değdirdi.
"Hala çok şaşkınım, gerçekten çıkma teklifimi kabul ettin mi sen ya?"
"Evet." dedim göz kırpıp.
Gözleri parladı gülerken. Bir süre Burak'ın hipnozlayan gözlerine baktım. Cidden o neydi be! İnsanın baktıkça bakası gelen gözleri vardı. Burak utanıp önüne baktı. Allah'ın şapşalı ya...
Fotoğrafları düzenlemeye devam ettim.
Ali'nin Ağzından...
Kalbim teklemeye başlamıştı. Her saniye, bir öncekinden daha da terliyordum. Oh. Sakin ol bebeğim. Sakin ol.
Sonunda açtı!
"Alo?"
Ya abi bu Sinem'in sesiydi! Nasıl da özlemişim güzel sesini...
"Sinem..."
Sinem sesimi tanımış olmalı ki çığlık attı telefonda.
"Beni arayacağını biliyodum!"
Gülümsedim heyecanla. Artık kalbim durmuştu. Nefes nereden alınıyordu lan!
"Çok özledim seni..." dedim cılız bir sesle. Bir anda ağlamak istemiştim...Ona sarılmak istemiştim.
"Bende sevgilim...Özür dilerim böyle bir saçmalığa kalkıştığım için...Nerdesin? Hemen geleyim oraya."
Allah'ım!
Şimdi ben Sinem'i mi görecektim?
Ali! Sinem'i görmek için yaşaman gerek! Nefes al tatlım! Burun! Hatırladım burundan alınıyordu galiba!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERDÜMGİRİZ
Fiksi Penggemar"Sen küçük bir kız çocuğusun, bu adamı bu kadar sevmek akıl işi değil. Yapma ziyan olacaksın." dedi içimdeki avazı çıkmış kadın. Fakat, kim durdurabilirdi bu amansızca büyüyen yangını? Kim dayanabilirdi onun gece mavisi gözlerine? Adamın gözleri ilh...