Yillar once yazilmayi bekliyen bu kelimeler simdi kalemim de can buldu ve yazilmaya başladı.Yasanmıs olaylar vardir birazda hayal gücü ile kurgulayip satiralara aktardım.Ilk kitabim arkadaslar yazım hatası ve ya anlatim bozukluklari olabilir.şimdiden okuyan arkadaslarima tesekkurler..
Keyifli okumalar..takipte kalın.Multi : Damla
Gozume vuran ışıkla gözlerimi açıp kendime gelmem yarım saat sürmüştü evet uykum ağırdı.dolly çalmaya başlamıştı bile yani calar saatim susması icin dugmeyi aramayi birakali çok olmustu tuttugumla duvara carptim 'evet nihayet sustu' biraz dha uyusam iyi olur hem daha zaman var
' hadi damlaa!! Bu gun tercih yapacaksın kızım kalksana' diyen annemi takmayip yastigi iyice bastirdim kulaklarima icerden esma nin sesi geldi bende ne zaman gelicekte basimda iki saat cırlıcak diye merak ediyordum dogrusu ve bingo.kapiyi calma gereksinimi bile duymadan odama girdi.''esmaağ cekil ustumden'' dedim bildigin benden ağırdı camış kafalı biraz daha boyle durursam olcem galiba '' hadi damla bu gun tercih yapcaz unuttun mu ? '' diye cirladi bu kızın cirlamasi beni öldürüyor arkadas bu nasil bi sestir öküz öğürüyor bildigin derken ayaklarimdan asilmaya baslayan esmaya tekme savurdum ama atlatti pislik ' iskaladin ' derken sırıtıyordu." Ahhhh hayir ya offff amk esma burdan bi kalkiyim ana avrat elden gecircem " kıcımın ustune dustum cok pis sızlıyordu ulan esma ben bunu senin yanina bırakır mıyım sence homurdanirken yerden kalkip lavaboya gttim safra kesem patlamak uzereydi aa hayir simdi degil Baran kapiyi yumrukluodum bildigin " baran cabuk çık yoksa odana iserim " guzel tehditti insallah annem duymamistir.Baran benim kardesim yani ben evlatlik diye düşünüyorum ama her nese pic benden iki yaş kucuk ve her gun bu tuvalet savasi surer bizde bende kardesimi tehdit ederek cikartirim zorla "baran hadi altima yapcam bak odana giderim cabukk " cok sıkıstım biraz daha cikmazsa altima yapcaktim "çıktım be gircabuk bi dha beni odamla tehdit etme sakın yoksa damon posterlerine boydan boya iserim " derken ben çoktan girmis isimi halletmistim bile elimi yuzumu yikayip asagi indim.esma babamin yanina oturmus sırıtıyordu bense iskence sekillerini dusunme ye baslamistim acaba itin kafasini koparip odamami assam yoksa komple duvara mi civilesem her nese onume bakmazsam kizartma bana kalmicak esmayla baran sığır gibi yerse." Ee kizlar tercihleri nereye yapacaksınız bakalım " diye sorunca babam esma hemen atladı " meslek lisesini istiyoruz damla bilisim teknolojileri bolumunu bende muhasebe bolumunu haluk amca tabi sizde onaylarsaniz " diyiverdi hey Allah im bu kızın cenesi niye bu kadar düşük babam "iyi dusunmussunuz okulun muduru benim cocukluk arkadasim o zaman tercihlerden sonra bi okul turu yapmaya ne dersiniz?" Diye hevesle sormustu babam ben gitmek istemiyordum açıkçası esmayla babami kirmakta istemiyordum.yola çıktığımız da babam la esma surekli konusuyorlardi bende kulakligimi takip muzik dinlemeye basladim bu muzigi seviodum.tercihlermizi yaptik okula geldigimizde icimi bi heyecan kapladi artk liseliydik okulun bahçesi oldukca genis banklar cizili boydan boya kantini de cok guzel bizim eski okul geminin yaninda ki küçük tekne gibi kalir bildigin.Guze gundu yeni okulumuzu da gezdik biraz kitap okusam daha iyi olur.Ama hangisini okuyacam ki kitaplar benim icin degerlidir kitapta en ufak bi kırışıklığa bile gelemem o yuzden kitaplarimi kimseye kolay kolay vermem cimriyim yani ve ya bencil nasil anlarsaniz artk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMUR #Wattys2016
Teen FictionKaderim baştan kötü yazılmıştı.. Nerden bilebilirdim ki yesile tutuklu kalacagimi,bilmiyordum hayatımın bu denli degisecegini..Bende bir melektim kanatlarim kırılmadan once..