B.2

93 55 2
                                    


Multi: Esma

Evet tercih sonuclari acıklanmisti ve istediğimiz okulu kazanmistik.Dolly nin sesii kulagima doldugunda bi seyi fark ettim Allah askina bunu her gun kim ayarliyor. 'Hadi damla ilk gunden okula gec kalicaksin ' evet annem yine kapima dikilmisti isin acikcasi bu gun okulun ilk günüydü heyecanliydim fazla diretmeden kalkip elimi yüzümü yikadim okul formama baktim iyiydi siyah lagosu kırmızı siyah çizgili etegi vardı hemen ustume giyip asagi indim esma gelmemisti hayret.neseyle masaya oturmustum ki kapi caldi tabi ki de gelen esmaydi kahvaltiyi yapip arabaya bindik babam bizi okula birakti.heyecandan ölüyorum su an esmayla ayni sinifta değildik ama hic degilse ayni okuldaydik bu da iyi bir sey.sinifima ciktim.
oha o ne oyle kızım sn dha lise birsin senin yaptığın makyajla ben 1 yıl makyaj yaparim be.
Arkadaki son sira bostu hemen gecip oturdum ve yeni arkdaslarimi incelemeye başladım.15 kisiydik sinifta 6 kızdı k.Edebiyatci ayni zaman da da sınıf ogretmenimiz Ahmet Hoca tanisma merasimini gecmistik nihayet.yanima oturan kızın adı Aysel ve onumuzde oturan Hatice iyi kizlara benziyor kanım isinmisti acikcasî tenefuslerde aysel le konusarak gecirmistik.sessiz biriyim birazda ice kapanık esma gelmedi butun tenefus oturdum uyudum ve son saate girmistik eve gtme zamanı gelmisti.disari ciktigimda esmayla goz goze geldik kosarak yanima gelirken cocugun birine carpti bnde çocuktan onun adina ozur diliyim derken cocugun elinde ki cayi ustune dökmüş tum tamam biz iki kafadar fazla sakardık baktik iyice berbat oluyor olay kosarak çıktık okuldan.eve yuruyerek gidicekti ve yol uzundu lanet olsun esmanin cenesi de düşüktü.' Kizim sna diyorum cocuk cok tatli ' gozlerinin ici parliyor eve gidinceye kadar bu cocugu dinlicem kesindi artik.
'Bende neden bnm yanima hic gelmedin merak ediyordum demek ondanmis!' Kizar gibi cikmisti laflar zaten kızgın im da esma savunmaya gececekken ''tamam esma anladim canim sorun degil'' diyip susturdum kulakligimi takip sarki actim.

---------------

Okulda ogle arasindaydik Aysel sigara cikarinca şaşırdım bi an sonra bna daha once ictigini soyledigini hatirladim bna da teklif etti ama ben sigaraya karşı biriydim kokusundan bile igrenirdim.O sigarasini icerken biz de haticeyle konusuyorduk ' damla neden faceden hic foton yok'' guzel soruydu zate bir cok kisiden bu gibi seyler duyuyordum '' bilmem gerek duymadim' hatice telefonunu cikarip bi seyler yapmaya basladi anlamam zaman almadi foto cekicekti bir kac poz verdik guzel cikmisti telinden face me girip fotoyu profil fotosu yaptik aciklamaya ise hatice kardeslerimle yazmıştı bunu esma gorunce kiskancliktan ölçek hatta bna bu yuzden kusebilirdi bile.Bir kac dersin ardindan bu gun de bitmisti okul cikisinda esmayi bekledim ama gelmedi bende eve dgru yurumeye basladim.telefonum titrediginde hemen anladim esma msj atmis olmaliydi baska kim atardı ki zaten.

Gonderen: sürtük kardesim :*

Damla neler anlaticam bilemezsin :D neler neler oldu hemen yanina geliyorum.

Ben : Aciklamani merakla bekliyorum.

Yine nolmustu da beni ekmisti acaba kesin yine o cocukla ilgiliydi.Evin önüne geldigimde cantamda anahtarimi aramaya basladim tam bi ölüm dü adeta ' böööö' yerimde ziplamam bir oldu esma yapmisti yine yapacagini sinirli sinirli kötü bir bakış attim o gulerken sonra gulmemek icin dudaklarını ısırdı bende anahtarimi bunup kapiyi actim direk benim odama ciktik.'Ee esma hanım öt bakalim beni bu gun neden pardon kim icin sattin ' dememle basladi anlatmaya meger o cocugun adi mert mis onunla bulusmuslar ' Yaa damla cok guzeldi cok tatli elimi tutttu ve benden hoşlandığını soyledi ' agzi resmen kulaklarina variyordu gulerken esma fena sekilde aşık olmustu bu cocuga anlasilan uzun uzun anlatti bna merti dedigine gore tabi unutmazsa yarin bizi tanistiracakti cok yorgunum dus alıp vurup kafayi uyumayi dusunuyordum ama dustan sonra masamin uzerinde ki aşk ve ölüm adli kitaba baktim guzele benziyordu alip okumaya başladım.


YAĞMUR #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin