B.20

20 8 0
                                    

Multi: Damlanin partide giydigi kiyafet

Bir barın önünde durdum arabamı kitleyip cantama attım.bara girdigimde direk icki bölümüne geçip barmene seslendim.

"Viski" ickimi önüme koyunca icmeye başladım.Fatihle hep buraya gelirdik arkadaslarla falan tabi ya beyza acaba o ne yapıyor? Onu da cok ozledim yarın ilk isim onu araştırmak olacak bakalim beni görünce ne yapacak.

"1 tane daha aynasından " barmen ickimi doldurup verdi.Saatlerce oturup facebookda gezdim.Melis'in arabasını almıştım sırada fatih var biliyorum beni hala seviyor gerekirse 0 dan başlayacağım ama yine de benim olacak.

"Doldur " barmenin yanina gelen kıza baktım bir yerden gözüm ısırıyordu.

"Beyza hanfendiye viski doldur cok yorgunum sabah gelirim " beyza mı? Yok boyle şans bakalım beni tanıyacak mı?

"Tamam burak " ickimi doldurup önüme koyunca bir süre onu süzdum.cökmüs görünüyor burada işe başladığı belli oluyordu.

"Doldur guzellik " kafasını bir an kaldırınca tanıdı sandım "tabi " diyip hemen doldurdu tanimamisti ama bir yerden tanıdık geldigimi anlamıştı.

"Heyy bu ne bu bardak pis !" Diye cırladım.oysa bardak pis degildi.

"Nasıl olur hanfendi temiz o bardak iyice temizledim " kızmıştı ben ise sadece onun yüzüne bakıyordum uzun uzun baktı.

"Heyy biraz daha bakarsan aşık olacaksın beyza " sırıtıyordum deli kız hala anlamamıştı.

"Seen...Damla!" Cırladı resmen hemen yanıma gelip sarıldı "canım benim " cok ozlemisim hemen gözlerimiz dolmuştu bile inanamıyorum.

"Sen cok degismissin.dur soyle bir bakayım sana kilo vermissin kızılcıklar gitmis " hayatim ne denli değişti bir bilse nese.

"Sen neler yapiyorsun fazilla nasıl gidiyor?" Gozleri arkama girise takılmıştı.

"Ayrıldık " gozleri yana kayınca yan tarafima baktığımda fazılı kucağında bir kızla görünce dondum kaldım.beyzanin gozlerinin önünde nasıl yapardı boyle bir igrencligi?

Yanıma oturan kisiye aldirmadan "nasıl yani beyza " dedim kaslarim catilmisti o ise yanima oturan kisiye bakıyordu.yan tarafıma bakınca fatihi gördüm.

"Sen beyzayla tanışıyor musun?" Umarim adımı caktirmaz.

"Evet adım büsra beyzanın eski bir arkadasiyim siz kimsiniz?" Beyzaya göz attim hemen olayı anlamıştı akıllı kız.

"Fatih ben " yavsak yanina gelen kıza baktim melis kaltagıydı bu hic degismemis.

Beni gören melis baktı kaldı salak bana en son arabasını kaptırmıştı.
Fatihe " hayatım bu gün ki partiye gitmicek miyiz?" Ne partisiydi ki bu?

"Yok canım gitmicez " bencede gitme fatih.yüzü asılan melis trip atıp gitti ezik.

"Büşra?" Adımı seslenen kisiye döndüm "efendim fatih" ne diyecekti ki?

"Aksam ki partiye beraber gidelim mi?" Beyza gozlerini büyütüp ne diyecem diye bakiyordu.

"Tabi saat kacta?" Bu kaçırılmaz bir fırsattı tabi ki de gideceğim.

"8 de " ne 8 mi? Iyi de saat 6 oldu zaten.

"Saat su an 6 gidelim o zaman Beyza bırak
işi " beyza şaşkın şaşkın bana bakıyordu.telefonumu alıp babamın yanima gonderdigi korumayi aradim.

"Nasıl yani?" Bu kız beni öldürecek.

"Aaa ahmet de geldi beyza çık bu gunluk yerine Ahmet bakacak.Ahmetcim anladim gorevini bu gunluk barmenlik yapacaksın " bu adam korumalik haricinde herşeyi yapıyor zaten bunu da yapsın.

YAĞMUR #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin