B.5

68 48 1
                                    

Multi : Fatih

Başımda adeta filler tepiniyordu dolly yine calmaya baslamisti gozlerim kapali bi sekilde bulup yere carptim ve sustu.lanet olsun okula gec kalmıştık " kizlar kalkin gec kaldik" diye cırladım resmen esmadan bana bulasmis olsa gerek.bu gun okula serbest gidicektik son zamanlar oldugu icin takmazlar diye dusunduk elimi yuzumu yikayip dolabima uctum adeta siyah keten pantolunumu ustune de sirt dekolteli mavi askilimi giydim biraz rimel ve surme surdum saçlarımı at kuyruğu yaptim.kizlarda ben hazirlanirken hazirlanmislar evden ciktik.yarim saat kadar sonra okula varabilmistik hocadan kucuk bi azar yedikten sonra yerimize gectik.Iki gundur faceden Fatih diye biriyle konusuyordum face de iki fotom olmasina ragmen bnm gbi biriyle konusuodu kim bilir etrafinda kac küsür tane guzel kiz vardir?? Aman banane kac tane varsa var.Aysel '' neden bulusmuyorsun bi de gercekte gör belki o kadar yakisikli degil " dediginde irkildim fatihin foto suna dalmisim umarim kimse fark etmemistir .
" Daha cok erken degil mi sonucta iki gundur konusuyoruz " diye çıkış tım ama dinleyen yok telimi bi an da elimden aldi hoca fark eder die sesimi de cikaramiorum napio bu kız Allasen ya." Al iste bu kadar .1 saat sonra randevun var " ayselin bu cumlesiyle ben şok falan degil direk vefat ya." Off naptın yaa " kalmıştım boyle salak gibi aysel " merak etme bende gelicem yaninda bir arkadasini getirmesini soyledim" 32 dis sırıtıyordu resmen hic degilse tek gtmicektim Allah'tan." Sen hala oturuyor musun damla hadi kaldır kıcını gidiyoruz " diyince aysel kalkmak zorunda kaldim kumsal cafede buluscakmisiz oraya gtmemiz 20 dakikamizi alir en fazla off bu ne ya icime bi heyecan cöktu aldi gidioo başını.aysel " Aha orda oturuo harbiden de yakışıklı cocukmus " dedigine birebir katildim o kadar tatli ki heralde ssuskun sessiz sakin olan ben her an cocugun ustune atlayip yavsayabilirim.en iyisi geri donmek bu cocuk bni bu halde degil begenmek tovbe ya Rabbim. Aysel " damla napiosun gelsene sura " kosar adimlarla okula geri gidiyordum cok utanmistim ve heyecanlanmistim aysel bildigin kucakladi yönümü degistirdi " damla yürü suraya valla rezil olcaksin gtmezsen cocuk buraya kadar gelmis hadii " parfum kokuyor muyum acaba yoksa termi kokuyorum "aysel " parfum kokuyor muyum " cantamda ki parfumumu cikarip bolca sıktım ama yine de ayaklarim geri geri gidiyordu aysel bu sefer bildigin arkama gecip iteklemeye basladi derken Fatihle goz goze gelince dondum kaldim dunya mi dönüyordu yoksa ben mi o nasil bi gozdur arlads yemyesil nasil da parladi gozleri fatihin yanina gidince bi suskunluk cöktü icime fatih " bi merhaba yok mu " sesi de cok guzeldi dogruya cocuk zaten konser falan veriyordu tani rapciydi ama cok guzel turku soyluo yani ben face de gormustum her nese aysel beni durtunce dusuncelerimden sıyrıldım. Hemen "merhaba " dedim el sıkıştık resmen eli elime degince bi si oldu bi elektrik akımı gbi tuhaf bi si midem yanmaya basladi.yarim saattir oturuyorduk ayselle ahmet surekli konusuodu Ahmet fatihin arkadasi.ben ise gizli gizli fatihe bakiyordum o ise surekli tele bakio cebine katio bunu surekli tekrarliyor acaba birinden arama ya da msj mi bekliyor?demek ki biriyle konusuo abicim.bak snaa tatliliga ya oldum de cennette miyim? Aysel kalkalim artik dedigin de gulumseyip bende kalktim masadan tekrar el sıkıştık tum gun ikimiz de konusmamistik ayselle ahmet konusmuslardi hep.sahii gozleri ne kadar da guzeldi oyle bi omur izlesem bikmazdim nasil bi koyuluktur o baktikca bakasi geliyor insanin.simdi bunn sevgiliside vardir." Aysel sence fatihin sevgilisi var midir??" Aysel soruya karsilik bi sure dusundu '' yakışıklı cocuk popi de vardir ama olsa niye senle bulussun bilmiorum damla neden kendisine sormuyorsun'' dedi evwt mantikli ama nasil soruyum ki en iyisi bosver.okula vardığımızda haticeyle aysel bakistilar belli oldu bi si ler oldu o yuzden o bulusma planlandi " neler oluyor cabuk anlatin " dememle ikisi de put gibi oldular arkadan biri dokununca sinirle döndüm esmaymis biraz yumusadim ama onun bakislari eski esma gibi degildi goz altlari cökmus ve zayiflamisti nolmustu bu kiza boyle uyuşturucu ya falan mi baslamisti " bi dakika seen..uyusturucu mu kullaniosun!!" Adeta tıslamistim nasil yaparrdi bunu hep o mert pici yuzunden di kesin esma kukreyerek " sanane be deli" deli mi dedi o bana ! Kac yillik kardesine.diyecek bisi bulamiyorum dondum vucudum hareket etmiyo.Barıs.ses bi yerden tanidikti esmaya nden oyle dedigini sordu esma ise... "Hayir duymak istemiorum benim sucum degildi hayir. barıs " aglamaya baslamistim hıçkırıklar im in ardi arkasi kesilmiyordu fatih bana sarildi tamam gecti gecti diodu ne biliyordu ki gectigini o acının bana nasil oturdugunu eve gtmek istiodum saadece eve gtmek ve canım çıkıncaya kadar ağlamak.eve gelip yataga kendimi atali saatler oluodu karanlik cökmüstü annem gil hala gelmemisti kapi calmaya basladi bu saatte kim gelirdi ki asagi inip "kimo" dedim karsida ki "acil bakım " ses tanidikti.fatih di evet iyide nasil "beni iceri almicak misin?" Dedi "tabi gec buyur sasirdim evimi nerden biliosun "dedim gercekten de sasirmistim "ayselden" diyip gulumsedi tabi baska kimden alabilirdi ki " ve supriz " sırıtmasi daha da yayilirken votka getirmisti iyi gelebilirdi aslında " ooo tesekkur ederim " diyip bardaklari getirdim yanina da cerez." Neden oyle dedi ve sen neden bi anda yikildin " die sorunca yine doldu gozlerim ne zaman sorcak diye merak ediyordum acikcasi "psikiyatris ten tedavi gordum 3 yıl o yuzden " diyebildim sadece aglaya aglaya anlatmak istiodum aslinda ama dogru mu bilmiyorum " bana güvenip anlatabilirsin " dedi gozlerine baktim güveni odum ona anlatma ya basladim " baris benim cok yakın bir arkadsimdi dogdugumuzdan beri yanyanaydik 6 yasindayken canim cikolata cekmisti bende huseyin amcaya yani babasina soylemistim oda istemisti zaten ekmek almaya gidiyordu nse bi sure sonra geldi ama unutmus almayi kahvalti yaptikdan sonra hemen motora binip bize cikolata alamaya gtti 1 saat oldu hala yoktu ortalikta bi ses koptu bi ciglik yalvaris ogluuummm diye barisla hemen gttik cok uzak degildi zaten kalabalikti baris bi noktaya bakp kalmisti sordum noldu diye yanina zar zor gittigim dey se gormez olaydim gozleri acikti eliinde ise poset posetin icinde cikolatalar baris hic konusmadi 3 gun boyunca ikimizi de psikiyatrise goturuolardi sonra bi gun barış senin yuzunden dedi sonra ailesi antalya ya goturdu ben ise olayi kabullenemedim babam dedigim adam ölmüştü cikolata istemeseydim olmicek ti " icim aciodu babam affet beni nolur affet bak hic cikolata yemedim senden sonra ozur dilerim babam canim bildigim nerden bilebilirdim motorun freninin patlayip tirin altina girecegini öleceğini bilsem ister miydim hic?yapar miydim babam deli degilim ben sadece seni kanlar icinde gozun acik gördüm ya icime bi fil oturdu yillardir gtmio gozumun önünden gtmiosun cok ozledim keske bi kez sana sarilabilsem ozur dileyebilsem senden ama iste elimde degil yapamam Allah in takdiri bu keske bu sekilde olmeseydin keske hic gitmeseydin be babam...

YAĞMUR #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin