1 ay sonra..
Aliyle cikali bu gun tam 1 ay oluyor.1 hafta once babasinin islerinden dolayi Almanya ya gitmisti bu gun dönüyor ve ben onu cok ozledim zaman onunla adeta akıyordu.
Taksiye bindim " havaalanina lutfen " dedim şoför e havaalanina geldigimi de ucreti odeyip bekleme salonuna gectim ucagn inmesine 10 dakika vardi.evet heyecan vardı biraz 1 haftadir yoktu ortalikta havaalanina gelicegimi bilmiyor.ucak inmisti nihayet onu görmek icin can atiyorum diye dusunurken gordugumle dondum kaldim.Alinin yaninda hatta kolunun altinda bi kız var sarışın o da mavi gözlü siyah bi mini etek giymis gotunu anca kapatan ustune de beyaz salaş bi tisort giymis bi karis topuklulari da var tabi yakininda olmama ragmen beni gormediler yanımdan gecip gittiler resmen inanamiyorum.sinirle kendimi disari nasil attim taksiye nasil bindim bilmiyorum.eve zar zor gelmistim odama çıkıp telefonumu da kose ye atıp yorgani kafama kadar cektim hava sicakti ama su an sinirlerim bozulmustu yanaklarimda islaklik hissedince agladigimi fark edip elimin tersiyle yuzumu sildim.
-----
Telefonumun sesine uyandim aksam olmustu saat 8di.arayan Ali cevap vermek istemiyorum belki de ayrilalim diyecekti ne malûm.Ne kadar cabuk alismistim ona.seviyordum onu.ama teli acmak hic icimden gelmiyordu acmicaktim da.tekrar uykunun kollarina biraktim kendimi.
Sabah erken saatte uyanip ılık bi dus aldim kahvaltimi yapip evden ciktim telime msj bildirimi gelince baktim.
Gönderen: alişim
Ben geldim ama sen yksun telini acinca msj at mutlaka.
Yazmis ama msj atmicaktim havamda degildim sanki butun nesemi belediye supurmus gibi.tadim yok. Okula gidip direk sinifta ki en arka siraya gectim Aysel le hatice gelmemusti hala siranin uzerine kafami koyup tekrar uyumaya basladim.
Anlasilan aysel ve hatice sinifa gelmislerdi birileri surekli kalkmam icin durtuyordu.
" Ne var ya " diye kükredim bi an ama karsimdaki ne ayseldi ne de hatice.Aliydi bu ne isi vardi burda." Hadi kalk gidiyoruz " dedi ve bilegimden cekistirerek okuldan ciktik.evet sona gelmistim ayrilcakti benden." Nereye " dedim arabaya bindik " annemle tanistirmaya " dedigi seyi hala idrak edememistim " ne dedin sen? " diye kukredim adeta " geldik bile " dedi siritip zaten evler yanaydı lanet olsun.iceri girdigimizde kiz bornozuyla oturuyordu ve cileden çıkış im in habercisi.kaltak desen.aliye baktim sinirli sinirli bu o havaalaninda ki kiz degil miydi? Evet ya ta kendisi.lanet olsun.kiz " hosgeldiniz " diyip elini uzatti selamlasmak icin bnde karsilik verdim " hosbulduk " diye.kız bi an da aliye sarılıp optu yanagindan daha ben bile opmemistim ne bu gevseklik diye sinirlendim bunu fark eden ali sırıttı
" yengen kızar bak ha opup durma kız " diyip geri cekildi kiz ustune degistirip gelecegini söyleyip odadan ckti olayi anlamaya calisiyordum.Kiz tekrar gelince ali " annem yk mu?" Dedi kiz ise " yk abi meryem teyze gile gitmisti " dedi gulumseyip bi dakka kız abimi demişti yoksa. . Ali hemen olaya girdi " tamam o zaman sizi tanistirayim.bak melis bu yengen.Damlacim bu da gorumcen yani kardesim.dun beraber geldik Almanya dan " dedi lanet olsun ben salak herseyi mavfetmistim." Memnun oldum" diyip gulumsedim.melis " abi kizmazsaniz bnm cikmam gerek arkadaslarimla buluscam " deyip hınzırca gulumsedi bu iste bi is vardi neden oyle gülüyor bisey kasdediyor gibi.Aliyle tek kaldik ilk kez evde tek kaliyorduk ve ackcasi rahatsiz olmustum.
Çünkü guvenilecek biri degil dedi ic sesim hakliydi ama iste. Salonda oturduk biraz daha sonra ali " odama çıkalım mi?" Diye sordu ama soru soruya benzemiyordu hayir diyecegim sirada beni kucagina alıp odasina goturdu. Bir seyler ters gidiyordu bu benim hic hosuma gitmiyor.odasina gelince beni yatagina yatirdi kendiside yanima uzandi sarilmasina izin verdim bi sure tavani izledik sessizligi bozmak icin " aslinda dun havaalanina geldim seni melisle gorunce.." cumlemi devam ettirecek cumle bulamiyordum." Sevgili mi sandin " diye cevapladi kafami sallayip onu onayladim." Ozur dilerim bilmiyordum " dedim o ise sırıtıp "ondan acmadin telimi dimi zaten anlamistim bir seyler oldugunu sadeece ne oldugunu anlamamıştım " dedi ve yerinde kipirdandi ustume dogru çıktı.Rahatsizligin dibini yasiyorum su an ne yapmaya calisiyor bu cocuk opmeye çalıştı ama izin vermedim.Eli bacagima dogru kaymaya basladi hayir Allah im nolursun bunu bana yapma elini bacak arama getirince durdu daha fazla dayanamayip üzerimden ittirdim sasirdi kalkip tokatı carpmam bir oldu cantami da alıp kosar adımlarla evden ciktim.evleri evime yakindi biraz yuruyup eve varabilmistim cok şükür.Ne kadar sevsemde oyle bi sey yapamazdi bana izn vermem.ben onu sevmistim o ise bacak arami anlasildi.aglamaya basladim nefesim kesiliyordu kalbimde bi sancı.telefonum çalmaya baslayinca telefonu alip carptim duvara ali ariyordu çünkü ve ben onun adini bile duymak istemiyordum.Annem bi anda odama girdi ' noluyor kizim iyi misin? ' dedi ama cevap vermeyince ustelemeyip odamdan çıktı yataga uzanip uyumaya calistim sonra annem elinde tepsiyle geldi su ile hap getirmisti yine aklimi yitirdigimi dusunuyor heralde.alip hapi ictim annem durdu " kızım senle konusmam gereken bi konu var " dedi babam la ilgiliydi buyuk ihtimal oysa ikisi de umurumda değildi artik." Konus " dedim sinirli sinirli." Baban bi suredir eve gelmiyor biliyorsun.ve biz anlasip ayrilmaya karar verdik " dedi beynimde yankilandi herkes haberlesip bana kafayi yedirmeye falan mi calisiyorlardi anlamadim." Iyi konusman bittiyse çık odamdan " dedim ne yaparlarsa yapsinlar artik.Babam gelmisti benle konusmak icin " kızım biz annenle bosaniyoruz ve ben yurt dışına tasiniyorum " dedi aferin baba aferin kac sende kac." Iyi " demekle yetindim üzülmüştüm acikcasi ama kocaman adamlardi sonucta.babami yolladim bu gun cikcakti yola bana 18 yas karti bırakmıştı icinde 3.000 tl cik para varmis falan filan.Aliyi gordum yanima geldi bi kac bir seyler geveledi ben de bir tokat daha atip benden uzak durmasini soyledim.tamam diye kabul edip gtti Meryem teyzeden alinin almanyaya gidecegini duydum.gidiyordu gitsin kopek ben onu saf duygularla severken o beni degil bacak arami seviyormus meger ne körmüsüm.okulun kapanmasina 1 hafta kalmisti okulun yolunu tuttum yine telefon kullanmiyor evde birakiyordum artik sinifa gecip sirama oturup uyku moduna gectim. yine bilmem hangi kacinci ruyam da uyandirdilar. ayselle hatice merakli gozlerle bana bakiyorlardi." Bu halin ne boyle Damla " diye cırladı hatice ne vardi ki halim de ya da ne varsa var napayim onu dusuncek halde degilim.aysel " hatice tamam ustune gitme birakalim uyusun ogle arasi rahat rahat sakince konusuruz " dedi bende yine uyku moduma girip uyumaya basladim.
Uyaninca hatice ben aysel ogle arasina ciktik.olanlari anlatmadim anlatmak istemiyordum sadece ayrildigimi soyledim.baska da soru sormadilar zaten halimi gorup.bi anda aglamaya basladim Ali gitmisti yoktu kırgın dim kırılmış hatta paramparcaydim adinin her gecmesin de surekli agliyordum.
Okul bitmis yaz tatiline girmistik alinin gidisini hala atamamistim üzerimden yaz tatilinde kuzenim gile gittim kafa dagitmak icin ciftlikte oturuyorlardi.at bindim surekli etrafi dolastim hersey guzeldi hatta Alinin acisi birazda olsa hafiflemisti.Atlarla ilgilenmek bana iyi geliyordu.aysel yaz boyunca garsonluk yapti hatice ise antalya ya kuzenlerinin yanina gitmisti gunler su gibi akiyor artik lise 3 oldum son iki yıl kalmıştı bilgisayar muhendisi olmak istiyorum deli gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMUR #Wattys2016
Teen FictionKaderim baştan kötü yazılmıştı.. Nerden bilebilirdim ki yesile tutuklu kalacagimi,bilmiyordum hayatımın bu denli degisecegini..Bende bir melektim kanatlarim kırılmadan once..