Multi: Damlanin degismis hali
Saatlerdir belkide günlerdir yoldaydık.Artık benim için hic bir seyin onemi yoktu tedavi de olmak istemiyordum artık.Beyzayla vedalasamamıstım bile canım arkadaşım benim.Aklıma hatice geldi sonra Aysel bir damla goz yaşı aktı gozlerimden onlarda kardesimdi ozellikle de Aysel canimin iciydi beyzadan hic bir farkı yoktu.
"Kızım iyi misin?" Babam endiseli gozlerle bana bakıyordu.annem mi? Annem beni gormeye bile gelmemisti onun icin ugursuzun tekiydim.
"Ne kadar iyi olabilirim ki? Baba telefonunu verir misin annemi arayacam " tereddutte kalmıştı sanki vermekle vermemek arasi bucaliyor kararsiz kalmıştı ben ise elinden zorla aldım beni istemese de annem o benim sonuçta dimi.
"Alo anne?" Anne demeyeli uzun sure olmuştu tuhaf geldi yabancı geliyordu artik ağzıma anne kalimesi.
"Ne var niye aradın?" Ne demek niye aradin ya benim annem olamaz bu neden boyle davraniyor.onceden boyle degildi.
"Ne degisti soylesene onceden boyle degildin? Neden ugursuz diyorsun bana?" Bagiriyordum sinirden cileden çıkmak uzereydim artık.
"Sana iyi davranmam icin baban para veriyordu.Ben senin annen degilim annen seni digururken öldü oysa seni dogurmasa olmeyecekti " ağlıyordu annem sandıgım kadın annem degildi.devam etti sozlerine
"Ben annenin yakın arkadasiydim senin saçlarını kızıla boyadım hep çünkü annene o kadar benziyorsun ki dayanamadım sen ugursuzsun senin yuzunden babanla evlenmek zorunda kaldim seni buyuttum ama yeter annende senin yuzunden öldü hatta anneannenle dedende.yurt disindaydilar annenin öldüğünü duyunca hemen ucaga atlayıp geleceklerdi hava firtinaliydi ucak düsmüstü sen sadece anneni degil anneannen dedeni sonrada benim gencligimi öldürdün." Yuzume kapatmıştı diyecek bir sey bulamıyordum evet ugursuzdum fatihinde hayatını mahvetmistim herkes hersey yalandı.Hayatım koca bir yalandan ibaretmis meger.
"Hadi kızım geldik" hastaneye geldik tekrar bir sürü cihaza girdim.1 hafta sonra
Ölü gibiydim bu gun ayın kacı hangi gun? Ve ya kac gündür burdayim bilmiyorum tek bildigim sessizce ölümü beklemekti ugursuzdum barışın babasi bile benim yüzümden ölmüştü.
"Damla hanım bu gün taburcu oluyorsunuz" 32 dis gülen adama baktım ben burda ölüyorum o orda gülüyor pezevenk.
Cevap vermedim gerek yoktu olecektim anlaşılan ben umudu keseli cok olmustu onların da bir gün kesecegini biliyordum.
Tedaviye evde başlamıştık babamın yeni esi cok tatlı bir o kadarda iyi bir kadındı.Kendi kiziymis gibi ilgileniyor seviyordu bende onu sevmeye başlamıştım.su uvey kardesim aylardir meydanda yokmus turkiyedeymis onun aslında evlatlık alındığını ogrendim cok şımarık yetistirilmis surekli annesi yani melek teyzeye kötü davraniyormus kadın adı gibi melekti..cocugu olmamış hic evlatlık almaya karar vermisler.keske beni o buyutseydi.
Geleli 1 ay olmustu ben ise ölü gibi evden falan çıkmıyordum."Damlacım " bu melek teyzeydi "efendim " diyip gulumsemeye calistim ama gülmeyi bile unutmuşum.
"Araba sürmesini öğrenmek ister misin? Hem beraber vakit gecirmis oluruz " beni benden cok düşünüyordu kırmamak icin tamam dedim disari garaja inince bir sürü araba oldugunu gördüm melek teyzenin ise gozleri dolmuştu.
"Melisindi bu arabalar hız tutkunu sürekli araba yarışçısı onun butun arabalar.biliyor musun onceden bende yarişçıydım bana buralarda pistin kralicesi derlerdi hız herseyi unutturur " kızı tam bir zalimdi anlaşılan bende önceden cok merakliydim arabalara neden yarışçı olmayayim ki ne kaybederim? Fatihte yarisirdi bir kac kere izlemeye gitmistim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMUR #Wattys2016
JugendliteraturKaderim baştan kötü yazılmıştı.. Nerden bilebilirdim ki yesile tutuklu kalacagimi,bilmiyordum hayatımın bu denli degisecegini..Bende bir melektim kanatlarim kırılmadan once..