B.15

18 8 1
                                    

Wc yazisini görünce beden seline karşı oraya dogru gitmeye çalıştım.
Biri belimden tutup bildigin bana yaslandı sürttü icimde ki ofke büyüdükçe büyüyordu birden adama döndüm omuzlarinda kavrayip hafif kendimi uzaklastirdim ve puff tamamdir tam orta bacağına yedi tekmeyi diyip gidiyordum ki bilegimden yakaladi beni tekme atmaya devam ettim les gibi kokuyordu midemin bulanmaya basladigini hissettim bir an da saclarima yapıştı pic kurusu gozlerimden yaslar akmaya başlamıştı canım  yanıyor cileden çıkıyordum.aklima gelen planla midem bulandi beni elde etmis gibi davranip paketliyecektim herifi " tamam tamam cekme sacimi dedigini yapcam " dedim adama zavalli caresiz bakışı atinca inandi dümbük saclarimi birakmasiyla adımı duydum birinden ama su an bu adamdan intikamimi almadan gidemezdim adama dogru yaklasip biraz dans ettim derken kasıgına dogru sert sekilde indirdim dizimi acıyla egilen adamin kafasini yakalayip dizime carpmaya basladim adam dayanamayip yere düştü dudagi patlamis kaniyordu yatan adama tekme vurup ustune tukurmustum ki biri bilegimden sıkıca kavrayinca " yine mi ya yeter " diye dönüp bilegimi tutanin da kasıgına gecirmistim hayir ya ferdiydi bu yaninda da fatih.adamin ustune çıkıp yumruklamaya basladi ferdi ise yerine gidip oturmaya basladi cok kotu vurmustum cocuga.

Fatih  tekrar bilegimden kavrayıp " benden habersiz bir daha sakın yerinden kıpırdama " diyip oturdugumuz yere dogru goturuyordu cok sıkışmıştı m  biraz daha durursam salacaktim ickiden dolayiydi galiba.

" fatih ben bi yere gitmiyorum " bilegimi ellerinden kurtarmaya calistim ben kurtarmaya calistikca daha fazla sıkıyordu

" lan sen beni delirtcek misin? Ne demek bu gel suraya " bilegim kesin moraracakti amk.
" fatih biraz daha durursam altima yapcam lavaboya gitmem gerek " bi an düşünür gibi oldu lavabodan tarafa dogru ilerlemeye basladi erkekler tuvaletinin önüne gelince durduk.

"Girsene damla " ne yapıyordu bu cocuk salak mi erkekler tuvaletine mi gircektim hah bi bu eksikti." Sacmalama " diye bagirdim " bekle " tuvaletteki bütün kabinlere tek tek tekmeleye tekmeleye baktı adamin biri ise tip tip bakiyordu " çık dışarı " diye bağırdı adama adam ilk diklencek gibi oldu ama sonradan uğraşmak istemedi heralde çıktı.

Fatih bilegimden yakaladığı gibi iceri aldı kapiyi da kitledi " cabuk çık iki saat seni bekleyemem sadece sayılı 5 dakikan var " emir veriyor resmen öküz ya kabinin birine girip isimi hallettim ama inat degil mi oturdum klozetin uzerinde bir sure.
" damla cabuk çık yoksa ben girerim iki saat oldu kızım hadisene " demisti ki bende kapıyı acmistim.al iste öküz oldugu kadar da salak kabin kapıları disari dogru aciliyordu salak fatihte önünde durunca bende actim tabi suratina vurdu ohh olsun.ters ters bakan ve yumurugunu sıkan bir adet fatih gorunce geri girip kapiyi kapatmaya calistim ama ne fayda zorla çıkardı beni budala herif.

Inadina gidicektim ellerimi kopukleyip yikadim fatih ise duvara yaslanmis terds ters bakiyordu. Kulagimda ki kupe düşünce yere almak icin egildim " lan kızım napion sen " diyip kolumu tuttu "yine ne yaptim ben ya  ne var be kupem düştü onu alacaktım ala ala " cirkeflestim " kızım bes karış etekle egilinir mi hic?" Diyince eline koz gecti kızım kullan gitsin diye gaz verdim kendime " alan sendin hatirlatirim ayrica nasil olmus " diye önünde dönünce dengemi saglayamayip fatihe tutundum sonra kendimi geri cektim o ise uzerime geliyordu geri adimladim duvara yapisinca anladim kaçış yoktu.gozlerim fatihin dudagina kaydı ck guzel dudaklari vardi koyu pembe dolgun ve sekilli beni öp diyordu adeta.ne diyorum ben Allasen ya seytan git tövbe tövbe.

Nefesi dudaklarima vurdukca icim yanmaya basladi sicak basıyordu adeta fatih iyice yaklasti dudaklarini dudaklarima sürtüyordu kalbim dört nala koşmaya başlamıştı insAllah duymuyordur Allahim ya.

Fatihi hafif itmek icin kolumu gerginlestirmistim ki bir anda dudagimi opmeye basladi ittirmeye calistim yine ama bu sefer sert bir sekilde ısırdı cok kötü isirmisti bu da onun ceza verme sekliydi aklı sıra.öpmesi ne karşılık verdim dudaklarimiz sisinceye kadar opusmustuk cezasini vermeden bırakmaya  niyetim yoktu dilimi agzinin icine kadar soktum oda ayni şekilde dilini agzimin icine getirdi yumusacikti dili ne diyorum ya ısır kızım dedi pic ic sesim dilini dilimle kavrayıp ısırdım gozlerimi acinca fatih in yüzünü burusturdugunu gördüm anlasilan acimisti cani ama bu sefer daha istekli opmeye başlamıştı.yarin nasil bakicaktim yuzune? Ickiliyim su an yarına unutmus numarasi yaparim diye düşünüp opmeye basladim tutku vardı açlık vardi aramizda özlem sanki birbirimize susamış gibi opusuyorduk.Fatihin ensesinden saclarina dogru çıktı ellerim kendimi kontrol edemiyor kaybediyordum.saclarini sertce cektim tekrar acıyla inledi elleri belimden goguslerime çıkıp gogusumu sıktı tiz bir çığlık attim fatih geri cekilip bana bakti sonra tekrar dudaklarimi öptü agzimi eliyle kapatıp " bir daha sakın yanımdan ayrilma" daha iki saniye once opusuyorduk simdi eskiye dönmüştü k  onu ittirip "cekil " diye bagirdim.

YAĞMUR #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin