Fatih Günay'dan
Kollarim da uyuya kaldı.kucuk yasta nasil da talihsiz bi olay yasamis cocukluk arkdsi barış ise suçu ona atmisti sonradan ogrendigime gore Barışla ikisi bebeklerken beşik kertmesi yapilmis hala boyle seyler varmi ya ilginc.Ne kadar masum uyuyor acaba saclarini okşasam uyanir mi? Yok yok uyanmaz baksana nasil aglarken uyuya kaldi.Acaba yanagindan küçücük opsem mi neden bilmiyorum ama icimde onu opme istegi var surekli gordukce dudaklarina yapismak istiorum.tovbe ya ne diorum ben Allah im ben bu kizdan neden bu kadar cok etkileniyorum.mirildaniyor mu damla yoksa bana mi oyle geliyor biraz daha yaklasiyorum damlaya o ise elini göğsumun ustune dogru attı..heyy fazla yakiniz ve sen de fazla guzelsin zaten etkileniyorum senden hayir kalkmam gerekio.elini ustumden yavaş ca kaldirip kalkmaya calisiyim.aferin olum su an kizla tam burun burunayiz nefesi yuzume vuruo huylaniorum anlasilan bu gun bu melekle uyucam.kızıl melegim.bi dakka melegim mi dedim noluo bana boyle ya en iyisi bi an once uyumak damlaya hafif sarildim ihtiyaci vardi sonucta yaninda birinin olmasina o yuzden sariliyorum yani dedim kendime kendime pic ic sesim ise tabbi tabi canim sen sarilmak istemiosun sanki dio sussan iyi edersin uyucam dedim ve gozlerimi kapattim.
--------
Gunes tam gozume vuruo sabah olmus ne cabuk damla bacagini ustume atmis ve agzi acik uyuyor bu haliyle bile cok tatli görünüyor gozume.ne kadar masum ne kadar guzel bi kiz onca pic lerin arasinda bir melek gercekten melek gbi kendi gbi yuregi duygulari da tertemiz.konusmaya ilk basladigimiz da anlamistim zaten aslinda cirkin ciacak diye korkmustum ne yalan soyliyim 1 veya 2 tane foto su vardi face de ama onunla konusmak iyi gelmişti bana.oda si siyahlar icin de kömür un arasinda ki cam parcasini andırıyor.duvarda ki bu cokuntu nasil olusmustu acaba eve tasinirken koltuk mu vurmustu.damla simsiyah o da da adeta parliyor.Nasil bi cocukluk gecirmisti boyle daha 6 yasindayken bi cocuk psikiyatris e gider mi? Gitmis iste kaldiramamis bu narin vucudu kucucuk kalbi ama kocaman yuregi kabullenememis kendisinin hatasinin olmadigini.bi dakka esma damlanin en yakin arkadasi degilmiydi oyle demisti peki ne oldu? Ne gecti aralarinda da esma bu gun okulun ortasinda deli dedi.cok kırılmıştı damla zaten direk kulaklarini kapatmisti demek ku soku hala yasio atlatamamis keske tam olarak herseyi bilsem anlatsan be guzelim yaninda olsam.nasil yaninda olcaktim ki oyle bi sans anca benim dugunde gelinlik giymem kadar imkansız bi seydi.calar saat calmaya baslamisti bile napsam uyuyormusta yeni uyaniyor gibi mi yapsam ? Bencede en mantiklisi.damla ustume iyice abanip calar saate uzandi ilk elini attiginda saati tutamadi ama ikincide bulmuştu damla '' dolly sus artkk '' derken bi anda calar saati duvara tam çöküntü nun oldugu yere carpmisti saatte susmustu simdi anlasildi çöküntü nun nasil olustugu.nasil bi insan uykudan uyaninca bu kadar tatli olabilir ki anlamiorum.damla iyice sarildi daha beni fark etmedi anlasilan.diger kizlar gibi sasircak sonra sarilcak mi acaba cok merak ediyorum gerci diger kizlardan cook cok farkli beni pencereden bile fırlatabilir o kapasite var bu kizda arkads derken damla uyandi '' nee!'' Yatakta dogrulmus gozlerini ovcaliyor tekrar tekrar bana bakiyor ve evet tokat atti simdi kendisine '' senin burda ne isin var çık dışarı '' cok sert soylemisti kotu hissettim kalbim kırıldı boyle bi si beklemiyordum ondan yataktan bi anda kapiya dogru kalkip firladim adeta '' bi dakka " sesini duyunca durdum " aramizda bi si olmadi dimi " ne diyordu bu kız Allah im sana geliyorum "hayir olmadi " tekrar kapiya yoneldim asagi inip evden ciktim.acikcasi boyle bi tepki beklemiyordum evden kovmustu beni resmen anlamiyordum bu kizi.
Damla Taskıran''dan
Dolly calmaya baslamisti yine ve basim hala agriyordu dolly i duvara carpip susturdun her zaman ki gibi bi sey cok guzel kokuyor ayni fatihin parfumu gibi bi dakka bu da kim gozlerimi ovalicam simdi gecicek bu bir ruya ben hala uyanmadim hala burda inanamiyorum bi anda " senin burda ne isin var cik disari cabuk " diyiverdim insan bi sorar dimi dun gece noldu da biz ayni yataktayiz off man kafaliyim resmen "bi dakka" dedim istemsizce "aramizda bi si olmadı dimi " dudaklarimdan dokuluverdi ne diyorum Allasen ben ya oyle demek istememistim oysa lanet olsun herseyi batirmak ta bir numarayim bildigin.buz gibi bi ses tonuyla yuzume bile bakmadan " hayir olmadi " dedi kesin ve net bi sekilde.cocugu resmen evden kovmustum eminim su an utanctan saclarimla ayni renk oldum.offf kalkip hemen elimi yzumu yikayip dislerimi fircaladim jean kotumu ve ustune yesil bol tişörtü mu giydim saclarimi yandan ordum cantami alip yola koyuldum hemen.
Okula geldigimde zilin calmasinaa 10 dakika vardi.kahkaha atti biri bana mi atti o kahkahayi aa hayir esma yine neyin pesindeydi " delimiz de gelmis sonunda " diyip isterik bi kahkaha dha atti hic iyi gorunmuyordu disaridan goren bi insan beni degilde esmayi deli sanirdı neden burden bana düşman kesildi anlayamiyorum." Kendine gel esma bu halin ne kendine dön bi bak bi gavat yuzunden ne haldesin" agir çıkmıştı laflar agizimdan bu gun cenem fazla acikti ya da artik insanlarin beni suclu gormesinden bikmaya basladim.esma dediklerimi bi sure hazmet meye calisti sonra arkasini dönüp gtti bu kiz ne yapmaya calisiyordu en ufak bi fikrim yok.
Sinifa geldigimde ayselle hatice oturmus bi si ler konusuyorlardi bende gidip sirama oturdum esma ile olanlari anlattim sasti kaldilar onlar da anlam veremiyodu neden böyle davrandigina karsi..
Hatice " bekleyin beni de yok yazdirmayin olayi ogrenip gelcem " diyip kosarak siniftan cikti bende aysele fatihi yani sabah ki olayi anlattim " naptin kizim sen ya.ah be damla " azarimi da yemis oturmustum kıcımin ustune bildigin.Hatice kosar adimlarla geldi sinifa anlasilan bi si ler ogrenmisti ve bize anlatmak icin sabirsizlaniyordu " sakin olun kizlar bomba buyuk " diye direk lafa girdi neden anlatmiyordu bu kiz iki saat reklam geciodu " eee " dedik iki agizdan ayselle hatice " mertle esma ayrilmis bilin bakalim neden? " hey Allahim soruya bak nerden bilelim biz nden ayrilmis aysel "nden hadi anlatsana hatice bak yersin samarı cabuk dolandirmadan anlat " lafi agizimdan aldi kiz bildigin hatice ise " cunku mertin telinde bi kizin her saniye cekilmis fotolari varmis peki bu gizemli kiz kim??" Magazincileri gecmisti resmen pis pis kotu bi bakış attik aysel le çünkü meraktan ölecek tik " damla nin " dedigiyle dondum kaldim ne demekti bu simdi " daha bitmedi uyusturucuyu yatmanin karsiliginda almis mertten " dilimi yutmustum adeta bigulcak gibiyim su an ne demek ya benim canim arkdsim nelere bulasmisti oyle hemen onun yanina gitmeliyim hemen kosarak siniftan ciktim esmayi bulmam gerek onunla konusmam gerek aysel ve hatice seslendiler ama onlara soylicek zaman yoktu bi an once bulmam gerekiyordu.dusun damla dusun nerde uyusturucu içebilir tabii ki de okulun arka tarafinda ki yıkık duvarin orda kosmaya basladim bi an once gitmem konusmam gerek esmayi görünce rahatladim ordaydi iste iyiydi simdi gidip ona sarilip hersey gecicek ben yanindayim sürtuk kardesim diecem evet yanina geldigimde gozleri kapali bi sekilde kafasini duvara yaslamisti.esma yetimhane de büyümüş tü bi bakima bizim evin diger kızı gibiydi esma." Esma bak ben geldim kardesim herseyi ogrendim bosver atlatiriz biz bunlari neler atlatmadik ki bu nu mu atlatmicaz " diye aglamaya basladim kiyamazdim ki ben ona o benim canimdi be canim.hareket etmiyor basi ellerimin arasina düştü bi dakka neler oluyor burda bu şırınga da ne lutfen dusundugum sey olmasin lutfen " yardim edinn.esma nolur uyan kardesim can parcam uyan esmaaaağ esmamm ".
Gozlerimi actigimda hastanedeydim neler olmustu esma en son esmanin yanindaydim iyi miydi o? nasildi? hemsire ile dktor geldi yanima bi seyler yapiyorlardi ama anlamiyordum dilim damagima yapismisti konusmak istiyorum konusamiyorum igne yaptilar vucudum uyusmaya basladi tekrar uyumak istemiyordum hayır esma nin durumunu öğrenmek istiyorum goz kapaklarim direnmeye calisti agir uykuya ama nafile..
----
Bir kac gunun ardindan bu gun cenaze vardi 2 gun hastanede yatip sakinlestirici ilac falan verdiler.Aklim almiyordu nasıl boyle bi sey yapabilir canim cok aciyor kardesimi kaybetmistim hem de cok boktan bi si den dolayi uyusturucu nedir ki ya elleri kırılsın ona verenlerin.3.cü kaybimi yasiyorum biri babamla barış simdi ise esma.canim kardesim.dualar okundu sira geldi gommeye bembeyazdi kefeni ''kardesim canimin ici gelinlik giyemeden beyaz kefen yakisti mi hic sana.hadi kalk nolursun'' ustune ilk topragi attilar dayanamadim boyle bakmaya yakarmaya basladim " durun atmayin toprak ustune esma kardesim canimin ici kalk hadi nolursun kalk saka yaptim damla de yine cırla etrafimda neseyle ama nolursun kalk be guzelim hadi bak sana ihtiyacim var '' ve bi kurek dolusu toprak daha " icim acıyor esmam kalk daha annenle babani bulcaktik soz vermistim sana lutfen hadi tut ellerimden sen karanliktan korkarsin ki yapamazsin orda kalk ..kaaallk..'' gozlerimden artik yas akmiyordu sadece sesim vardi zaten bagirmaktan aglamaktan sesim de kisilmaya baslamisti.Ne yapcam nasil kendime gelcem bilmiorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMUR #Wattys2016
Teen FictionKaderim baştan kötü yazılmıştı.. Nerden bilebilirdim ki yesile tutuklu kalacagimi,bilmiyordum hayatımın bu denli degisecegini..Bende bir melektim kanatlarim kırılmadan once..