B.11

30 23 4
                                    

Yaz tatili cok cabuk gecti ama hala atlatamadım Aliyi kaldiramiyordum ben boyle safca severken o niye oyle yanlış sevmisti ki.aklım almıyor.Okulun ilk gunu oldugu icin hemen hazırlanıp okula gittim haticeyle Aysel i ozlemistim.Okulun önünde  bulustuk sarildik.Hatice degismisti acikcasi hislerim her zaman dogru çıkardı ama anlamadigim seyler oldugu belliydi.anlamdiramadigim bir sogukluk vardı.Okulun ilk gunu oldugu icin kitaplari alıp her zaman ki yerimize gittik aysel sigarasını yakmış tütrüodu Hatice ise suskundu " hatice bir seyin mi var? Benim bilmedigim" diye sordum bi an düşünür gibi oldu " Damla aliyle konustum bana seni sordu" diyince gozlerim dolu dolu oldu aglamak istemiyordum.yeterince aglamistim zaten yetmez miydi aglattigi? Hatice " damla onunla konustuguma kizmadin dimi konusma dersen konusmam bak " diye sordu cevap vermedim.
Aglamaya basladim gozlerim benim aksime aglamak icin can atıyordu hatice sarıldı omuzu annemin omuzu kadar rahatti aglaya aglaya bir ettim.
Eve gitmek icin ayaklandim " nere gidiyorsun?" Dedi aysel "eve gitmek istiyorum kendimi iyi hissetmiyorum " dedim aysel ayaga kalkti " olmaz hadi irmak kenarina gidelim " dedi bense itiraz edecekken susturdu.irmak kenari iyiydi hatice bizle gelmemisti.Ayselle oturup uUn sure konusmadik sessizligi bozan ben olmustum." Bilmedigim bir seyler mi var aysel anlayamiyorum hatice bir soguk davraniyor " dedim aysel " bilmiyorum damla sevgilisiyle ayrılmışlar ve kotu bu aralar senin kadar olmasa da " dedi herkeste bi huzun vardi arkadaslik agacimiz yapraklarini döküyordu.Bir bir dokuluyorduk ama neden? Yaprak dökümü başlamıştı belki de zamani gelmisti son seneydi bu sene üniversite sinavina hazirlanmam gerekiyordu.Cok uzaklara daldık ayselle siir defteri yine yanındaydı canim arkadasim benim.hatice bi kenari ama Ayseli ayrı seviyordum sanki öz kardesim gibi surekli birbirimizi koruyorduk ayni duygulari paylasiyorduk.
Aysele mesaj gelince bir anda gozum ekrana kaydı " bana bayan tıfıl diyor aysel cok tatlı " yazan msjin hatice attigini anlayinca dusunceler beynime saldiriya gecti.kim demisti ? Acaba sevgilisiyle mi baristi?
Eve geldigimde saat 18:00 dı.Annem odasina kapanmıştı babam desen zaten yoktu yurt dışına çıkmıştı.aliyle ayrilali 4 ay olmustu adını her duymam da agliyordum iki siir defteri bitirmistim ama onu anlatmak imkansizdi evet üzülüyorum ayrildigimiza fakat eskisi kadar değil alismistim.Eski nesem yerinde degildi kendime bir soz verdim bir daha boyle uzulmek yok sevmek alismak baglanmak yok.

---------

1 buçuk ay sonra...

Zaman cok cabuk geciyordu telefonumu kullanmaya baslamistim.fake bir facebook açıp Aliyi ordan takip ediyordum.Okula gidince Hatice sevincli sevincli etrafta dolaniyordu ne oldugunu anlamamistim ama mutlu olmustum.Aysel ise sadece susuyordu onceden konusurdu onumuzde ki kızların konusmalarina kulak misafiri oldum.sarışın kız " ali köse turkiyeye dönüş yapmış hemde bir kız icin duyduguma gore bu okuldan bir kizla konusuyormus acaba kim??" Dedi esmer kiza karsi esmer olan ise " aa sen ne diyorsun gecen cafe deyken Ali de vardı cumagunu kizla buluscam demisti kim olgunu sorduk ama soylemedi supriz dedi yakinda herkes ogrencek m.etmeyin diyip gecistirdi" dedi duyduklarimla gozlerim doldu ve daha fazla tutamayip kendimi Aysel de duymustu bi an da kalkip lavaboya gittim kosarak kapiyi kitleyip aglamaya basladim canım cok fazla acıyordu.yuzume defalarca su vurmama ragmen kendime gelemedim sinifa gidip zar zor cantami aldim hatice seslendi " damla kanki bana eyeliner cekmen lazim arkadaşımla buluscam bu gun " demesiyle ona döndüm agladigimi fark edince sustu.
" Yine mi Ali konusu " dedi kızarak ses etmedim sarildi "Ali benim hakkimda baska bir sey dedi mi?" Diye sordum " o seni cok sevmis hatta senden sonra psikolojik tedavi gormus psikolojisini bozmussun " diyince hucrelerim hepsi ayaklandi siddetli bir sarsıntı vucudumu ele aldi bi sey demeden arkami dönüp gittim nefes alamiyordum.eve gelince direk yataga attim kendimi.

Uyandigim da saat gece 3 tü inanamiyorum cok fazla uyumustum acilarim uyudukca gecicek gibi geliyordu ama gecmiyordu sabahinda daha kötü bir sekilde agrilar kendini belli ediyordu.fake hesabima girip Alinin duvarina girdim Onun yanında oturmak <3 kokusu mis diye paylastigi durumu gorunce tuylerim diken diken olmustu.O hayatina devam ediyordu ya ben. bi kac aylik sevgili olayi ne cabuk dagitmisti beni fake hesabi kapatip kendime yeni bi facebook hesabi actim guzel bi tanede foto koydum bir kac arkadasimi ekledim.Taniyor olabileceğim kisilerde Fatih Günay adini gorunce durdum sırra kadem basmıştı adeta hic gormuyordum gerci aliyleydim surekli esmanin ölümün den sonra hic gormedim.arkadaslik istegi gonderdim hemen kabul etti.duvarina girip butun fotolarini en ince ayrintisina kadar inceledim.Gozleri yesildi sarisindı aynı zamanda solistti konser falan veriyordu kardesiyle.Facebook a attigi ses videolarina baktim cok guzel soyluyorlardi adlarini daha önce de duymustum.Simdi gotu kalkik havasindan yanina yaklasilmaz bunlarin amâan face de sıkılınca begen msj atiyim diye durum paylastim gelen bildirimi gorunce şaştım kaldim Fatih begenmisti.mesaj atmakla atmamak arasinda kalmistim en son cesaret edip " iyi geceler" diye msj attim.bi sure sonra cevap geldi heycanlanmistim " sanada iyi gecelr " demisti konusmayi uzatmak istiyordum ama nasil? " tesekkur ederim " diyip gulumsedim kalbim nedensiz yere 4
Nala kosuyordu." Rica ederim yas kactı senin? " dedi hemen cevap vermedim sonra mesaj bekliyormus gibi olmiyayim diye "1 hafta sonra 18 :D " dedim hemen görüldü yaptı " " bende 19 :D " diye cevapladi " ee napiosun bakalim :) " diye sordum oda " kayıt aliyorum sn napiosun " dedi " bende uzaniyorum oyle rica etsem ses kaydı atabilir misin? Merak ettim de " dedim bir sure cevap vermedi daha sonra bi msj geldi evet ses kaydi atmisti heyecanla baslattim sarkisinda bana etiket yapmıştı sipeşıl for Damla. Diye adımı  onun agzindan duymak ne kadar guzel kalbim hizla depar atmaya basladi " sesin cok guzel tsk ederim etiket icin " dedim oda ukalalık  yapip " biliyorum sesimin guzel oldugunu yine de tsk ederm :D " dedi bense heyecanlanip " ben uyusam iyi olur artik sabah okul var  iyi gecelr " dedim oda iyi geceler diye msj atti telimi komidinin ustune koyup uyudum.


Voteleri bekliorum arkadaslar :) :)

YAĞMUR #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin