B.14

17 10 2
                                    

Multi: Damla

Gozume vuran gunesle gozlerimi kırpıstırdim buyuk ihtimal gozlerim sismis ve kizarmıstı.kendime gelince yanimda yatan fatih görüş alanima girdi ne kadar tatlı uyuyordu oyle.uyuyusun bile bu kadar tatlıysa sevisin sahiplenisin ne kadar guzeldir kim bilir? Gozlerim karın kaslarinda takilinca
" amk bu cocugun kaslarimi vardı daha once niye hic fark etmemistim yada fark etmistim de takmamistim " ala ala arkadas nasıl fark etmem " saka mısın sen? fark edilmeyecek gibi degil kaslarim nasil olurda fark edemedin daha once sarıldığın baklavalarimi " sesi duyunca dondum kaldim duymus muydu? Ben sesli mi düşünmüştüm lanet olsun kırmızının en koyu tonlarını yasarken boynumdan asilip gogusune yatırdı " biraz daha beni bakislarinla taciz etmeye devam edersen polis cagirmak durumunda kalicam gel buraya " gucluydu.o güçlü kollar bana kendimi guvende hissettiriyordu.Fatihle fazla yakındık hic iyi degildi bu yakınlaşma benim icin diye düşünürken gelen dusunceyle gozlerim doldu aglamamak icin kendimi sikmaktan yorulmustum.bir damla gozlerimden firar etti umarim fatih fark etmemistir.ne demek fark etmedi ya baklavalarindan akıp gidiyor silsem mi acaba? yok nasil dokuncam o kaslara.

" agla sıkma kendini rahatlarsin " diyip omuzlarimi oksadı.dokundugu her yer alev alıyor yanıyor.

Kalkip dus almak icin banyoya giderken Fatih te giyinmis odadan çıkıyordu.

Banyo da islerimi hallettikten sonra yanima kiyafetlerimi almadigimi fark ettim nasil bir gerizekaliyim ya.bornozumu giyip odama gectim Allah tan fatih aşağı inmisti hemen dolabima gidip ic camasirlarimi bulup beyaz tisortumu ve siyah bilek pantolonumu aldim.ic camasirlarimi aceleyle giydim .

Kapi bi an da acilinca kaldim oyle soku atlatip bornozumu yatagin ustunden alip vucudumu kapattip fatih ise çıkmak yerine iceri girip kapiyi kapatti otuziki dis sırıtıyordu " ne yaptığını sanıyorsun sen " dedim cirkefleserek bana dogru gelmeye baslayinca geriledim soguk duvari sırtımda hissedince gidecek yerim kalmadigini anladim fatih ise vucudunu vucuduma yapistirdi kacmak icin kipirdadikca daha cok yakinlasiyorduk gozlerim dudaklarinda takılı kaldı ne yani beni öpecek miydi? Iyi de ben daha once kimseyle opusmemistim ve operse beni salak yerine koycak. Gozlerimi dudaklarindan gozlerine cikardigim da " yapmam gerekeni " dedi daha cok yakinlasirken.dudaklari dudaklarima dokundugunda adeta titredim dudaklarimi opmeye basladi ama ben karsilik vermiyor cırpınıyordum.gücüm ona yetmiyordu aramizda sadece bornozum vardı bir sure hareketsiz kalınca opmeyi bırakıp kulagima egildi " daha once biriyle hic opusmedin mi?"
Ve ahiret sorusu dank etti " hayir " dedim titrek sesimle ondan etkilendigim sesimden bile belli oluyordu ve buyuk ihtimal kıpkırmızı olmustum.iyice yaklaşıp kokumu icine cekti
" simdi daha cok sevdim " derken bi an da odamdan çıkıp gitti ben ise salak gibi kalmıştım ne yani beni mi seviyordu? Ne cikarmaliydim bu cumleden.

Kendime gelince hemen üstümü giyindim bi ukala soku daha yasayamazdim.evet ukala bundan sonra ona ukala diyecektim tam ona yakışır bir isim.

Asagi indigimde fatihi kahvalti masasinda gayet keyifle yayilmis bir sekilde gormemle ger adım atmam bir oldu.Simdi nasil bakacaktim yüzüne? Simdiden kırmızı nın tonlarını kullanmaya başlamıştım bile..o senin yuzune bakabiliyorsa sen niye bakamayacakmissin dedi ic sesim haklıydı.

Merdivenlerden inip direk kapıya gittim o kadinla kahvalti yapcak degildim ya.
" kahvaltı yapmayacak mısın?" Diyen fatihe baktim bön bön yukaridan gelen kisiyi gormemle donup kalmam bir oldu kapiyi carpip çıkmıştım kosmaya basladim icim icime sigmiyordu bu ofke hersey cok fazlaydı.

Ayak seslerini duymamla birinin geldigini anlamıştım.fatih önümde diz çöküp " iyi misin?" Dedi nasil iyi olabilirdim ki? Son zamanlarda iyice asilesmistim tasiyamiyordum omuzumda ki yükleri.

YAĞMUR #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin