B.18

14 6 0
                                    

Multi :Fatih ile damla

Fatihle bu gun yıl dönümüz tam 1 yıl oldu.Dolu dolu gecmisti gunlerimiz universiteye hazirlanan bir kizken sınava girememistim fatih kaza yaptigi icin hastaneye gitmek zorunda kalmistım.
Annem başkasıyla evlenmis uvey babam da beni istemedigi icin Fatih'in yanında kalmami asla geri donmeme mi istemisti ne guzel bir ailem var dimi? Yıkık dökük bir aileyiz olsem kimsenin dünyadan haberi olmayacak.

Fatihe yıl dönümü hediyesi olarak kol saati aldım paraya kıymıstım açıkçası zaten babam yurt dışında isleri büyüttüğü icin zengislesti 'ha bir de kız kardesim varmış meger babam annemi hic sevmemis ailesinin zoruyla evlenmis o yuzden kardeşim yok anlaşılan.Ama ne büyük aşk dimi tekrar evlendiler kiziyla fotograflar cektirip gece kulüplerine giden modern bir baba oluverdi nerden mi biliyorum sahte bir hesap açıp kız kardesime baktım.annemin yuzune de kocasini pardon eski kocasını çarpınca bana koca bir ugursuzsun deyip kapisindan kovmustu.

Tek dayanagim fatih cok mutluyuz.Gorenler bize oyle bi bakiyor ki kiskaniyorlar.Fatih seneye askere gidicek bende buyuk ihtimal universiteye gitmis olurum.Askerden gelince evlenmeyi dusunuyoruz.Biz cok guzel bir aile olcaz sevgiyle dolu bir aile kızımız olursa adını Yağmur oglumuz olursa baran olcak.Neden mi yağmur su 1 yıl icerisinde tabi bizde kavga edip ayrildigimiz oldu her ayrilmamizda yagmur yagdı.Yurt disina babamin yanina gittigim de ise bu sehirle birlikte fatih cok aglamisti bu yuzden Yagmurun bizim icin bir anlami var.birbirimizi fazla benimsedik ayrilamadik hic.Tabi benim triplerim onun ise kiskanip birilerini yumruklaması arttı.

"Hayatim" fatih gelmisti anlaşılan saate bakınca 4 oldugunu gordum hava kararmaya başlamıştı.

"Efendim yesil gozlum " evet fatihin gozleri yesil.veb o gozlere tutukluyum bir gun bile gormezsem olmaz dayanamam.

"Kızılım al bunu ve giyin gel aşağıda bekliyorum fazla bekletme bak " alınma öpücük kondurup gitmisti.elimde ise bir kutu.hemen icini actim toz pembe bir elbise okuzum benim ya zevki tam bir harika.hemen odamiza çıkıp giyindim hafif bir makyaj yapip saclarimi kendi haline bıraktım.

Disari çıkınca fatih arabanın önünde sigara iciyordu "ahhgg" ona bakcam diye ayagimi burktum. Hala onu ilk gormemmis gibi heyecan var icimde.

"Dikkat et sakarım benim " diyip yanagimi öptü.

Arabaya binip kemerimizi taktik "ee nereye gidiyoruz guzel gozlum " gulumsemem büyümüştü.

"Supriz soylenmez " yol boyunca yalvarmama ragmen soylememisti.

"Cadım şimdi kısa süreliğine gozunu bağlayalım " arabayi sağa cekip gözümü bandana ile kapattı.tekrar arabayi surmeye basladi 10 dakika sonra araba durunca geldigimizi anlamistim arabadan inip beni kucağına almıştı heyecanım doruklarda acaba nere gelmistik.merdiveleri çıkıyor ve durduk.

Kucagindan indirip "hazır mısın? Bak fazla bağırma cadilik yapıp " meraktan öldürecek mi bu cocuk beni?

"Hadi beygirim ac artik?" Dedim ne zaman beygir desem kızar."beygir mi dedn sen " sinirlenmisti oyy okuzum ya.

"Tamam tamam acacam hadi " sevinmistim
" yürü be beygirim kim tutar seni " tam deli etmistim tabi bunun uzerine yarim saat boyunca gozlerim kapalı ayakta durmustum.

Gozlerimden bandana bir an da düşünce inanamadım bir butige getirmisti her yer bembeyaz gelinlik bu benim internetten begendigim gelinlikti ama fatihe soyluyememistim çünkü cok pahaliydi inanamiyorum.

"Ayy sevgilim seni cook cokkk seviyorum " diyip boynuna atlamıstım kopora imzalayıp fatihin askerden donusune düğün günümüzü ayarlamisti.

YAĞMUR #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin