B.3

76 56 2
                                    

Multi: Aysel

' Damlaaa ' hayir ya uyanmak istemiorumm heyy bir dakika bu gun dolly calmadi esma iti de yok yatagimda dogruldum ve bi sure bekledim ses yok ' kizim hadisen.. damla sen uyaniksin dha bi kere seslendim' yanima yaklasip elini alnima boynuma dokundurdu.' Ateşinde yok kizim sen hasta misin?? Kalk hadi doktora gidelim '' napiyordu bu kadın cildirdi mi tamam hakliydi aslında ' gerek yok annee ben iyiyim ' dedim ve kalkip lavaboya gidip elimi yuzumu yikadim.bu gun de tek gidiyorum okula esmayi ozlemistim yavas 3 haftadir yok ara ara mesaj atiyor o kdar.Sınıfa gidip yerime oturdum Aysel daha gelmemisti anlasilan kapidan aysel le hatice nin geldigini gorunce gulumsedim okula sivil gelmislerdi aysel ' hadi damla gidiyoruz' kolumdan tutup cekmeye baslayinca direnmek yerine onlarla gttim ' nee siz kafayi mi yediniz ben ve okuldan kacmak ahhh hayır ' diye cırladım hala inanamiyorum okuldan kacmistik babam duysa yuregine iner tabi inmeden once beni lime lime ederdi heralde.' Burasi harikaa ' dedim gercekten harika üstü deniz kokusu cok guzel simdi kitabim yanimda olcakti tam kitap okumalik hava diye dusuncelere dalarken Aysel sigarasini yudumluyor hatice ise cimlere uzanmisti bende uzandim ve face me girdim uzun suredir girmiodum.Esma nin duvarina baktim hemen mertle foto atmis inanamiyorum sevgili mi oldular.mertle tanışmıştık cocuk tatli ama bakışları hic hos degil sürekli bana bakarken yakaliyordum bu durumdan da sıkılmıstım.Haticeyle Aysel ustlerini cikarip koşmaya basladilar Allah im bu kizlar tam bir çılgın denize girdikten sonra eve nasil gidicekler merakim soz konusuydu.' Damla hadi sende gel ' seslenen haticeydi. 'Siz takilin kizlar islak bi sekilde eve gidersem annem beni terligiyle öldürür' derken gulmeye basladik ciddiydim islak bi sekilde gtsem annem yeni yeni atış sekilleri bulur her sefer in de de kacacak delik arar ama kacamaz 12 den yerdim terlikleri kadin sanırsın F5. Ayselle hatice denizden cikip geldiler girmem icin israr ettiler girmice mi soyleyip dil dokmeye devam ederken aysel ellerimden haticeyse ayaklarimdan tuttu ' ah hayir aysel hatice yaa ' derken islanmistim bile 3 umuz de gulmeye basladik tamam eglenceliydi top oynamis yuzme yarisi yapmistik eve gtme zamani geliyorduda geciyordu hemen cantami alip minibuse bindik inecegin duraga yaklastigimizda kizlar la vedalastik.anahtari arama islemi yine başlamıştı annem le babam gelmeden eve girip dus almam gerekiodu elime metal carpinca sevindim anahtari hemen cikarip kapiyi actim ve banyoya kosturdum.Annem gil gelmeden dusa girmeyi basarmistim yatagima uzanip bu gunu gozden gecirdim cok guzel eglenceli bi gündü esmayla 4 aydir gorusmuoduk sevgilisiyle takilmaktan beni unutmustu arkadasligimizin bi erkek yuzunden bitecegini sanmazdim gerci bnm icin o mutlu olsun yeterdi .

-----------

Bu gun Aysel de bir tuhaflik var gibi geldi surekli bir yerlere dalıp gozleri dolu dolu oluyor acikcasi bu beni üzüyor du.Aysel cantasindan bi defter cikardi bir seyler yazmaya basladi bende cizim defterimi cikarip cizim yapmaya basladim saatlerce yerimizden kalkmadik Ayselle hatice de bize ayak uyduruyor muzik dinliyordu 3 ümüz de sessizdik dersler zaten iyiydi it gbi calisiyordum aysele de yardimci oluyordum Haticenin dersleri oldukca iyiydi ayselin kisaca umurunda degildi aşıktı galiba oyle seziyordum.ogle arasinda tantuni siparis edip her zaman ki agacimizin dibine oturduk aysel tantunisini bu sefer ceyrek yaptirmisti ne oluyordu bu kiza boyle iki tane tantuniyle anca doyan bi insandi bunun aksine zayıftı guzel kizdi Allah icin. Aysel sigarasini yakmakla mesgulken hatice anlatmaya basladi 'Suat diye bir cocukla cikiyordu ayrildilar galiba cocuktan bahsetmisti ama seviyor gibi durmuyordu ne oldu bilmiyorum soralim mi ne dersin ' aysele baktim gozlerinden damlalar akmaya baslamisti ki hemen haticeyle sarildik ona icim acimisti seviordum ayseli esmadan sonra ki en iyi arkadasimdi.gozlerimin dolu dolu oldugunu hissettim evet sevdigin biri aglayinca dayanamayan biriydim ama beni hic aglarken goremezdiniz yapima uygun degildi.sessiz biriydim bi o kdar da inatci akrabalara sorsaniz damla nasil biriydi die inatci babasinin arkasindan hic dusmeyen kara bi kızdı derler su hayatta en düşkün oldugum kisi babamdir.aysel hickirmaya baslayinca dusuncelerimden sıyrıldım ' aysel ne oldu ' diye sordum belliydi birine aşıktı ama kime? Aysel ' canim cok acıyor dayanamiyorum ben onu cok seviyorum o beni sevmiyor bıktım artk 'aglamasi siddetlenmisti sigara yakti aglamya devam ederken ardi ardina yakiyordu sigaralari cok seviyordu belli hatice ' suati mi istersen biz bi konusalim ne dersin hıı??' Aysel den bi surecevap gelmedi sonra bi anda ' onur.ben onuru seviyorum' bu olayi biliyordum bi kac ay cikmislar Aysel de cok kizlarla takiliyor diye ayrilmis ama hala deli gibi seviyordu.ogleden sonra okula gtmedik haticeyle sinsice planlar yaptık ayselin morali yerine gelsin diye.

'' hey ! Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz '' diye bagiran adama dil cikarip kactik koşmaktan karnimiza agrilar girmisti '' arabayi kim secti lan '' dedi aysel.hatice de hemen '' damlaa '' dedi hep bir agizdan gulmeye basladik arabanin arka kapagina DAH yazmıştık yani adlarimizin bas harflerini dha dogrusu kazidik desem dha dgru . Hatice ne yapiyordu oyle '' damla saklan '' '' ne?'' Ahh hayir zile basip kaçmıştı ve ben salak ortada kalmistim bi kac pencere acilirken bileklerime bi el dolandi haticeydi yine kosmaya baslamistik arkamizdan edilen kufurleri duyabiliyordum.

Guzel gundu.telefonum titredi esma mi msj atmisti acaba diye merakla tele baktim

Gonderen : esmer hatun

Kizılcık kulagin cınlıyor mu? :D

Bu haticeydi hemen cevapladim.

Ben :

Ahh evet biraz :D ya senin

Aysel nasil olmustu merak ediyorum acikcasi bu gun gercekten kotuydu ama son saatler iyiydi guzel eglenmistik.bir mesaj daha..

Gonderen : esmer hatun

Benim cınlamıo valla senin cınlamasi gerek arabayi sen secmistin :D hahahha

Aa evet hatice bana hangisi diye sormustu ve ben salak gbi gidip yep yeni duran Bwm yi gostermistim kosarken Aysel ise '' cizecegin araba yi külüstür sec yoksa basimiz belaya girer kızılcık ayı '' diyip gulmustuk hakliydi da .

Ben :

Hayal kırıklığına ugraticam ama cınlamio :D en kisa zaman da bir daha tekrarliyalim

Diyip gondermistim oda sıklık la yaparız zaman cok diyip uyumasi gerektigini yarin okulun oldugunu soyleyip ii geceler dilemisti bnde ii gceler die yanitladim.

YAĞMUR #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin