Bylo : Ahoj Miláčku zítra bud připravená vyzvednutě brzo ráno . Neptej se kam Pojedem je to pro tebe překvapení ! Dobrou -J-
Cože brzo ráno , to nevstanu . Řekla jsem si pro sebe . Ale no co přinejhorším Justin počká a zasmála jsem se . Ale už se mi chtělo spát tak jsem položila Iphone na noční stole a už se mi chtělo spát , ale ještě jsem se asi 15 minut válela ze strany na stranu . Nakonec jsem tvrdě usla .
RÁNO ---
Ráno mně někdo začal hladit po tvářích . Nejdřív jsem nevnímala a hlavu si zakryla dekou a snažila se usnot dál . Ale pak mi někdo začal stahovat deku pryč tak jsem se naštvala aniž bych viděla kdo to byl jsem jen sykla " CO děláš ? "
A pak jsem otevřela oči a stál tam Justin hned jsem vzala deku a zakryla si tělo byla jsem v kalhotkách a v tom Justinovo tričku , začal se mi smát . Přišel ke mně a obejmul mně a začal líbat a držel mně kolem pasu .a přitahoval si mně .
Bylo to krásné po ránu ale hned jsem se ho zeptala " Jak si se sem dostal ? " A hned odpověděl " Tvůj strejda mně pustil dovnitř al eříkal že spíš a já že na tebe počkám u tebe " koukal na mně tima jeho očima ausmívalse u toho jak anděl .
Ale pak jsem se podívala do zrcadla a řekla at tu chvilku počka rychle jsem běžela do koupelny kde jsem se osprchovala a rychle utřela namalovala se jenom řasenkou , učesala vlasy a jenom vyžehlila . Ale uplné jsem si do koupelny zapomněla vzít oblečení tak jsem vyšla z koupelny jenom obmotaná ručníkem a Justin hned zpozorněl a celou dobu se koukal ne mně . Jen jsem rychůe odpoveděla " Biebre nech si zajít chut " a zase sem se vytratila do koupelny kde jsem si oblíkla čisté spodní prádlo černé leginy s bílím tílkem a přesto si vzala riflovou bundu . Když jsem byla hotová vyšla jsem a Justin se válel na posTeli a neco dělal na mobilu Jak typický pro něj . JAK JSEM SE NA NĚJ PODÍVALA MUSELA JSEM SI HO VYFOTIT byl u toho takovej ńuńatej .
Z JUSTINOVO POHLEDU
Jak jsem viděl že už je hotová vstal jsem z postele políbil jí a objímal pak jsem jí jen vzal za ruku a šli jsme směr k mýmu autu . Otevřel jsem jí dveře od auta a Kim si sedla pak jsem jenom na sedl k volantu a jesli jsme k hale kde budu mít BelieveTour ale Kim jsem nic neříkal aby byla překvapená i když to celou cestu ze mně se snažila vytáhnou ale jen jsem se na ní usmíval a ona na mně . Když jsm ezastavili před halou bylo vidět že byla trochu překvapená . Zastavil jsem na mém reservovaném místě a vedl jsem Kim do vnitř .
Z POHLEDU KIM
JUstin mně přivezl před halu kde za týden má BelieveTour . Vzal mně dovnitř kde zrovna se konal zkouška všeho tak jsem si tam sedla na nějakou židli a koukala se jak zpívá ale nemohla jsem zpustit oči z těch tanečnic tancovali užasně prála jsem si být na jejijch místě . Když mněli přestávku přišel mi Justin ABYCH SE SEZNÁMILA S Freden , Scootrem a tanečníky Johnyho , Scotta a Bredliho . přišeli i tanečnice s kterýma sem si hned padla do oka byla tam Christi s kterou jsem si fakt hodně rozumněla pak Sally .Jenn , Suzie a Angie se všema jsem si skvěle pokecala ale přestávka byla krátKA a šli z nova tancovat ale v půlce písničky Boyfriend někdo zakřičel tak na hlas že všichni přestali a ohlédli se k místu droji byla to Suzie která byla nazemi nemohla pohnout nohou .Přišel tam scooter podíval se nato a začal se nervovat kde sežem náhradnici všichni byli zamlklí a najednou Justin přišel k scootrovi neco mu tak říkal jenom se na mně oba podívali .Hned jsem byla nervozní co chtěj . A jen scooter ŘEKL " Kim pojd sem " Šla jsem a zastavila se u něho a on mi řekl " Ty prej umíš tančit nechceš to vzít ta Suzie ?" Jen jsem se podívala jako že COŽE ? to jakože fakt ? Všichni tanečnici pojd Kim my te to naučime . A ......................
POKRAČOVÁNÍ ASI DNESKA VEČER ALE JESLI SE VÁM TO LÍBILO PROSÍM DEJTE HLAS JE TO PRO MNĚ VELMI DŮLEŽITE
ČTEŠ
Destiny with Justin Bieber
FanficPříběh o nenávisti, která se časem změní v lásku . A v jejich životě jsou záporné ale i kladné body, které hlavní hrninové musi společně překonat.