18 . End BeliveTour

777 15 1
                                    

Nick váhal alepak zněj vyletělo 

" Vy jste nás vyděli ? " A jak byl ožralej tak se začal smát až zpadnul z pohovkyto jsem se začala smát já pak . A nějak pak všichni .

Ale mně se najednou udělalo tak špatně . Vztala jsem a běžela do koupelny . V koupelně jsem za sebou zabochla dveře a sklonila se k zachodoví míse a zvracela . Ulevilo se mi ale pak se to ješte asi jednou zopakovalo . Splácjla jsem záchod . A stoupla si k umyvadlu .  Umyla jsme si musu a vypláchla pusu listerinkou ( To je ta usní voda ) . Pro jistotu jsem se ještě na chvíli posadila za dveře kdyby náhosou se mi chtělo ještě .

Najednou nekdo začal klepat na dveře byl to Jerry . Jestli jsme v pohodě . ŘekLA jsem že jo A  vyšla jsem  z tý malý koupelny Už jsem nemněla náladu jít zase pít a hrát flašku .

Šla jsem rovnou do Justinova pokoje . Svlíkla jsem ze sebe ty poblitý věci . A vzala si čistou Justinovo Mikinu . a šla do postele . uSLA JSEM BĚHEM chvíle . Ráno jsem se probudila jsem se s totální kocovinou . Justin v pokoji nebyl U bylo ticho nebylo nic slyšet . Vyšla jsme sz pokoje do toho obýváku . A málem jsem se svalila smíchy . Kluci tam leželi na sobě a spali . Jeremy spal ohnutej přes židli . Justin tam ležel s Alfredem avypadalo ta jako be se obímali . A nick s dalšíma klukama tam spali opřeny o stěny . Já sem si to musela vyfotit  . jAK JSEM TU FOTKU mNĚLA TAK JSEM JÍ DALA NA TWITTER A NAPSALA JSME K TOMU 

" pARTY HARD " 

bĚHEM MINUTY TO TWÍTNULO přes dva tisice lídí . Já jsem vypla twiiter a mobil dala do kapsy u mikiny .  KOUKALA JSEM SE Z OKÍNKA tOURBUSU , a sláva byli jsme ve státě california , už asi 3 hodiny jízdy a už jsem byly zpátky v L.A . Už se pomalu začal zbouzet Jeremy pomalu se zvedl stý židle posadil se na ní . Vzala jsem skleničku dala do ní vodu a takovou tu šumící tabletu na bolení hlavy . Podala jsem mu jí . Vzal si jí chvíli se na tu skleničku koukal jako blázen ale pak ho to napadlo vypít . Pak se zbudil ALfredo sedl a koukal kolem sebe a málem se lekl protože vedle nej ležel Justin . Alfredo se rozkoukal a ze srandy štouchnul do Justina . A Asi ještě dvakrát pak se Justin probral . KOUKALI S ALFREDEM JAKO MIMONI . Oboum dvou jsem jim dala skleničku s tím pítim . VyPILIJÍ . Pak se jUstin zvedl a šel ke mně obejmul mně a dal mi pusu na tvář . A pak šel do koupelny se umejt . Alfredoo si sedl na židli vedle nicka a oba dva se drželi za hlavu jako mněli kocovinku .

Po 4 hodinnách v Tourbuse s klukami . Jsem mněla dost .

V LOS ANGELES 

Už jsme byli na místě autobusy nas dovezli před velkou halu kde se koná spostukoncertů ročně , jsme si každý vzali svoje tašky kufry a různý věci . Rozloučila jsem se s holkami které tam mněli autaa rovno odjížděli domů . Myslela jsem že si zavolám taxíka . Ale Juss se nabídl že mně domů odveze . Jako pravý gentlman mně vzal taška s věcmi a dal je do kufru svého auta . Já jsem si nasedla ke spolu jezdci . Justin řídil ano řidil i když před několika hodinami pil alkohol . Cestou pustil rádoi . Hráli zrovna Jutinovo písničku Down to Earth . Je to jedna ze starších hitů ale je překrásná . Začala jsem jí zpívat . A pak se ke mně přidal on s jeho oriinálním jedinečním hlasem . Bylo to jedna z krásných chvil . ALe pak už jsme byli na místě vystoupila jsem . On mi  chytl za ruku a zpátky si mně přitáhl . A dal mi pusu s Jazyky . kTERÁ BYLA DLOUHÁ A PROCÍTĚNÁ .A já už jsme šla do domu strýčka toma . Justin odjel . A než jsem otevřela dveře a přišla mi esemska od .......................................

Destiny with Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat