Šla jsem probudit kluky . Kluci tam leželi na hromadě. oPATRNĚ JSEM do nich štouchla aby se zbudili . Ale oni spali dál .Tak jsem si zašla do kuchyně do dřezu , namočit ruce a šla je pocákat . Jak jsem knim přišla začala jsme na ně cákat tu vodu . Rychle sebou trhli a byli vzhůru .
Mezitím jsem šla do kuchyně pro čtyři skleničky s vodou . Sklenička jsme náhle odnesla do jídelny kde seděli ty čtyři s velkou bolestí hlavy .Položila jsem ty skleničky před ně a do každy hodila tu šumíci tabletu .
Koukali se na to a drželi se za hlavu jak jim bylo blbě a bolela jim hlava . Jak oni tam seděli tak já jsem šla do koupelny kde jsem si dala studenou sprchu abych se probrala . Jak jsem byla osprchovaná usušila jsem se ručníkem a oblékla se do černých legín a fialového trička Adidas .Jak jsem byla už oblečená tak jsem si učesala vlasy a dala je do culíku .
Šla jsem za nimi do jídelny . Jak jsem šla takhle přes obývák až do jídelny tak na zemi ležela videokamera tak jsem jí zvedla a chtěla odnést na stůl , ale ta kamera byla zapnutá tak jsme jí chtěla vypnout a uklidit . Ale všimla jsem si jednoho videa . Tak jsem ho pustila . To video bylo ze včerejší noci . Na začátku toho videa bylo jak tam Scooter tančí s Alfredem , musela jsme se tomu smát bylo to vtipný a pak tam dělali několik dalších kravin . Bylo vidět že kameru drží Nick a nátáči dál a dál ale pak tam bylo jak Nick šel stou kamerou do kuchyně a tam jsem byla já s Justinem . Já tam seděla na kuchynský lince a Justin tam stál , mněla jsme mé nohy obmotaný kolem jeho pasu . A divoce mně tam líbal a pak mi tam sundal tričko .
Dál jsem to video radši ani nedokoukala a okAmžitě ho smazala . Bylo mi fakt trapně . Tak jsme kameru položila a šla za nimi do jídelny .
Jak jsem tam přišla Alfredo a Nick byli pryč . Zeptala jsme se Justina .
" Justine ? Kde jsou kluci ? " a koukla jsem se na něj
" Lásko , myslím že šli blejt " A dál se držel za hlavu jak ho bolela
Scooter tam seděl u stolu ani nevnímal koukal do blbova . Tak jsem se ho zeptala
" Scootře jsi v poho ? "
" Jo jo " Řekl a koukal zase mimo
Tak jsem je v jídelně nechala samotný a šla jsem do mýho pokoje . Ale tam byl Alfredo a ležel na posteli a myslím že spal . Řekla jsme si pro sebe " To ani člověk nemůže být někdě samotný " Taj jsem šla do Strejdovi pracovny . Sedla jsem si ke stolu a zapla si notebook . Jak byl zapnutý zašla jsme si na Twiter . A na twitr někdo přidal fotku jak jsme tam já s Justinem a on mně obýma . Musím říct že se mi fakt líbila . a PROTOŽE JSEM NĚMNĚLA CO dělat tak jsme začla číst komentáře u tý fotky . Byly tam opravdu krásně komentáře ale taky fakt hnusný .
Ale za chvííli mi to přestalo bavit tak jsme vypla notebook a šla za Justinem .
Justin ležel na gauči . Šla jsme za ním a lehla jsme si k němu a přitulila se kněmu . On jak vědel hned kdo k němu jde tak hned mi obejmul kolem ramen , Zeptala jsem se ho .
" Kluci jsou už pryč ? "
" Jo scooterovi vola manželka tak šel domů a pro nicka se tu zastavil jeho táta , a ALFREDO tak ten nevim kde je " Řekl
" jO ALFREDO SPÍ U MNĚ V POSTELI " Řekla jsem mu
On se usmál a přitiskl si mně k sobě víc . A pošeptal mi do ucha .
" Kim já tě miluju " a dal mi pusu do vlasů
"JÁ TEBE TAKY jUSTINE , JÁ taky " Řekla jsme a přitulila se k němu víc jak to šlo .
Takhle jsme tam spolu leželi asi ještě další dvě hodiny ale pak jsem vztala a šla se do kuchyně napít . Jka jsme pila v kuchyni tak jsme se zakoukala do kalendáře a tam jsem si všimla VÁNOCE UŽ ZA 9 DNÍ .
A do prdele !! Řekal jsem já nemám pro nikoho dárek . Tak jsme okamžitě běžela pro klíče od auta . A zakřičela jsme na Justina " Justine za hodinu jsme zpátky jdu něco koupit "
A hodial jsme ne sebe kabát a vansky popadla jsem kabelku a běžela k autu , venku byl sníh a já tam byly ve vanskách řekla jsem si to nebyl dvakrát dobrý nápad ale pospíchala jsem a jela do obchodního centra .
Auto jsem zaparkovala na parkovišti před obchodákem . A běžela nakupovat . Tam jsme stravila asi 2 hodiny a pak sjem konečně jela zpět domů . Jak jsem dorazila domů byla už tma a sněžilo . Přišla jsme do domů JUstin nikde nebyl a ne konferenčím stolku v obýváku ležel papírek . kde bylo napsáno
" kIM musel jsme něco jet vyřídit vrátím se ráno PS : MILUJU TĚ
a.............................................................................................................................................................................................................
ČTEŠ
Destiny with Justin Bieber
Hayran KurguPříběh o nenávisti, která se časem změní v lásku . A v jejich životě jsou záporné ale i kladné body, které hlavní hrninové musi společně překonat.