11. Love you Justin

909 20 1
                                    

A tam mi řekl :

" Kim moc se ti omlouvám , za ten večer tehdy na Hawai . Nechtěl jsem aby se to stalo byl jsem strašně napitej . " A Podival se na mně jeho skleněnými očima . Ale bylo videt že ho to mrzí vůbec se nesmál a po tváři stékala slza .

Nic jsem nemohla říct nedokázala jsem ze sebe dostat ani hlásku .Podívala jsem se na něj a usmála se a obejmulaho kolem jeho hrudi  a hlavu mu položila na jeho tělo . Bylo slyšet jak mu tluče srdce  . 

Obejmul mně tkolem krku a dal mi pusu do vlasů . Jen sem se usmála a políbila ho . V polibku byla vášen , romantika ale taky trochu smutku . 

Sklonil se ke mně a pošeptal mi do ucha . 

" Moc mně polelo když jsem s tebou nemluvil , strašně jsem se cítil .. " Ani to nedořekl daka jsem mu prsti na pusu aby zastavil . ..... A dala jsem mu polibek který trval strašně dlouho . Už nám pomalu docházel dech takj jsme museli přestat . 

Chytil mně za ruku a posadil si mně ne něj . Seděla jsme na něj a jen si říkala pro sebe " Pane bože todle mně chybělo . " A usmála jsem se . A koukla na něho . 

Koukal se na mně a jeho nádhernýma očima .Seděli jsme na sobě že jsme mněli hrud na hrudi . Držel mně kolem pasu a já jeho kolem krku . A líbali se . 

Dokud tam nepřišla Christi s Alfredem tak vášnivě se líbali a pomalu spolu šli do ty místnosti kde jsme byly my . Tak romanticky se líbali že si nás nevšimli . Do tý doby než jsem jako že za vrčela . ( nevím jak to popsat ) " Ehmmmmmmmm " 

Podívali se na nás s takovým kamennitým výrazem . A oba dva zčervenali . A Jen Alfredo řekl " Tak mi půjdeme nebudeme tady rušit " A oba dva se rychle vytratili z pokoje . 

VEČER

Zastavili jsme zase u jedný benzíky a by jsme si došli na WC . Už byla tma . Tak jsme to vzali rychle . Ale Justin , alfredo s klukami už museli jít do svýho Tourbusu . Rozloučili jsme se dlouhým polibkem kde byli zapojeny i jazyky . Byla to ta nejvášnivější  ta nejdokonalejší ta nejdokonalejší .´pusa . Něco krásnéhi . Ale pak jsme se rozdělili a já šla do našeho Tourbusu . Kde jsme se osprchovala v té malé koupelně kde jsem se sotva hnula já a christi . Po umytí jsem se šla oblíct do kalhot s mickey mousem a bílí tílko. Šla jsem směr na pohovku kde seděli holky . A na nohou mněli položený macbooky a chatovali nebo se koukali na nějaký film . Já jsem si vzala Iphone a šla na wifi která našttesti byla v celém autobuse " Jaké štěstí " Řekla jsme si . A šla na twitter . kde jsem odepsala nějakým Beliberkám . ABY mněli radost a šla na facebook kde jsem si chvilku psala s Katty ( pomatujete mojí BFF ) Katty ale musela za chvíli jít . Tak jsem se odhlásila . a nemněla co dělat . Tak jsem přes celý Tourbus začala zpívat písničku Miley Cyrus We can¨'t stop . A pomalu se přidala Christi pak Angiie a potom zpíval celý aoutobus bylo to krásný . Tancovali jsme u toho jako šilený . Dokud jjsme po době nezačali házet polštářema . Takže vypukla polštářová válka . 

Najednou jsme tak asi po hodinně byli všicjni unavený a šli spát . Já jsem mněla s christi jenu velkou postel . Šli jsme do pokoje kde jsme zavřeli dveře . A skočila jsem do postele Lehla si . ani jsem se nepřikryla protože v autobuse bylo takový horko . Že jsme celou dobu mněli zapnutou Klimatizaci . Najednou mi přišla SMS .  Byla od Justina a bylo tam napsáno .

" DOBROU NOC MOJE LÁSKO ♥♥ " 

Podívala se a usmála se od ucha k uchu a odepsala 

" Tobe taky :** " 

Položila jsem Iphone na nočni stolek a během chvíle usla . cesta do Kansasu byla v klidu . 

RÁNO 

Ráno jsem se probudila . Krásně se mi spalo . Nechtěla jsem stát z postele . Pořád jsme se převalovala ze strany na stranu . Ale pak jsem vstala . Šla jsem směr taková ta menší kuchyn. Když mně zastavila Christi a řekla dělej ty lenochu jdi se převlíknout za 5 minut venku před autobusem . Čekám na tebe . Jen jsem nahodila ten nechápájící pohled a kokla na Christi "

Ta řekal " No jdeme běhat jako vždycky " a usmála se 

" Jo aha že jsi to neřekla hned "  ODPOVĚDĚLA JSME Jí 

 a Šla se převlíknout . do sportovních kratasů a černého trička . A šla pro Christi 

Běželi jsme k nějakýmu lesíku . Ale my by jsme nemohli bežet vytrvalostní běhy protože jsme se snažila předběhnou Christi a ona mně . To by jsme nebyli my  . 

Pochvíli jsme byli vyběhaný tak jsme běželi klusem k autobusu . Přiběhli jsme k busu a já v běhla do KOUpelny kde jsem se rychle převlíkla a JEN SE OPLÁCHLA VLAŽNOU VODOU . namalovala se . UŽ zbývalo jen pár hodina než jsme do do dorazili do Kansasu . Řekla jsem Christi at jde semnou do Tourbusu ke klukům .Souhlasila tak jsme šli . A než jsme tam vešli tak jsem se upravili . A šli . 

Přišli jsem ke klukům do autobusu . Tam nahlas hrála muziika takže taková MINI PARTY .  Tak jsme ze srandys klukama začali tančit . Ale Justin tam nikde v tom obývaku nebyl . Tak jsem se zeptala alfera kde je Justin ? " 

ON řekl " On je asi u sebe má sluchátka tak asi neslyší asi nani neví že jste tady " A usmál se a začal tančit s Christi 

Jen sem se na ně usmívala byl to ten krásnéj pár . Ale šla jsem potichu k Justinovi . Opravdu potichu jsem otevřela dveře nic neslyšel mněl sluchátka . a LEŽEL NA BOKU TAK ŽE MNĚ NEVIDĚL . Potichu jsem přišla kněmu . A skočila k němu napostel . J ak se lekl tak spadnul z postele . A já se mu hrozně smála . Protože byl na zemi podíával se na mně a usmál se přitáhla jsme se k němu lehla si na něj a líbala ho jak o život . Dával mi ruce na zadek a automaticky ho mačkal a jámu roka jezdila po jeho svalechna břiše . Bylo to úžasný . Pak jsem .................................................

Doufám že se vám to líbilo další díl bude zítra . jesli se vám to líbilo prosím ohodnotˇte 

Destiny with Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat