54.Caffe 2.

477 24 8
                                    

Po telefonátu s Christ . S Christi jsme si dali sraz v obchodním centru . Jak jsem dotelefonovala , Iphone jsem si dala do zadní kapsy od kalhot , po té jsem šla z pokoje na chodbu kde stál Justin , prošla jsem kolem něho a řekla mu Justine já ted musím za Christ , vyřešíme to až večer . A šla jsem konečně do koupelny . Jak jsem přišla do koupelny šla jsem si hodit vlažnou sprchu . Ve sprše jsem si umyla hlavu a na tělo nanesla sprchový gel . Ten jsem pak důkladně s šamponem omyla .  Po té jsem se usušila ručníkem a oblékla si čisté spodní prádlo a šla se obléct do pokoje . Došla jsjme do pokoje kde jsem otevřela mojí mega velkou skřín a zní vytáhla černé rifle a bíle tričko přes které jsem si vzala šedý vytaháný svetr , aby nebylo poznat že jsem těhotná . Protože kdyby to nějakej debilní papparazzi poznal tak by se psalo tolik nesmyslných článku a lží . Jak jsme byla oblečená vytáhla jsem mobil z kapsy a podívala se kolik je , bylo 14: 23 . 

Za půl hodiny jsme se měli s Christi potkat v obchodáku . Ale když mám čas tak jsem si ještě zašla namalovat . Stála jsem u zrcadla a jako magor jsem začla vyplazovat jazyk a dělát ruzný obličeje ale pak jsem si dala pudr a řasenku . Jak jsem byla namalovaná měla jsme čas tak jsem si vyfotila jednu fotku před zrcadlem kde mám dlouhé hnědé vlasy rozpuštené a vyplazuju tam jazyk . Jak jsem se vyfotila fotku jsem si dala na instagram . a dala zpět mobil do zadní kapsy od kalhot .Byl čas už vyrazit tak jsem na sebe hodila zimní kabát a nazula si černé boty na lehkém klínku . 

Do ruky si vzala kabelku pak jsem ještě nakoukla do obýváku , BIEBER tam byl rozvalenej na gauči . Vypadalo že se nikam nechystá a aniž bych se rozloučila jsem zavřela dveře a šla do garáže pro auto . 

Nasedla jsem a vyjela směr náákupák . 

Jak jsem tam přijela auto jsem zaparkovala do pozzemních garáži obchodního centra . A šla do do vnitř. Přišla jsem do obchodáku a Christi nikde . " Já jí snad nakopnu do prdele " Ona tu ještě nikde není . Už jsem vytahovala  mobil že jí zavolám , ale pak jsem v dálce uviděla osobu která běží směr ke mě . No samozřejmě to byla Christi . Jak břiběhla tak silně jsme se obejmuly byly jsme rádi že se vidíme . " Ahoj ty moje tele " říká mi o pořád jsme se objímaly že jsme skoro brečely ale štěstím .

Po naši chvilce jsme. Jsem navrhla jestli si nezajdem támhle do tý kavárny . Christi " Jasně jdem " Celou cestu jsme se docela nahlas smály až se lidi otáčeli ale my je ignorovali . Přišli jsme do kavárny a sedly si ke stolu který byl zschovaný za rohem . Tak nemusí nás vidět paparazzi . Přišli jsme a sunadali si kabáty a sedli si . Začli jsme si povídat . A pak Christi Kim já ti něco musím říct " 

" nO POVÍDEJ STŘEVO MOJE " 

Najednou se Christi přiklonila ke mě blíž a pak řekla " Budeš nováá teta Kim " 

" Cože ? " " Ježiiiiiišiiiiiiiiiii Christi já budu teta bože ty si těhotná " vykřikla jsem trochu nahlas 

A kdy . JAK . PROČ , A JAK DLOUHO ?a ským ? " začla jsme se vyptávat jak blbá 

" No tak stalo se to noc kdy mě alfredo pozval do Las Vegas v jednom špičkovým hotelu a jsem ve 4 měsíci ." řekla a byla celá štastná 

" Božeee " začla jsem říkat až jsem se roplakala a byla jsem štastná .

Ale pak nás vyrušila číšnice , " Dobrý den co jsi dáte ? " zeptala se nás  a já zvedla hlavu . A tý hubený blondýnce se vykulily oči a začla pištět a skákat a říkala " Pane bože ty jsi Kim Braunová " Prosím prosím můžu se stebou vyfotit jestli ti to nebude vadit " 

" Jasně pojd " řekal jsem a podala mi její Iphone a já ho podala Christi a zeptala se jí " Vyfotila by si nás prosím " " Jáasně , tak si stoupněte k sobě " odpověděla Chriss a pak nás vyfotila a iphone zpět podala té holčině . 

" A jak se jmenuješ " zeptala jsem se holčimy " Já -já - já jsem Linzy " vykoktala ze sebe 

" TAK SI TĚ BUDU PAMATOVAT LINZY ŘEKLA JSEM A ŘEKLA JSME MY BY JSME SI DALI DVĚ LATÉ  " 

"Jasně , prominte jestli jsem vás otravala " řekla a odešla nám udělat laté 

No kde jsme to skončili zeptala jsme se 

"Jo už vím " řekla jsem a najednou si přisedla k Christi a vzala její ruku a tu položila na mé břicho . Nejdřív se na mě koukala jak blázen co zase dělám . A já řekla " Christi a ty budeš druhá teta " a najednou christin vyráz zkaměněl a pak se rozbtečela a obejmula mě " Kim to je úžasný mi jsme těhotný " Řekla a brečela já se rozbrečela protože brečela ona ale všechny ty slzy byly slzy štesstí 

Z POHLEDU TŘETÍ OSOBY 

A jak se Kim s Christi objímaly . Tak nedaleko u jiného stolu seděl Justin se Selenou 

Tak co líbí se , A těšíte se na další díl ? Jaké máte z toho těd pocity ?

Destiny with Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat