Ahoj holky . Ted jsem se rozhodla že když jsou ty vánoce tak vám Dnes napíšu jako že dva díly v jednom . Takže jsi to užijte a přeji vám Štastné a Veselé Vánoce . Hell Jdeme zpět k příběhu .
Koukám se z okna a najednou vidím nádherný ohnostroj . Ohnostroj byl tak nádherný , nemohla jsem od něj odtrhnout oči . A najednou cítím jak mě Justin obejmul kolem břicha a hladil ho ,a jeho hlavu si položil na mé rameno . Byl to krásný a přijemný moment , ale ted přemýšlím o tom jak mi Justin hladil to bříško , " mám mu to říct nebo ještě počkám ? " to mi ted vězelo v hlavě .
Tak jsem se ho opatrně zeptala .
" Justine ? " oslovila jsem ho a koukala se dál z okna na barevný krásný ohnostroj
" Ano , Lásko ? " Jeho mentolový dech se odrážel od mého krku
" Justine , co by jsi dělal , kdybychh čekala miminko ? "
" Kim , já bych byl Ten nejštastnější Táta ne světě . " A obejmul mi tak že jsme leželi a on se mi přisál na krk a jemně vlhkými rty ho líbal . A pak začal sát a sát .
" Bieber přestan , bude tam cucák " Řekla jsem mu , " Shawty , neboj " uSMÁL SE a pokračoval dál ve své práci , najednou jeho ruka začla pomalu v jíždět do mých kalhot . A líbal mi na rty , jeho polibky byly správně vlhké a jeho jemné rty se dotýkaly těch mých . Po chvíli ale se začli splétat naše jazyky . A začlo to , začla se hrát jazyková bitka . A jak jsem byla tak položeá do toho krásného líbání , mně kousl do rtu . Koukla jsem se na něj vražedným pohledem , a aby mu to nebylo líto tak jsem mu to oplatilo a kousla do do jazyka . Nejdříve se lekl , ale pak pokračoval . Jeho ruka začla rozepínat mé kalhoty . Kalhoty sjížděli níž , níž až spadli . Jak jsem na sobě měla jenom kalhotky . Justin se posonul domů k mé kamarádce .
A Justin strašně rád provokuje , začal si hrat s mémi kalhotky , zubami je stahoval dolů , až se mu to povedlo když byli dole . Začal si jazykem hrát s mojí kamarádkou . Když jsem pomalu začla dosahovat svého vrcholu . Už se blížil . A když už to skoro bylo . Tak on přestal .
" Děláš si prdel Bieber ? " Fakt mě naštval
On se zasmál a začal mě líbat po břiše po ńadrech a krku . A ted byla řada na mě ted jsem mu stáhla kalhoty já a provokativně jsem si sedla na jeho rozkrok a začla dělat krouživé pohyby , a po chvíli jsem ucítila jak se Jerry zvedá . Usmála jsem se . A pokračovaladál sundala jsem mu trenky a a začla SI S JERRYM hrát jazykem jsem projížděla po celé délce Jerryho . A následně si o dala si ho do pusu . Pohyby tam a zpět jsem ucítila jak Justin zachvíli dosáhne svého vrcholu , a aby věděl jak je sladká pomsta tak jsme přestala . Docela ho to zarazilo a já mu jen řekla
" Pomsta je sládkáá " a zasmála se mu
Justin ale mě obejmul a položil mě tak že byl na hoře on a já dole . Pomalu do mě začal vnikat . A přidával na tempu . A najedno mě přetočil . Já jsme si klekla před něj a on di mě zase vnikl a a ješte několikrát přirazil a oba jsme dosáhli svého vrcholu zvaným orgasmus .
Jen tak jsem tam s Justinem ležela nahá a Protože jsme byli inavení a neměli síly na to mluvit . Tak jsem vstala a pustila rádio . A vzala si kalhotky a oblékla si je a šla zpět za Justinem , si lehnout . A jak jsme poslouchali rádio , Tak jsem se Justine zeptala
" Bieber slib mi že už nikdy nebudeš hulit trávu "
" Kim tobě slíbim všechnoa dodržím to " a začal mi líbat
Ale najednou v Rádiu začli říkat
Dobrý den , milí posluchači a posluchačky ted vám pustíme jednu novou skladbu od Justinaaaa Bieberaaa . Poslechně te to .. A PÍSNIČKA SE JMENUJE PYD
ČTEŠ
Destiny with Justin Bieber
FanficPříběh o nenávisti, která se časem změní v lásku . A v jejich životě jsou záporné ale i kladné body, které hlavní hrninové musi společně překonat.