37. I am happy or sad ?

590 14 1
                                    

Pak višel doktor a jak mně uviděl šel za mnou a zeptal se 

" Vy znáte slečnu Katte ? " koukal se na mně se smutným výrazem v obličeji 

Hned jsem si stoupla a se slzami v očích řekla 

" Ano , Žije ? Že ano ? " a koukla se na něj a čekala co řekne 

" Slečno , NA CHCÍLI JSME JÍ Ztratili ale dokozali jsme ji zpět nahodit srdce ale utrpěla velmi vážné zranění , krvacení jsme zastavili ale nebude to tak jednoduche vypadá to že tu pobudde hodně dlouho ,  ale JE V KÓMATU ALE žije " Řekl a lehce se usmál 

" Ona žije ? Bože Děkuju moc ! " A začala jsme plakat znovu ale tentokrát to byli slzy štestí , uplně jsem padla na židli podlomili se mi nohy a plakala jsem 

Doktor odešel . Já pořád seděla na židli byla jsem celá vykolejená co se za několik hodin může stát , ale žije to bylo jediný co jsem si říkala . Moje sestra je na živu . 

A jak jsem si to říkala všimla jsme si že na zdi visel kříž . Jak jsme ho hned spatřila šla jsme si před něj kleknout ruce jsme si dala k sobě a říkala . 

" Děkuju moc Bože , že je na živu .Děkuju moc že si nechal žít moji jedinou sestru kterou moc miluji a nechi jí nikdy ztratit jako rodiče a strejdu . mÁM JEĚTE JEDNU PROSBU POŠLI JI NĚJAKÝHO strážnýho anděla který ji bude navždy chránit . ABy se jí nic nestalo . Děkuju Amen " 

Jak jseM to doříkala stoupla jsem si a šla se podívat takovým oknem do pokoje kde ležela Kate . 

Jak jsme ji spatřila začala jsme se celá klepat byla to kosta co tam ležela s hačickou v ruce . Na rukou na oblíčeji místami modříny . Koukla jsem se na ní byla v kómatu , říkalo se že lidi co jsou v kómatu a někdo an ně mluví tak si něco pamatujou chtěla jsme jí toho tolik říct , al e nemohla jsme za ní . 

Venku už byla tma musela jsem domů . Tak jsme si ješte z nemocnice zavolala taxi . taxík tu byl během 10 minut . 

Taxi přijel já jsme na stoupila a dovezl mně domů . 

JAK jsme bylA před domem , a zaplatila taxikářovi , přišla jsem domů a tam byl Justin , Alfredo , Nick , John , Jeremy a Scooter . Docela jak jsem je uviděla jsme je zarazila . Přišla jsem tam do obýváku a všichni se na mně koukali s otevřenou pusou . Al epak se začali smát Kim halloween je jindy že máš tu falešnou krev na oblečení . A všichni se začali smát . Protože mně to naštvalo jsem řekal nasraně 

Kluci ale to není falešná krev , víte ono asi pře 5 hodinami tady před naším barákem postřelily Kate víš !! " a slzy se mi obět vlejvali do očí musela jsem běžet pryč . Ale jak jsem to řekal než jsme běžela pryč tak se na mně koukali  a byli dost vyplašený . 

Šla jsem do koupelny kde jsem se zamkla a všechnu krev ze sebe umyla . Po osprchování jsme se oblíkla do čistého oblečení ,vzala jsem si an sebe rifle a k tomu Mikinu Obey . Ani jsem se nemalovala a jak jsme se oblékla začalo mi kručet v břiše mněla jsem abnormální hlad . musela jsme se jít najíst . šla JSEM si do lednice pro sandwitch , musím řict že jsme ho snědla rychle . Ale protože se mi nechtělo bejt samo tak jsme šla za klukama .

Destiny with Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat