Ten vzkas a tu fotku jsem rychle hodila do kabelky .
Když se Justin probouzel já seděla na jedné židli a civěla do zdi ani jsem nevnímala že Justin je vzhůru .
Z Justinova pohledu
Probudil jsem se . Rukami jsem si protřel oči . Pomalu jsem si sedal . Jak jsem se rozkoukall uviděl jsem mojí lásku , seděla tam . Řekl jsem jí
" Kim , lásko včerejší večer byl úžasnej , takhle by to mohlo být každý večer " usmál jsem se na ní
Ale Kim nějak neregovala .
Kim ? Jsi v poho ? " Zeptal jsem se jí .
Ale pořád nic .
Přišel jsem k ní . Sedl jsem si hned vedle ni . Chvíli jsem jí pozoroval ale ona mně asi nevídí . Tak jsme jí rukou zamával před očima .
Hned se probrala z tranzu .
Kim
Nějak jsem nic nevnímala , ale pak mi někdo začal mávat rukou před obličejem . Hned jsem se vrátila zase zpátky do reality . Podívala jsem se a tam seděl Justin . Dělala jsem jako že nic .
" AHoj , Justine " hned jsem ho obejmula a dala mu polibek na tvář .
" Kim co se ti dělo ? " zeptal se a koukal se na mně nechápavým pohledem
" Ale to nic , Víš já se někdy takhle zakoukám do prázna ." Snažial jsem se to okecat hned jsem naladila na jiný téma " Justine to je užasný být s tebou zasnoubená " A dala jsem mu další pusu ale tentokrát na pusu
Po hodinně
Už jsme si opravdu s Justinem balili věci . A šli jsme z klubu pryč k AUtu .
U auta mi Justin jako pravý gentlman otevřel dveře a já nastoupila . Po chvíli si i on sedl na místo řidiče . Nastartoval auto a jeli jsme ke Mně domů . Ale pak jsem Justinovi řekla že bych potřebovala zastavit u jednoho parku že tam je jedna kamarádka že bych jí něco potřebovalaříct .
Justin souhlasil , a vezl mně k parku celou cestu k parku jsem se koukala z okna na lidi co chodili jen tak po ulici .
Přijeli jsme před park na parkovišttě . Dala jsem Justinovi pusu a popadla kabelku . Ale tu kabelku jsem mněla rozepnutou a já jí špatně vzala a kabelka se vysipala na místo spolujezce .
Rychlostí blesku jsem to do ní začla házet . Samozřejmně že se stalo to co jsem nechtěla . Justin mi chtěl podat ten vzkaz a tu fotku ale pak se vším tí fotky tak se na ní podíval a pak na ten dopis začal ho číst a v obličeji se mu ukazoval vztek .
Sedla jsme si zpátky do auta a zavřela radší za sebou dveře . Jak to Justin četl dala jsem si hlavu do dlaní a začali mi stékat slzy .
Justin to přečetl a vzteky hodil tima papírama na mně a začal křičet
" A to si mi chtěla říct jako kdy ? " V obličeji mněl tak hnusný pohled
" Já , nevím " řekla jsem mu potichu s rukami v dlaních a plakala jsem dál
" Proč ? si mi to neřekla hned ? proč ? Do prdele Kim mluv!!!!!!!!! " Byl opravdu nasranej
Ale já mu prostě nedokázala odpovědět .
" Né to se nestane nikdo nebude vydírat mojí královnu . " Řekl a nastartoval auto a jel ke mně domů .
Celou cestu jsme na sebe nemluvili . Když jsme přijeli před dům . Hned já jako první jsem vyběhla z auta a šla do domu . Jak jsem otevřela bylo vidět že dům je takový prázdný . Ale jak jsem vkročila na zemi byli dopisi . Tak jsem je vzala většína byla na zaplacení účtů . A le pak tam byl jeden . Byl to dopis so Pohřební služby . Ten dopis jsem otevřela a četla psalo se tam .
ČTEŠ
Destiny with Justin Bieber
FanfictionPříběh o nenávisti, která se časem změní v lásku . A v jejich životě jsou záporné ale i kladné body, které hlavní hrninové musi společně překonat.