40.Christmas decorations

539 13 1
                                    

A takže super , zase doma sama .

" To fakt Muiluju " řekla jsem si sama pro sebe ironicky .

A šla jsem dát nakoupený dárky k sobě do pokoje , aby je Justin nenašel . Šla jsem po schodech na horu  do pokoje a v rukou jsem mněla ty těžké tašky . 

Dárky jsem tedy schovala pod postel , já vím oroginální skrýš , ale Justin se pod postel nekouká naštěstí .  Pak jsem šla do obýváku se koukat na televizi , to děllám vždy když není Justin doma .

Ráno dalšího dne 

Proubudil mně zvuk , který vycházel z kuchyně . Vadilo mi to , vzteky jsem si na hlavu hodila polštář abych to neslyšela , ale nepomohlo to . Tak jsem neochotně vztala a šla se podívat co se tam děje . Přišla jsem do kuchyně a než jsem zaostřila kdo to je , šla ta osoba ke mně . A pevně mě obejmula . A jak jsem se rozkoukala tak to byla Christi . Koukala jsem na ní jako bych spadla z višně . )

" Co co tu děláš ? " VYkoktala jsem ze sebe .

" Kim mněla by jsi si zamykat dveře " a usmála se a zpět se otočila k lince a neco tam krájela , trhala .

" Počkej co tu děláš " zeptala jsem se jí znova 

"JO , no prostě to ni musím řict , Alfredo mi včera řekl že odchází a přijde asi až večer dalšího dne , a tak jsem za tebou přijela , abych ti pomohla s vánočními dekoracemi ." řekla a krájela dál 

" Alfredo taky někam jel . To Justin  řekl taky , a neříkali kam jedou ? " zeptala jsem se jí vyzvídavě 

" Jo tak to SégrA NEVÍM  " řekla 

a protože jsem se o tom nechtěla už bavit tak jsem se jí zeptala 

"A co děláš momentálně " 

" Na internetu jsem si našla skvělou snídaní , tak ti jí musím udělat , a už se neptej a jdi si sednou už ti jí nesu ." řekla a začla to nandavat na talíř

Seděla jsem v jídelně a Chris už to nesla . Talíř s bůhví čím položila pře de mně . Tak jsem si vzala , abych neurazila . Dala jsem si první kus vajíčka s nějakým kořením posypaním na vrchu do pusu .

Málem jsem vybouchla bylo to tak pálíví a přesolený . Musela jsem to zapít rychle vodou co ležela na stole . 

CHristi se na mně tak podívala jako co mi je .

hned jsem jí řekla 

" Je to moc dobrý jenom mi trošku zaskočilo "

Po náročné snídani 

Jsme spolu začli sundavat z půdy vánoční ozdoby . A ZAČLI JE VEŠET Po celém domě . Musím říct že se nám to povedlo . Dům byl lehce vyzdoben ale zase né tak aby to působilo jako vánoční stromeček .

Už byl večer tak jsme si s Chrisr udělALI NÁDHERNÝ VEČER . Udělali jsme si popcorn , colu jsme měli a bombonky a horkou čokoládu ve který byli maly kousky maršmelou .

A zapli si film Vánoční koledA , byl to ffilm který jsme milovalo obě . 

Destiny with Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat