Ahoj ! Ještě než začnu jsem chtěla poděkovat moc vám že tento příběh čtete . A hlavně moc děkuji těm lidem co píšou t ykrásné komenty . Vždy když si je přečtu vykouzlí se mi v obličeji usměv . A ptotože dnes bude NOvý Rok chtěla bych vám poc popřát . A jdeme na to .
Patie položila fotku na stolek a šla ke mě a Justinovi .
Pořádně nás obejmula a v objetí řekla
" Jsem štastná , a zaroven na vás velmi hrdá " a když se na nás podívala stékala jí slza po tváři ale byla to slza štěstí
PO té co Patie , Jeremy , Jazzy a Jaxson odjeli zpět domů do Canady .
Jak odjeli v domě se udělal klid . Šla jsme si sednou do pracovny ( obrázek té místnosti v právém sloupci ) . Jak jsem se usadila na velkou pohodlnou židli , otevřela jsem si Notebook a začla projíždět twiter . Ale po chvíli mě to přestala bavit , šla jsem za JUstinem který byl u klavíru a hrál . Přišla jsme k němu ze zadu a obejmula ho kolem krku .
" Justine ? " oslovila jsem ho
" No ? Co potřebuješ lásko ? " zeptal se mě
" Nechtěl by jsi se semnou projít do parku ? " a koukla jsem se na něj psíma očima
Usmál se a políbil mi na pusu a řekl " Stebou ano " a dal mi další vášnivý polibek
Vstala jsem a šla se obléknout . Protože venku je zima vzala jsme si na sebe rifle , k tomu nahnědlí svetr a přes to dala černou bundový kabát . ( obrázek po pravém sloupci ) . Sešla jsem dolů kde jsem si obula černé kozačky . Už se jenom čekalo na Justina . Uběhlo asi 10 minut . A on nikde . Tak jsem přes celej bárák zařvala .
" Bieber at jsi kde jsi už pojd nebo odcházím sama "
A on přišel na sobě měl černé kalhoty s zelenými supry a zelenou bundou a Co nesmělo chybět . Měl zelenou bejsku . Jak jsme ho uviděla nahodila jsem vášnivý pohled a kousla se do rtu .
V parku
Přišli jsme do parku , Justin mě chytl za ruku a ruku v ruce . Jsme procházeli zasněženým parkem kde byly stromy které měly na sobě světýlka a svítily do bíla a místi do žluta . Bylo to nádherné ,přibadala jsem si jako v pohádce . Justin se najednou za stavil pod krásně osve´ětleným velkým stromek a podíval se na mě . a řekl
" A jednou pod stromem políbil pinc svou nádhernou princeznu " a dal mi tak nádhernou pusu a po chvli jsme začeli hrát i jazykovou válku . Když na jednou jsem uviděla jak se něco hejbe v takovém nizkém keři a jakoby to knučí . Jak si Justin všiml že se koukám na ten keř . Šel k němu a podíval se do toho keře . Byla tam krabice a vté krabici bylo nádherné štenátko , ale bylo skoro zmrzlé . Koukla jsem se na to štěne co Justin držel v rukou a koukla se na Justina .
" Justine vezmem ho k nám domů " řekla jsem Justin souhlasil vzal to šteně a dal ho k sobě do bundy aby ho zahřal . Přišlo mi že to je něco jako zlatý retrívr . Byl celý vyhublý , chádák říkala jsem si . Justin ho nesl ve své bundě . Přišli jsme k autu a nasedli do něj .
"justine dej mi klíče , budu řídit " řekla jsem a justin vyndal klíče z kapsy a hodil mi je . Justin si sedl na místo spoluřidiče . Jak jsem řídila všimla jsem si toho jak ho Justin hladí asi se Justinovi to štěně hodně zalíbilo . Hladil ho pořád , byl to roztomilí pohled na ně .
" Nechápu kdo mu to takhle mohl udělat ," řekl Justin
U DOMU
Zapoarkovala jsme autu přesně u garáže , jak jsme zastavili Justin si vzal to štěně a šel sním do vnitř . Já jsem musela ještě zamknout auto , a po té jsem šla za nimi . Přišla jsem dovnitř a JUstin už seděl na gauči a ládoval štenátko piškotama . Justin se u toho usmíval , on miloval zvířata hlavně psy . Svlékla jsem ze sebe kabát a šla za nimi . Posadila jsem se na gauč .
" Kim ? Že si ho necháme . " zeptal se a dál krmil vyhublé štenátko .
Usmála jsem se na JUstina a Justin to automaticky bbral jako že " ANO "
" Kim ? Ještě jak mu budem říkat ". .....................................................................................
ČTEŠ
Destiny with Justin Bieber
FanficPříběh o nenávisti, která se časem změní v lásku . A v jejich životě jsou záporné ale i kladné body, které hlavní hrninové musi společně překonat.