Bouchla jsem ho znova , polštařem .
Polštař jsem upustila na zem , a otočila se k němu čelem zad . Prohlásila jsem " Justine , jestli to takhle chceš tak ,Dobře " .Dořekla jsem a rozešla se směrem k vchodovým dveřím . Kde jsem popadla kabát , kabelku a vzala si klíče od auta . Jak jsem byly celá nasraná , chytla jsem dveře a co nejvíc to šlo snimi bouchla . Vypadalo to tak jako by se ty dveře měly každou chvíli rozbít . Šla jsem směrem k autu . Otevřela dveře od auta hodila tam kabát a kabelku . Nasedla jsem do něj , a odjela . Nevím kam jsem jela , ale pprostě jela .
Byla jsem na okraji města Los Angeles , ale stále jsem jela pryč z něj . Nedokázala jsem ani přemýšlet o vší tý situaci co se stala se Selenou , Mike a Bieber . Moje mysl byla jako vygumovaná . Když na jednou začel tak hlasitě zvonit mobil , že jsem se až lekla . Rychle jsem po něm sáhla . Otočila si ho a koukla se kdo mi volá . Bylo to skrytý číslo . Ale stejně jsem to vzala . Byla jsem fakt hnusná a řekla " Kdo to je zase ? " nikdo se chvíli neozval , asi ho překvapilo komu volá . Neznámý hlas se zeptal " Je u telefonu Kim Braunová ? " " Ano , je ...Kdo to je ? " odpovědela jsemfakt hnusně neměla jsem náladu s někým kecat po telefonu . " Dobrý den Kim , tady taneční akademie New York , nedavno jsme vám poslali dopis , ohledně toho vystoupeni nejlepších tanečni z U.S.A . . Vystoupení se bude konat 24.3.........( blahblah ) . Mohla by jste přijet 1.3 do N.Y.C ? ..............Najednou jsem se zasekla " DO-dobrý den , ano samozřejmě že bych mohla přijet " vykoktala jsem ze sebe . Nasledně se rozloučila a típla mobil .
Jela jsme v autě , ale najednou se mi začlo dělat blbě . Náhle jsem zastavila na nejbližší cestě kde nikdo nebyl . Vyběhla jsem z auta , sklonila se rukami jsme se opirala o kolena a zvracela . Po pár minutách to přešlo já se postavila a do ubrousku co jsem měla v autě jsem si utřela pusu . Chvíli jsem se procházela po cestě , když se něco stalo .
Za mým autem zastavila černá dodávka , plná paparrazi . " Do prdele , kde ty se tu vzali ? " řekla jsem . Ale to nebylo to nejhorší co se v tu chvili mohla stát . Na soběě jsem měla velmi uplé triko , které bylo obtažené kolem mého vystouplého bříška . A to byl můj konec novináři fotografové kolem mě udělali takové kolo . Ze všech stran jsem jenom viděla blesky z fotoaparátu a všude kolem sebe uslyšela
KIMJAK DLOHO JSTE TO CHTĚLA SKRÝVAT .
jE PRAVDA ŽE ČEKÁTE DVOJČATA
SLYŠELI JSME ŽE TO DÍTĚ NENÍ JUSTINA
V KOLIKÁTEM JSTE MĚSÍCI
A jak jsem zjistila že není útěku , najednou mi začla popadat panika , stres , už jsem slyšela jenom tlukot svého srdce . Najednou jsem ucítila jak nemohu ovládat tělo začla jsem padat a v pádu jsem zavřela oči .
BĚHEM KIMINA KOLAPSU
Probudila jsem se na opuštěnén hřbitově . Byla zima a já tam byla sama a procházella tmou mezi náhrobky . Najednou jsem zakopla a upadla do vykopané jámy . Ležela jsem v rakvi a uviděla nadsebou jak někdo začel na mě házet hlínu a začal mě pohřbívat za živa ...
Otevřela jsem oči a nad sebou uviděla doktory kteří říkali " Už se probrala " Nevěděla jsem kde se to nacházím . Snažila jsem se koukat kolem sebe ale viděla jsem bílou místnost s modrými závěsy .
Když jsem si uvědomila že nejsem na žádném hřbitově v žádné rakvi , ale jsem v nemocnici a ležím na lůžku . Ulevilo se mi ................................
ČTEŠ
Destiny with Justin Bieber
FanfictionPříběh o nenávisti, která se časem změní v lásku . A v jejich životě jsou záporné ale i kladné body, které hlavní hrninové musi společně překonat.