Šla jsem do hotelu . Když jsem vešla tak tam na mně čekalo jedno překvapení . A to bylo . Uprostřed haly hotelu stál strejda Tom . aNO ČTETE DOBŘE STREJDA .
V první chvíli mně to zarazilo . A koukala se na něj jako by mně někdo něčím přetáhl přes hlavu . Ale za chvílimi to zase došlo . Pustila jsem tašku na zem a rozběhla se ke strejdovi a pevně ho obejmula . Zdálo se mi že mně rád vidí a já jeho taky . byla jsem strašně moc ráda že tam je . Ale " Co tu dělá ?" "Stalo se snad něco ?"
Tak jseme se ho zeptala " Ahoj strejdo , Co tu děláš ? " a koukla se na něj neutrálním pohledem
" Ahoj Kim . No to jsem ti chtěl říct ." Koukl se na mně a zesmutněl
A DÁL povídal " Přiletěl jsme rovnou z Evropy sem za tebou , Našel jsem tě pomocí Pana . Scootra který mi řekl kde se těd nacházíte , no vlastně ve firmě kde pracuji EKONOMY&WORLD , mi nabídli cestování po světě na dva roky, jako ekonom . A je zato velmi dobré výplaty . A já sem se tě chtěl zeptat . Jestli by jsi to dokozÁla beze mne dva roky v L.A ." A koukl se na mně smutkem v očích a mněl zkleslí usměv
V hlavě mi proběhlo super dva roky s Justinem sama woww " Né vůbec mi to nevadí jen jet , já to zvládnu . Nejsem přeci malá " A smála se
Podíval se na mně a musel se usmát taky .
" Já vím Kim , takže já už budu muset jet zpátky do Evropy kde celý ten experiment začíná " ŘEKL . a a pevně ně objal a pošeptal mi do ucha " Hlavně nezlob " a dal mi pusu do vlasů
Pevně jsem ho objala a řekla " Volej mi pořad "
Tom si vzal kufry a šel z hotelu k taxíku , který už na něk čekal venku .
Jak odcházel bylo super být dva roky jen s Justinem , ale na jednu starnu se mi vlili slzy do očí , snažila jsem je udržet , ale nešlo to vlna smutku právě přišla . Vzala jsem tašku a šla do svého pokoje .
Po příchodu do pokoje jsem hodila tašku s věcmi na postel a šla do koupelny se umýt . Ve sprše jsem na sebe pustila teplou vodu která mi stékala po těle , bylo to příjemné jak se mi svaly uvolnovali . Umyla jsem si vlasy . Usušila se ručníkem a druhým jsem si vlasi smotala do turbanu . Šla jsem si sednou na postel . Byla jsem jen v ručníkách . A šla jsem se kouknout na net . Ten jsem chvíli projížděla ale pak mi to přestalo bavit . Tak jsem se šla oblíct do Černých takových volných kalhot na spaní a k tomu si vzala Justinovo fialový triko . Moc dobře se mi v nom spalo . Ale nějak jsem nebyla u navená tak jsem na chvíli šla na balkón . kde jsem se posadila do takového mněkého křesla a zabalila se do deky . Koukala jsem na osvětlené mesto Kansasu . Byl to hezký pohled . Když na jednou někdo hodil na balkón takový zmuchlaný papír . Vzala jsem ho a přečetla bylo tam napsáno . Lásko podívej se zasebe . Podívala jsem se tedy do pokoje ale nic zajímavýho tam nebylo . Tak jsem se naklonila trošku přes okrak zábradlí a koukal ase dolu . Ale pak mi došlo . Že by mi asi nikdo nehodil papír z takové výšky . Koukala jsem dolů ale nic .
Když najednou mně někdo chytl za boky a ruce mněl na mém břiše . Škubla jsem sebou a strašně se lekla . Ale byla to známá osoba . Byl to Justin . Koukala sem se na néj smrtícím pohledem . a řekla
" Víš jak si mně vylekal , to si nemohl něco říct " a byla jsem naštváná
Koukl se na mně psíma očima " Lásko nechtěl jsem tě viděsit ale mnělo to být překvapení " usmál se a přitáhl se mně k sobě a dal mi pusu . BYlo takový romantický stáli jsmem b nejvyšším mistě hotelu , pod sebou jsme mněli celé město. A on by dával sladkou pusu . Pak nás přestalo bavit stát tak si Juss sednul na to křeslo ale bylo tam jen jedno . Ale jás i sedla na něho a ruce jsem mněla kolem jeho krku a pořad jsem mu dávala pusinky na tvář . A on mně hladil stehno . A jel pořád víš a víš . Bylo to krutě nadherný . Ale začala po chvíli být velká zima tak jsme šli do pokoje a já si lehla . a Justin si ke mne lehl a rukami si mně držel u sebe . Povídali jsme si o děctví . Jaký to bylo . A tak nějak . Ale zničeho nic jsme usli . A já spadla do říše snů .
Zdál se mi sen kde jsem Justian nenáviděla jako tentokrát . A jak jsem ho nemohla slyšet vidět nic . TAK mně jednoě ho dne napdalo vzít nůž a šla ho zavraždit . a nejdno jsem k němu přišla ze zadu a a natáhlu ruku kde jsem držela nuž a ...........
Najednou jsem se probudila . A řekla si bože ve mn se skrývá vražedník . Musela jsme se tomu zasmát .
Podívala sem se po pokoji Justin nikde nebyla ale na nočním stolku ležel vzkaz a u toho dopisu bezvadná snídaně . Tak jsem si přečetla dopis kde stálo
" Zlatíčko musel jsem ject do studia nechtě jsem tě budit . tak jsem ti přinesl Snidani Najez se . Posílám pussu TVŮJ Justin .B " USMÁLA JSEM SE NAD TÍM a začala jíst snídani . KDE byli dvě palačinky s nutellou , snědla jsem je .
šLA SI UDĚLAT HYGIENU . Už jen zbývalo se obléci . Na sebe jsem si vzala černé kratysy . a ktomu bíle tílko s riflovou vestičkou .Ktomu jsem si vzala čenou kabelu přes rameno .
A napadlo mně se jít projít s Christi po městě ,Spíš po pláži .
Šla jsem za christi . u jejího pokoje jsem zaklepala . Chvíli jsem čekala u dveří . ale PAK christo otevřela jak mně uviděla zozeběhla se ke mně a obejmula mně .
Řekla jsem jí " Ahoj Chriss , pojd půjdem spolu na pláž " A koukala se na ní s usměvem na tváři
" JO ,super ale Kim něcoby jsi mněla vědet " řEKLA A KOUKALA SE NA MNĚ takovýma očima který jsem nedokázala poznat .
Najednou chriss odešla a přišla s novina v ruce . Jenom mně zatáhla do pokoje . A tAM MI DALA TY NOVINY DO RUKY ,
Koukala jsem se na titulní stranu . A málem jsem vyletěla z kůže . Hned na titulce psali ..........................................
OMLOUVÁM SE ŽE JE TO TAK POZDĚ ALE DŘÍC TO NEŠLO pROSÍÍM OMLUVTE NĚJAKÉ CHYBY .A PROSÍM PIŠTE COMMENTY NEBO DEJTE HLAS dĚKUJÍ XOXOX♥
.
ČTEŠ
Destiny with Justin Bieber
Hayran KurguPříběh o nenávisti, která se časem změní v lásku . A v jejich životě jsou záporné ale i kladné body, které hlavní hrninové musi společně překonat.