38:Party

584 18 4
                                    

nechtělo se mi být samo . Tak jsem šla za klukama .

Přišla jsem do obýváku a posadila se na pohovku vedle Alfreda a Scootra . Jak jsem seděla kluci se na mně podívali a Justin vytáhl ze skřínky whisky Jack Daniel's A dal jí na stůl přede mně. Hned ale po ní chmátl ALfredo otevřel jí a podal mi jí abych se napila a trochu na vše zapomněla . Flašku jsme si vzala od něho a napila se opracdu hodně , hodně . A najedno začali být všichni . Asi po hodině se mi začala ukrutně ale fakt moc točit hlava . 

Kluci kolem mně už byli vysmátí a pořád něco kecali a smáli se . Pak tam začali ze srandy tančit  a já se samozřejmě přidala . Tančili jsme tam jak šáhlí . Nick s Alfredem tam se po sobě plazili ty byli tak nalití ty se sotva hýbali divila jsme se že nespadli . 

Já jsem tam tančila  jak jsme byla ožralá tak jsem šla za Justinem a začala ho opravdu divoce líbat . On byl taky opilí a plazili jsme se tam po sobě . 

Ráno dalšího dne po divoké párty 

Ráno jsem se probudila na kuchyńský lince . Nechápala jsme kde jsem se tam vůbec vzala . A jak jsem sní slejzala všimla jsme si že na zemi leži Justin . Tak jsme se snažila slést dolů opatrně abych na něj nešlápla . Ale bylo zle , už jsme si říkala kdy se jen už pobleju . A jak jsme tak procházela kuchyní , jídelnou do koupelny uviděla jsem nicka ,alfreda a scootra ležet na zemi jak tam všichni tři leží na hromadě . Musela jsme si je vyfotit protože to nešlo . Vytáhla jsem mobil a vyfotila si je . Tu fotku jsem musela dát na twitr protože jsme z tý fotky chcípala smichy . A jak jsme si je vyfotila tak jsme šla do tý koupelny . Vyšla jsme schody do horního patra a namířila jsme si to rovnou ke koupelně .

Pšišla jsme před zrcadlo v koupelně uplně jsem se lekla . Vlasy jsme měla tak rozcuchaný a a od řasenky totálně po obličei černou barvu . Tak sjem si opláchla obličej studenou vodou abych si umyla obličej . Pak jsem si obličej utřela do ručníku . A najednou se mi udělalo špatně a já jsme rychle poklekla k záchodu a začla blejt . a JAK JSEM skončila tak to šlo zase od znovu .

Pak to zkončilo a já si šla vypláchnout pusu vodou . Po vypláchnutí pusy jsem šla dolů abych probudila kluky . Nejdřive jsme šla za Justinem a klekla si k němu a dala mu lehký polibek na tvář . On se začal pomalu probouzet a jak otevřel oči a uviděl mně tak se na mně usmál . A pomalu si sedl , musel se rozkoukat kolem sebe asi ho dost bolela hlava ale on mi tak krásně obejmul . Chvíli jsem tam sním za kuchynskou linkou byla a pořád jsem mu dávala pusy . On mi pak pošeptal do ucha včera to KIm bylo dokonalý . 

Ale já si nemohla vzpomenout co myslí . Tak sjem se ho zeptala 

" Justine ? Co tím myslíš ? " A koukla jsme se se na něj z s vykulenými očima .

" Shawty , no to na kuchynský lince " usmál se  a políbil mě a zvedl se ašel asi na záchod .

Já tam seděla jak puk vůbec ale vůbec se mi nevybavoval verejší večer . Pořád jsme nad tím přemýšlela .

ALe pak  jsem vstala a šla probudot kluky . Opatrně jsem do nich štouchla aby se probudili . A ani to je neprobudilo taj jsem šla do kuchyně a tam jsme si namočila ruce ve dřezu a šla zase za nimi a pocákala je . Oni se lekli a škubli sebou a pak se probudili všichni .

Destiny with Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat