1.8 - döntések
" Választások, választások. Kérdések, melyekre egyszer adhatunk választ. „
Én, Lena Bruke, aki 1 éve, hogy a Griffendél kviddics csapatában voltam játékos, meghívtak Wales leghíresebb leány kviddics csapatába, hogy játszak.
Ha elmennék erre a találkozóra, az egyenlő lenne a tiszta válaszommal: az igennel.
Ha elmennék, ott is kellene maradjak. Nem jöhetek többet a Roxfort-ba. Nem tanulhatok itt. Nem láthatom naponta Fred mosolygos, csintalan arcát. Na, meg a báttyámról is egyhamar le kell mondjak. Ha játszani fogok, időm nem lesz rá. És Fred-re se.
Csodálatos lenne egy híres kviddics csapatban játszani.
De, ezért a lehetőségért mondjak le, mindenről?Meglepődve, de annál boldogabban raktam vissza a papírost a borítékba. Hatalmas mosollyal néztem fel Dumbledore-ra, majd így szóltam.
- Köszönök, mindent.
Azzal leléptem a pódiumról, majd a Griffendél- ház asztalához siettem.
Leültem a helyemre. A többség folytatta a vacsorát.
Csak az én társaságom nézett.
- Ismerem ezt a pecsétet.. - vágta rá Ginny..
Alaposabban megnézte a borítékot.
- Uramatyám.. ez a Holyhead Harpies Kviddics Csapat pecsétje.
Fred felfigyelt, majd átnyújtottam neki a levelem.
-... felvételt nyert.. - olvasta fel.
Hatalmas mosollyal és döbbenettel fordultak felém.
- Lena, ez.. király! - mondta Hermione.
Ron Ginny felé fordult. - Hamarosan láthatod Lenát a csapatban.
- Az durva lenne.. - mosolygott Ginny.
- Gratulálok. - visszaadta a levelet. - És elmész a találkozóra?
Fredre pillantottam.
- Úgy gondoltam, hogy elmegyek. De.. Feladni az eddigi életem egy kviddics csapat véget..
- Lena, - kezdte Neville. - Wales legjobb Kviddics Csapatáról van szó. Ha oda valaki felvételt nyer, az általában elfogadja. Egyszer van ilyen esélyed. Ne szalaszd el! Ritka alkalmak egyike ez..
- Vagy 20 éve senkit sem választottak be a Roxfort-ból. - vágta rá Hermione.
- Akarnád? - kérdeztem suttogva Fredtől.
- Nem tudom. De ez a te saját döntésed, amitől az egész életed megváltozhat. Gondolkozz el rajta!...
- Fogadd el. Ilyen esélyed még egy nem lesz. - állt fel a kanapéról Fred.
Éppen teát készítettem egy egyszerű varázslattal.
- Nem akarlak itt hagyni. Még van egy hetem eldönteni. Addig majd alakul valahogy. Az egész életemet adjam fel?
Odajött hozzám és csókot lehelt a nyakamra.
- Tegnap beszéltem George-val. Anyáék kiakarnak venni minket az iskolából.
Megfordultam. - Miért?
- Tudjukki.. Apa tud valamit, amit nem akar elmondani. Szerinte, a Roxfort már nem biztonságos többé.
Felemeltem a kannát és önteni kezdtem két pohárba.
- Teljesen megértem a szüleid aggodalmát. Igazuk van, nem minden olyan, mint régen.
Hidd el, ezt a levelet sem véletlenül most kaptam, ilyen időkben.
- Mi lehet Dumbledore terve? - kérdi.
- Nem tudom. De beszélt az edzőnek rólam. Miért pont rólam? Lányok rengetegen vannak még itt a Roxfort-ban is, akik remekül játszanak.
- Nem lehet, hogy tudja, a szüleid meghaltak?
- Lehet, sőt, biztos. Dumbledore mindent tud.
- És, ha érzi, Tudjukki visszatért? A lelkén viseli a sorsodat, hisz neked a Halálfaló báttyádon kívül nincs senkid sem. Na, meg persze mi.
- Elakarna engem küldeni, védekezés céljából?
Fred bólint.
- Elkellene fogadjam?
Fred megint bólint. - Ez lenne a legjobb döntés.
Megittuk a teánkat, a poharakat elmosogattam.
- Tényleg, mi van Gabe-vel?
- Nem keresett. - komorodtam el. - Nem megyek utána. Ha Wales-be utazok, nem nyomozok utána többet.
- Ahogy gondolod. - hátulról átölelt. - Tudd, hogy mindig ott leszek neked. - mutatott a szívemre - Szeretlek. Bármi történjék, én ott leszek.. nem hagylak magadra. Soha!
-Ha a szüleid kiakarnak venni titeket, nem ellenkeztek, rendben?
- Megígérem akkor, ha te is közben biztonságos helyre kerülsz.
...- És, hogyan döntöttél? - kérdezte Dumbledore, miután behívatott magához.
Oda léptem a Griff madarat ábrázoló szoborhoz, és megérintettem. - Nem tudtál dönteni.
- Feladni ezt az életem egy olyanért, ami talán nem fix, hogy jó lenne nekem?
Dumbledore mellém lépett. - Ha nem sikerülne, a Roxfort tárt karokkal vár vissza, ahogy a barátaid.. és Fred is.
- Professzorúr, maga bele lát a jövőbe?
Kinézett az ablakon, úgy válaszolt:
- Néha, elég erős álmaim vannak, főleg azokkal, akikkel nem kellene. Magával is álmodtam egyik éjszaka.
- Mit álmodott?
- Ha elmondom, akkor a jövő megváltozik és semmi sem úgy fog alakulni, ahogy megálmodtam.
- Ha elfogadom, akkor.. akkor mellettem maradnak a barátaim?
Dumbledore bólint. - Az igaz barátok, ha mérföldek is elválasztanak, azok maradnak, bármi történjék.
Van még időd, bőven. Gondolkodj!...
Korábban kelltem, szokásosan a többieknél.
Felöltöztem, fogat mostam, majd lementem a folyosókra.
A folyosó sem volt különb. A lámpások ezerrel égtek, a nap sugarai behatoltak az ablakon.
Senki sem volt ott rajtam kívül.
Kivéve.. Neville Longbotton.- Sosem fogod magad így kialudni. - tudakoltam meg, mire felpillantott. - Tegnap is gyakoroltál?
- Tudom, csak.. - alaposabban szemügyre vett, majd folytatta - Mi a baj?
Leültem mellé, a földet pásztázva válaszoltam.
- Nem tudok dönteni. Fogadjam el az ajánlatot és legyek a kviddics csapat tagja, vagy maradjak itt.
- Helyetted nem dönthetek. - arrébb dobta a könyvét, és rámnézett - Tudom, hogy beszéltél Dumbledore-ral.
- Honnan?
- Segítenem kellett neki papírokat rendezni. Végig hallottam. Lena.. - megfogja a vállam - ez a te életed! Hogyan akarod? Mi történjen benne?
- Tiszta sor. - bólintottam. - Mi a helyzet veled és Ginny-vel?
- Hát.. letettem róla. - mosolyog.
- Hogy- hogy?
- Tudod, most Luna érdekel. Eddig is ő tetszett igazán, csak azt hittem, hogy Ginny is érez valamit irántam. De nem. Luna pedig... olyan varázslatos.
- Igen, érdekes teremtés. Különleges.
Megnéztem az órám. - Oh, már 8:30. El kell mennem.
Felálltam, és Dumbledore szobájába siettem.
- Sok sikert és köszönöm.A folyosón még gondolkozhattam. Igazán akarom- e?
Fred szerint igen, ez a helyes válasz. Dumbledore szerint is. Neville úgyszint.
Mindenki tisztában van a válaszommak, csak én nem?!
Bekopogtam Dumbledore szobája ajtaján.
- Tessék!
- Professzorúr!
Éppen az asztala előtt ült, szemüvege alól nézett ki.
- Jól tudtam. - mosolygott.
YOU ARE READING
𝑫𝒐 𝒏𝒐𝒕 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒎𝒆 † 𝑭𝒓𝒆𝒅 𝑾𝒆𝒂𝒔𝒍𝒆𝒚°^ [𝑩𝑬𝑭𝑬𝑱𝑬𝒁𝑬𝑻𝑻]
FanfictionÁTÍRÁS ALATT!! Néha az élet döntések elé állít, néha az élet dönt rólad. Habár.. ebbe a halál is szerepet játszik.. J.K. Rowling, Harry Potter c. könyve alapján írtam ezt a történetet.:) [ 𝑱. 𝑲. 𝑹𝑶𝑾𝑳𝑰𝑵𝑮 ♣ ] [ 𝑩𝑬𝑭𝑬𝑱𝑬𝒁𝑬𝑻𝑻 𝑻Ö𝑹�...