1. 20 - Beszélnünk kell!
https://youtu.be/jZS3t6MkiCw
Fred
Emmivel ültünk az ágyban. Mutogattam neki a játékokat, és azt a kiskönyvet, amit neki vettem.
- És akkor a kismackó elment a varázslóhoz.. - de nem tudtam befejezni, mert Lena lépett be az ajtón, kezében egy levélell.
- Beszélnünk kell. - bólintottam.
- Oké. - kiment.
A baba felé fordultam, megsimítottam az aprócska kezeit, majd csiklandós puszit nyomtam két kis lábára. Kacagott egyett, majd kezembe fogtam és beraktam a kiságyába.
- Mindjárt jön apa. - megcsikiztem a pocakját, felnevetett, én pedig ott hagytam.
Lena lent várt a naplaliban, kezében a kibontott levél. Érdekesnek találtam a levelet, mert hivatalosnak nem mondható volt.
Felnézett, majd maga mellé intett, vagyis a helyre. Leültem, és ránéztem.
- Miről akarsz beszélni? - kérdeztem. Ő átadta a levelet.
Két kezembe fogtam, és komolyan néztem a papírt. Arany betűkkel, kézzel írt levél volt.
- Csak olvasd el. - utasított.
Aprót bólintottam, és belekezdtem a végtelennek tűnő levélbe." Kedves Fred és Lena Weasley.
Hallottunk a házasságukról, és örömmel gratulálunk! Ilyen fiatalon eljegyezni valakit..
De nem kertelünk.
Voldemort visszatért, mint azt tudják. Gonoszabb, nagyobb és veszélyesebb hadsereggel érkezett. Varázslók, boszorkányok, óriások és egyéb teremtmények álltak be a gárdák sorába. A Roxfortot támadják, a diákok veszélybe vannak.Azért írunk önöknek, hogy tudják, minden segítség kell.
Maguk remek varázslók, és bízunk benne, hogy együttes erővel letudjuk győzni a Sötétséget.Nem kérjük, hogy áljanak be.
Nem áll szándékunkba behívatni.
Csak felvázoljuk a terepet.Hatalmas üdvözlettel, és tisztelettel; Joanna Kirk. „
Ránéztem Lenára. Lehajtott fejjel nézett a semmibe. Felálltam, megfogtam a levelet és a tűzbe dobtam. Ő csak felnézett, de nem tett semmit.
- Ezt te sem gondolhatod komolyan?! - fakadtam ki.
Hallottam, ahogy szipog. Sírni kezdett.
- Lena.. - guggoltam le elé, és letöröltem a könnyeit - Nem.. nem mehetünk. Itt van nekünk Emmi.. Biztos nem..
- Fred.. Mindenki harcol.
- De nekünk nem kell. - álltam fel.
- Egyébként is, honnan van meg nekik a hollétünk?
Megrázta a fejét.
Kérdezni akartam volna még, ám ekkor hatalmas csattanás.. PUFF, és a kedves testvérem sietett át a konyhán.
- Fred.. - mikor meglátott, elővette azt a levelet, amit mi is kaptunk.
- Mi is ugyan ilyent kaptunk. Mit mondasz erre?
George Lenára nézett, aki csak nemlegesen rázta a fejét.
- Én benne vagyok.
Nem hittem a fülemnek. A testvérem és a feleségem harcba szállnának, az életükkel játszva?
- Nem lehettek ennyire hülyék?!
Az életetekkel játszotok. Ennyire nem lehettek buták!! - kiáltottam az arcukba.
George rosszallóan nézett rám, meg is értem miért. Lena felfutott a szobába, minden igazzal a babánkhoz. Kezembe temettem az arcom, és az aggodalom addigra eluralkodott rajtam.
- Mit tettem..
George mellém lépett, balra intett a szobák felé.
- Menj utáni. Te barom! - kuncogott.
Bólintottam, és a leggyorsabban futottam a szobánkhoz. Lassan kinyítottam az ajtót. A baba az ágyon, Lena pedig mellette ült, kezében az egyik plüssel. Szipogott, miattam.
A padló retyegett alattam, ez miatt Lena letörölte arcáról lefolyó könnyeket, majd fel sem nézett, ezt mondta.
- Nem érdekel mit mondasz.. Csak is elmegyek a csatába..
Leültem mellé, hátára tettem fejem. Hallottam a mély levegővételeket, a gyors szívdobbanásokat. Éreztem, hogy izgul, fél. Átkaroltam, és a hasánál összekulcsoltam ujjaimat. Fejemet ezzel vállára helyeztem, és apró puszikkal hintettem be azt.
- Nem értem az okát. - mondtam.
Ő csak szipogott. Ekkor felállt, és aggodva rágta a körmét, majd ezt mondta.
- A francba! Fred ők ölték meg a szüleimet... nem érted? - hatalmas sírásba kezdett.
- Cshh.. - megöleltem. Fejét mellkasomba fúrta.Eddig nem mesélt a szülei haláláról.
Már mindent értek..Döntenem kellett abban a pillanatban. Lehet helyesen döntöttem.
Hátra néztem Emmire, aki vidáman nézett minket.
Ahogy az ígéret tartja;
Jóban - rosszban.- Hé.. - felnézett.. - Menjünk Roxfortba.
[ a következő részek rövidek lesznek, azért is, mert szeretnék még 3 - 4 részt hozni. 😊
És igen, megfogom írni a könyv 2. részét Emmi szemszögéből.
Luv; beautifuliss ] ❤❤
YOU ARE READING
𝑫𝒐 𝒏𝒐𝒕 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒎𝒆 † 𝑭𝒓𝒆𝒅 𝑾𝒆𝒂𝒔𝒍𝒆𝒚°^ [𝑩𝑬𝑭𝑬𝑱𝑬𝒁𝑬𝑻𝑻]
FanfictionÁTÍRÁS ALATT!! Néha az élet döntések elé állít, néha az élet dönt rólad. Habár.. ebbe a halál is szerepet játszik.. J.K. Rowling, Harry Potter c. könyve alapján írtam ezt a történetet.:) [ 𝑱. 𝑲. 𝑹𝑶𝑾𝑳𝑰𝑵𝑮 ♣ ] [ 𝑩𝑬𝑭𝑬𝑱𝑬𝒁𝑬𝑻𝑻 𝑻Ö𝑹�...