Hali mindenkinek! 😃❤
Köszönöm ezt a rengeteg támogatást, amit a könyvem írása alatt kaptam privátban, és itt is kommentekben.
Sokat jelentenek ezek számomra, és a könyvem szerethetőségét is jelenti ezzel.
Mindent kiszeretnék bővebben fejteni, és ha lehet, akkor olvasd végig, mert egy fontos kérdésem lesz a végén. 💩Kezdjük talán ott, hogy hogy is jött ez a "könyvetírhatnékom".
Valójában régebbről kezdtem már így írni kisebb - nagyobb írományokat.
Spongyabob, hercegnős, állatos
"könyveket" írtam, amik sablon szöveggel, történettel készültek.
Kivéve a Spongyabobos, ami már a saját agyam szüleménye.
Ezeket sose mutattam meg senkinek, mert nem éreztem jelentőségét.
Nem éreztem jónak azt, amit írtam.
De - olyan 13 évesen - egyre jobban kezdett érdekelni az írás.
Ugye, több író bizonyíthatja, hogy pénzzel lehet keresni nem kis összegeket..
Hogy meg is tudjam magyarázni ezt;
Szegény családban növök fel.
Valahol mindig kötelességemnek tartottam a családnak pénzt szerezni..
még ha én 13 éves ésszel, testel sehova nem jutnék.
Hát, ha diákmunkát még nem válalhatok, akkor hogyan keressek pénzt?
Írjak egyszerű, rövid könyveket.
Hát igen, de ez időbe telik.
Nem gondoltam erre.
Naponta akadtak újabb, és újabb ötleteim, mint, hogy egy táborban egy lány élje az életét, betegségek, szerelem, gimik.. stb..
De semelyikkel sem jutottam sehova.
Kerestem programokat.
Majd, ahogy kutadtam, rátaláltam a Wattpad-ra.
Itt bármilyen ötletet tudtam leírni, és csak kevesen szóltak le.
Igaz, pénzt nem keresek vele, de tapasztalatokat találtam, és szereztem.:)Remélem sokatok van így.
Na de, hogyan jött maga a Harry Potter fanfiction könyvem írása?
Örök időkre a Harry Potter lesz életem filmsorozata.
A történések, az érzelmek, a karakterek, amiket ez a könyv ajándékoz az olvasóinak, egyszerűen hihetetlen! ❤
Mostanában rá vagyok kattanva!
Képtelen vagyok az olvasásával leállni!
Ha van köztetek Harry Potter fan, és a filmet látta csak eddig..
Lehet, hogy kurva hosszú a könyv, de nagyon megéri elolvasni. Kimaradt jelenetek, rejtélyek, amik a filmben nincsenek benne.
Ezerszer másabb.Mint a legtöbben, szerelmes lettem egy karakterbe.
Ez a karakter Fred Weasley. ❤
Megmagyarázhatatlan dolgokért szerettem meg a karakterét/ na meg a színészért is oda - vissza vagyok.. 😏
Ha néztem a filmet/ olvastam a könyvet, csak az ő jelenetét vártam..
És mikor meghalt..
Fájt, de a tudat, hogy akárhányszor láthatom a filmben..
Meg képeken..
Na, de ő nem egy igazi ember..
( pff, jóvan naa 😂 )
Lena Bruke személyében saját magamat akartam belerakni.
De nem vagyok ennyire szemérmes, és egy teljesen új személyiséget varázsoltam a lánynak.
A külsőség talán többet hasonlít, mint például;
barna, hullámos haj, zöld szempár, kicsit vastagabb combok..Én is így elkezdtem írni a saját történetem.
A könyvem elején leírtam, hogy rakok be új karaktereket, helyszíneket, történéseket.. hisz, ezek mind az új karakterrel járnak..2016. június környékén raktam ki az első részt.
Nem számítottam nagy sikerre.
A könyv régi neve; Patrónus
Az első nap jött 10 "szem" és 2 heart.
Majd így tovább.. csak jöttek, olvastak.Mára 6000+-an olvassák ezt a könyvet, amit ezzel a bejegyzéssel végleg lezárok...
...
Nehezemre esik, mert ez az egyik legsikeresebb könyvem, és ennek is köszönhetem a követőim többségét.
Rövidnek ígérkezett ez a Befejező írómány..
Hosszabbra vártam..Ha nem lenne baj, rakok fel kérdéseket a könyvel kapcsolatban.. 😏
1. Melyik karakter tetszett a legjobban? 👧
2. Lena Bruke vs Gabriel Bruke?
👧👦3. Elnyerte a tetszésed az, ahogy leírtam a lány életét?
👧🌐4. Szerinted helyesen döntöttem azzal, hogy "megöltem" Lena és Gabe szüleit?
👪5. Mi történt volna akkor, ha Gabe nem jelentkezik Lenánál? Vajon a Sötét Nagyúrnál szolgált volna?
🙍6. Életben hagytam volna Lenát és Fredet, de a kisbabájukat "megöltem" volna..?
👦👧👶7. Mennyire értékelnéd a történetet?
10/ ?
😱8. Végig olvastad a könyvet, vagy részenként csatlakoztál?
💁9. Ha lenne folytatása, elolvasnád?
😇10. FIGYELEM!
Akartam írni egy újabb könyvet, amiben Emmy Weasley szemszögéből nézhettük volna a történéseket..
Ez lenne a folytatása..
De nem tudom, mennyire lenne nézett..
Ide, kérlek, kommentelj, hogy
megérné -e?
😇😈Nekem ennyi lenne a mondanivalóm. 😊
Ha van valami, amit megakarnál kérdezni, vagy szimplán véleményed van, akkor írd mg kommentbe, vagy privátba, és amint látom, megválaszolom. 😊❤Köszönöm az egy éves figyelmet.
2016. - 2017.
😇* S, mikor már nem látod az utat, megjelenik előtted egy ajtó, ami a következő utadhoz vezet. *
YOU ARE READING
𝑫𝒐 𝒏𝒐𝒕 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒎𝒆 † 𝑭𝒓𝒆𝒅 𝑾𝒆𝒂𝒔𝒍𝒆𝒚°^ [𝑩𝑬𝑭𝑬𝑱𝑬𝒁𝑬𝑻𝑻]
FanfictionÁTÍRÁS ALATT!! Néha az élet döntések elé állít, néha az élet dönt rólad. Habár.. ebbe a halál is szerepet játszik.. J.K. Rowling, Harry Potter c. könyve alapján írtam ezt a történetet.:) [ 𝑱. 𝑲. 𝑹𝑶𝑾𝑳𝑰𝑵𝑮 ♣ ] [ 𝑩𝑬𝑭𝑬𝑱𝑬𝒁𝑬𝑻𝑻 𝑻Ö𝑹�...