Ik schrok me dood en draaide me om.
"Hey" zei Douwe met een lach op zijn gezicht.
"LUL! laat me niet zo schrikken joh, ik ging bijna dood" zei ik lachend.
"Hooooooi" zei Desi met een trillende stem.
Ik lachte "dit is Desi, mn beste vriendinnetje" zei ik.
"Hey Desi, hoe is het?" vroeg Douwe lief.
"uh.. ehm.. ja eh.. goed" zei Desi stotterend.
"Ik maak wel even een foto van jullie Dees" ik pakte haar telefoon uit haar handen en maakte een foto en liet hem zien.
"Cute" zei Douwe meteen.
"Desi ja jij niet" zei ik plagend.
"Shhht jij boef, ik wou jou trouwens even wat vragen.." zei hij en het leek wel alsof ie nerveus was..
Wat zou t kunnen zijn?...
"Uhm, heb je misschien zin.. om zometeen met mij, Duijf, Thijs en JP een drankje te doen in Amsterdam?" vroeg hij.
Wacht wat.
Vroeg hij dat echt, huh waar komt dit ineens vandaan..
"uhhhhh.. ehm.. ja, eh tuurlijk!" stotterde ik en ik keek vragend naar Desi.
Ze lachte en knikte.
"We ruimen de boel even op en dan halen we je op, blijf je hier?" zei Douwe, hij knipoogde en liep weer naar de backstage.
OH MYN GOD.. dit kan ik echt niet geloven.
Toen ik zeker wist dat Douwe me nietmeer zag sprong ik een gat in de lucht, Desi begon te lachen.
"DOE EVE..." Riep ze maar ik onderbrak haar "Shhhht anders hoort Dou het.." zei ik terwijl ik rood aanliep.
"Hahaha jezus man.. doe normaal je gaat uit met 'm!" zei ze heel heel heel vrolijk "ik ben zo blij voor je!"
"Jaaa.. wauw ik kan dit echt niet geloven, dit soort dingen gebeuren alleen in dromen!" zei ik.
Maar waarom ineens.. ik begreep er helemaal niks van maar dat maakt niet uit! hoe tof is dit.. maar hij voelt nieteens meer als mijn idool, meer als een vriend.. een hele goede (knappe) vriend.
21:30
Ik zag Douwe en de band op me af lopen, Desi knuffelde me en liep richting de tram.
"You ready babe?" vroeg hij, waarop ik knikte.
We liepen richting het centrum, ik liep naast douwe, Jp Thijs en Duijf liepen voor ons en waren gezellig aan het praten.
"Niet zo nerveus zijn he!" zei Douwe lachend en porde in mn zij waardoor ik moest lachen "ahhhh gevoelig plekje he" zei hij speels.
Volgensmij ben ik verliefd.. HELP!
"Ik ben niet nerveus hoor, hoe kom je erbij" zei ik trots.
Hij kwam steeds dichterbij me lopen.. hmm, wat vind ik hier van?
"Ga je vaker uit in amsterdam?" vroeg hij aan me.
Uhm.. ik ben een keer geweest maar dat klinkt zo stom..
"Ehh.. jawel" zei ik maar hij kon horen aan mijn stem dat ik loog.
"Haha niet liegen tegen mij he boef! hoevaak ben je hier geweest?" vroeg hij lachend.
Oh wat schaam ik me.
"Uhm 1 keer" zei ik en keek naar de grond, hij ging voor me staan en stopte.
JE LEEST
It Ain't Easy - Douwe Bob
FanfictionNoah is een 19 jarig meisje die woont in een dorpje net buiten Amsterdam, ze leeft haar leven als een groot fan van Douwe Bob, ze gaat vaak naar zn shows en probeert bij al zijn optredes te zijn. Douwe herkent haar al en maakt graag een praatje met...