13

571 7 0
                                    

Ik hoorde dat hij achter me aan kwam lopen.. pff snapt hij dan niet dat ik dat niet wil?

Ik plofte op zijn bed en ik legde mijn hoofd in mijn handen en begon te snikken.

"Schatje, maak je niet zo druk! ik weet wie je bedoeld, luister eventjes naar me!" zei hij, en het klonk best serieus.

Hij kwam naast me zitten, ik keek hem aan, hij keek erg bezorgd en meelevend naar me.

"Ach lief" zei hij en hij veegde een traan weg met zijn duim "Kom is hier" zei hij en sloeg zijn armen om me heen, ik legde mijn hoofd op zijn borst en snikte.

"Niet huilen, er is niks aan de hand" zei hij geruststellend.

"Jawel!! er is wel wat aan de hand" zei ik bozig en snikkend.

"Luister nou even naar me!" zei hij, ik liet hem praten.

"Dat meisje, dat is Kimberly..."

Huh Kimberly.. Kimberly uit de groepschat.. ik kan me vaag iets herinneren en ze zag er wel hetzelfde uit.. nja op haar foto dan.. Shit he!

"Luister je?" vroeg hij.

"Ja.. Ja sorry ik dacht even aan iets" zei ik "Ga verder"

".. Ze zit al een tijdje achter me aan, ze weet waar ik woon enzo, maar in het verleden heb ik wel eens een meisje mee naar huis genomen, en dat weet zij.. ze is een beetje een stalker" zei hij en hij zuchtte.

"Ja dus toen dacht je ik ne...." probeerde ik te zeggen maar hij suste me.

"Stil ik leg het je uit" zij hij "Ze weet er dus van dus ze probeert veel meisjes wijs te maken dat ze 'kort' voor hun met mij naar bed is geweest, maar dat is dus nooit gebeurd!" zei hij en ik keek hem verbaast aan.

"Wat een rotwijf" zei ik.

"Ja is ze zeker, ik doe maar alsof ik haar niet ken maar ik hoor veel over haar, maar nu gaat ze wel een beetje tever, ik wil jou niet kwijt lieve Noah, als er nog is zoiets gebeurd word dan niet gelijk boos oke?" zei hij "En maak je niet gelijk zo druk, 9 van de 10 keer is het onzin" en hij pakte me eventjes stevig vast en gaf allemaal kusjes op mijn hoofd.

Ik kon weer een beetje lachen.

"Ik ga even mijn makeup eraf halen.." zei ik en ik wou naar de badkamer lopen.

"Is het weer goed?" vroeg hij nog snel en ik draaide me om.

"Misschien" zei ik en ik gaf hem een blik waarvan hij wist wat hem te doen stond.

"Ah Noah, niet zo doen" zei hij en ik liep verder naar de badkamer en haalde mijn makeup eraf, ik liep terug naar de slaapkamer.

Douwe stond alleen in een boxer.. pff lekker kontje, hij stond met zijn rug naar me toe, geen idee waar ie mee bezig was, ik gaf een kuchje en hij keek mijn kant op.

"Pff mijn mooie meisje, ook zonder makeup" zei hij en hij liep mijn kant op en sloeg zijn armen stevig om mij heen en ik rustte mijn hoofd op zijn borst en mijn armen om zijn middel, ik gleed af naar zijn kont en kneep er zachtjes in.

"Wat doe jij nou?" vroeg hij en hij keek me aan.

"Je hebt gewoon een lekker kontje" zei ik en hij begon me te zoenen en gleed met zijn handen naar mijn kont..

"Jij hebt pas een lekkere kont" zei hij en hij greep mijn billen stevig vast.

Pfoe hoe opwindend.

Hij gaf me weer een kus.

"Is het nou goed?" vroeg hij.

"Jezus Dou.. tuurlijk niet" zei ik grappend.

"Oh wat moet ik doen dan" zei hij en ik zag een bepaalde blik in zijn ogen die wist wat hij moest doen.

Ik ging met mijn gezicht dichtbij de zijne en gaf hem een klein kusje op zijn lippen.

"Dat weet je wel" zei ik zachtjes.

"Kommaar Noahtje" zei hij en hij kuste mijn nek.

Ik ademde wat dieper en merkte dat hij dat wel wat vond.

Hij deed mijn shirtje uit en bewondere mijn borsten.

"Hmmm..." zei hij binnenmonds.

Hij pakte me bij mijn middel en zoende me, hij zakte met zijn handen af naar mijn heupen en al zoenend probeerde hij mijn broek los te maken, wat lukte, hij duwde me op bed en kroop bovenop me, hij begon me weer te zoenen en deed mijn broek uit.

Ik greep met mijn handen bij zijn onderbroek.

"Godverdomme Noah wat ben je lekker" zei hij.

Ik keek hem met een speelse blik aan.

"Je wil te graag" zei ik.

"Ja begrijpenlijk met zoo'n lekker ding als jou in mijn bed" zei hij zachtjes en hij gaf me een klein kusje en beet zachtjes op mijn lip en ging met zijn hand in mijn slipje en begon een beetje te spelen, mijn lichaam ging wat omhoog omdat hij een gevoelig plekje raakte en ik gaf een zachte kreun, hij genoot ervan, hij lachte en ging door op dat plekje.

Hij maakte mijn bh los en begon aan mijn borsten te sabbelen.

Hij gaf kusjes naar beneden en begon mij daar te verwennen.

Ik genoot ervan.

"Oh Douwe..." zei ik zacht kreunend.

"Schatje je bent zo lekker" zei hij en ging door.

Hij kwam weer naar boven en gaf mij kusjes, hij trok zijn eigen boxer uit en ik begon hem daar te verwennen.

"Jezus Noah" zei hij zachtjes "dit overtreft alles"

Ik zag hem genieten en bleef doorgaan.

"NOAH JEZUS.." riep hij.

Hij gooide mij op mijn rug en begon mij te zoenen in mijn nek.

"Ik ga je pakken, en wel nu, jezus geil wijf" zei hij en dat windde mij wel op.

Hij duwde zichzelf voorzichtig naar binnen, maar wat voorzichtig begon, ging er niet veel later ruig aan toe.

Hij ging steeds sneller en hij bleef me aankijken, ik had mijn ogen gesloten en ik genoot ervan.

Ik hijgde zachtjes.

"Kreun maar meisje, laat me weten dat ik het goed doe" zei hij en hij beet op zijn lip.

Hij ging steeds sneller en deed steeds meer zijn best, ik kreunde, en hij begon er een beetje bij te hijgen.

"Fuck nee noah" zei hij.

"Wat is er schatje?" vroeg ik bezorgd.

"Niks niks, jezus maar ik ga al bijna komen en ik geniet er net zo van" zei hij.

Ik keek hem weer wat speelser aan.

"Doe dat nou niet dan gaat het nog sneller" zei hij en niet veel later kwam het moment "FUCK noah Fuck fuck oh fuck" schreeuwde hij en hij sloeg tegen het bed.

Hij zoende me, heel lief en zachtjes.

"Ben je moe?" vroeg hij.

"Ja wat denk jij dan" zei ik.

"Hahaha ach schatje, dan gaan we lekker slapen" zei hij en hij gaf me een weltruste kusje.

Hij sloot mij in zijn armen dicht tegen zich aan en we vielen samen inslaap..

It Ain't Easy - Douwe Bob Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu