14

561 8 0
                                    

Ik voelde Douwe met mijn haar spelen en zachtjes fluisteren "Noahtje word wakker"

Ik draaide me rustig naar hem toe.

"Ja eindelijk" zei hij en gaf me een kus.

"Goeiemorgen haha" zei ik lachend.

"Vandaag heb ik een instore in Velvet, gewoon in Amsterdam, ga je mee?" vroeg hij.

"Ja leuk!" zei ik.

"Leuk schatje, ik ga even douchen" zei hij en hij gaf me nog een kus en stapte uit bed richting de badkamer.

Ik pakte mijn telefoon om toch is naar Kimberly haar profielfoto te kijken op whatsapp.. toen schrok ik wel even.. het was haar echt.

"Desi desi! Kimberly is t meisje die gister naar ons toe kwam.. zal ik haar appen? heb verhaal gehad van Dou"

niet veel later kreeg ik al wat terug.

"Meen je niet.. ja app dr? wat zei hij?"

Ik legde het verhaal uit en stuurde Kimberly een whatsappje.

"Hey, was jij dat meisje die gister naar me toe kwam in Amsterdam?"

"Euhh ff kijken.." "Jep dat was ik"

"Oke top, ik wil t niet in de groepsapp gooien, maar waarom zei je al die dingen tegen mij?"

"Omdat je moet oppassen met Douwe, hij negeert je zodra hij zn neukje gehad heeft, wil je alleen beschermen x"

Daar was ik het zat en besloot haar te bellen en ze nam gelijk op.

"Och doe niet zo scheinheilig jij! je hebt helemaal niks met Douwe gedaan" "Uhm misschien omdat ik hem al een tijdje ken" "Geloof dr niks van" "Ja eh, misschien ben ik wel zijn vriendin!" floepte eruit.. Kut.

"Nevermind, hou je lulverhalen voor je, dankje" en ik hing op.

"Wat was dat?" vroeg Douwe terwijl hij de slaapkamer in liep met een handdoek om zijn middel, en hij met een klein handdoekje door zijn haar ging.

"Oh niks" zei ik en legde mijn telefoon weer weg.

"Zeker schatje? t klonk niet naar niks" zei hij en ik schudde mijn hoofd.

Douwe stond met zijn rug naar me toe en liet de handdoek van zijn middel zakken.

"Lekker kontje" zei ik en hij keek om.

Hij wiebelde met zijn wenkbrauw en keek me geil aan.

"Ik ga ook even douchen" zei ik en ik liep naar de badkamer.

Ik kleedde me uit en stapte onder de douche.

Ik waste mijn haar en mezelf, scheerde mezelf en waste mezelf nog een keer.

Ik stapte uit de douche en sloeg een handdoek om mijn haar en om mijn lichaam en ik liep naar de slaapkamer.

Douwe was al helemaal aangekleed en had zijn haar al gedaan. Och wat zag hij er schattig uit vandaag.

"Wat zie jij er goed uit" zei ik.

"Jaja moet n beetje indruk maken he" zei hij sarcastisch en keek in de spiegel in de hoop mijn reactie te zien.

"Jij maakt al indruk als je nieteens je best doet dus daar hoeft het niet voor" zei ik en ik liep achter hem langs en pakte mijn makeuptasje en liep weer terug de badkamer in, aangezien daar beter licht is.

Terwijl ik bezig was met mijn makeup kwam Douwe de badkamer inlopen.

"Och schatje dat heb jij helemaal niet nodig" zei hij.

"Jawel, wel als ik naar buiten ga" zei ik onzeker.

"Niet zo onzeker" zei hij en hij knuffelde me van achter, ik glimlachte.

Ik poederde mijn gezicht af en begon met een beetje bronzer aanbrengen en toen kregen we het..

"Wat is dat?" vroeg Douwe.

"Begin er alsjeblieft niet aan" zei ik.

"Nee ik draag geen makeup schat" zei hij.

"Meen je dat? ik dacht het.. nee ik bedoel met vragen" zei ik lachend.

"Ohhhh, ik ben gewoon geinteresseerd" zei hij terwijl ik een beetje contour aanbracht.

"Dat is om te contouren schatje" zei ik.

"Ah oke" zei hij en pakte vanalles uit mijn makeup tasje "en dit?" vroeg hij.

"Douwe hou op!" zei ik lachend.

"Oke oke, sorry, pittige tante" zei hij grappend.

Ik ging verder met mijn makeup en hoj bleef me maar aankijken.

"Klaar" zei ik.

"Hehe" zei hij "wat wil je eten?"

"Euhm, we kunnen wel even naar een lunchroom gaan hier op de hoek?" stelde ik voor "aangezien we een beetje hebben uitgeslapen, hoellaat moet je bij velvet zijn?"

"Rond 3 uur dus we hebben nog 2 uurtjes de tijd en dan is Duijf hier om ons op te pikken" zei hij.

"Dus, lopen we even naar de hoek?" vroeg ik en Douwe knikte en pakte mijn hand.

We liepen samen de voordeur uit richting de lunchroom.

Mensen keken ons aan alsof het raar was dat we hand ik hand liepen maar Douwe bleek er niks van te hebben.. gelukkigmaar.

We liepen naar binnen en gingen aan een tafeltje zitten, we hadden geen zin in fans buiten dus daarom.

Er kwam een brunette serveerster onze kant op en bekeek Douwe even.

"Kan ik jullie helpen?" zei ze met een scheinheilige lach.. Ughl.

"Doe mij maar de specialiteit van de dag en een zwarte koffie" zei Douwe.

"Ik wil graag een carpaccio salade en een ijsthee" zei ik vriendelijk.

"Komt eraan" zei ze en ze keek Douwe na.

"Ughl" kraamde ik er zachtjes uit.

Douwe begon te lachen.

"Johhh niet zo jaloers" zei hij en hij pakte mijn handen boven tafel "Ik hou van jou en niemand komt daarboven, zelfs zoo'n lekker serveerster niet" zei hij grappend.

"Douwe" zei ik en ik keek hem boos aan.

"Grapje lieffie, rustig" zei hij kalmerend en klimde half over de tafel en gaf me een kus, net toen de serveerster ons drinken op tafel wilde zetten.

"Pardon" zei ze.

"Sorry" zei Douwe "kon t even niet laten"

Ik moest mijn lach inhouden.

"Het eten komt er zo aan" zei de serveerster en ze liep geirriteerd weg.

Douwe begon te lachen en ik lachte mee.

"Hahaha ongemakkelijk" zei ik.

"Neehoor, nu weet ze dat jij mijn meisje bent" zei hij "En dat mag iedereen weten.

It Ain't Easy - Douwe Bob Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu