2 jaar later.
"Alstublieft, uw carpaccio salade en een broodje gezond voor u" zei ik vriendelijk tegen de klanten in 'the fool bar'
Ik liep terug naar achter waar Douwe en Nando stonden te kloten.
"Word toch ik volwassen" lachte ik en rolde met mijn ogen.
Douwe liep mijn kant op en drukte een kus op mijn lippen.
"Ik ben nognooit zo gelukkig geweest" zei hij en ik glimlachte.
"Ik ben heel blij met jou, hier had ik nooit van kunnen dromen, nja.. het gebeurde alleen in mijn dromen" zei ik lief.
"Maar nu ben je mijn meisje, voor altijd" en hij drukte nog een kus op mijn lippen.
Nando kuchte en keek wat om zich heen, ik lachte.
"Sorry man" zei Douwe.
Maggie kwam ook naar achter lopen.
"Heyhey, sorry dat ik zo laat ben" zei ze hijgend van het rennen, Nando liep haar kant op en gaf haar een kus.
"Geeft niet liefje, ik weet waar je was" zei hij lief en glimlachte.
"Nou kleed je snel om, t is druk, en deze mannen kunnen alleen maar biertjes tappen" zei ik grappend en Douwe keek mij boos aan "Grapje toch"
Maggie kleedde zich snel om en we gingen weer samen de zaal in en hielpen de klanten, Douwe pakte zijn gitaar en begon wat liedjes te spelen, Nando ging weer achter de bar en tapte biertjes en maakte drankjes voor de mensen aan de bar.
Dit is hoe mijn leven er op het moment uit ziet, een lief vriendje, lieve vrienden en een super baan waar we nooit van mochten dromen.
Ik ben gelukkig.
---------------------------------------------
Dit was een hele lastige beslissing.. maar het einde is er, ik ga me focussen op het nieuwe verhaal die snel online zal komen! (jullie zijn nog niet van me af 😜😈)
Ik wil misschien ook een engels verhaal gaan maken over Douwe, maar dat duurt nog wel een tijdje 🙊
Heel misschien komt er een vervolg op it aint easy, maar dat weet ik nog niet zeker! ik vond het super leuk om aan dit verhaal te werken, en al jullie lieve reacties te lezen 💗 dat geeft mij ook de spirit om door te schrijven.
So get ready for a new story!
Liefs
Danique 💗
JE LEEST
It Ain't Easy - Douwe Bob
Fiksi PenggemarNoah is een 19 jarig meisje die woont in een dorpje net buiten Amsterdam, ze leeft haar leven als een groot fan van Douwe Bob, ze gaat vaak naar zn shows en probeert bij al zijn optredes te zijn. Douwe herkent haar al en maakt graag een praatje met...