10:32
We werden samen wakker, Douwe rekte zich uit en kreunde daar hard bij waar ik van moest lachen.
"Goeiemorgen lievvie" zei hij schor.
"Goeiemorgen" zei ik en kroop naar hem toe en gaf hem een kus.
"Ben je moe?" vroeg hij geil en zachtjes en ik keek hem met een brede glimlach aan.
Ik pakte mijn telefoon en keek hoellaat het was, ik beantwoordde wat berichtjes en legde hem weer weg.
"Ik ben zo lui vandaag" zei Douwe die zich nogmaals uitrekte.
"Hoef je niks te doen vandaag?" vroeg ik.
"Jawel, helaas.. met Duijf kijken voor een locatie voor Foolbar XL" zei hij en ik ging zitten en keek hem verbaasd aan.
"Waarom wist ik dit niet?" vroeg ik en Douwe begon te lachen.
"Het is nog niet bekend dat het komt dus shhht" fluisterde hij "maar de HMH heeft aangeboden dat we het daar mogen doen dus we gaan vanmiddag even kijken hoe en wat"
"Ah oke! ik ga dan wel eventjes de stad in" zei ik.
We namen een douche en kleedde ons aan, Douwe deed zijn haar terwijl ik mijn makeup lichtjes op deed, ik maakte ontbijt en samen ontbeten we wat en dronken koffie, niet veel later ging de bel en Douwe liep naar beneden en kwam terug met Duijf.
"Hey Noah!" zei Duijf vrolijk wonderbaarlijk.
"Heey!" zei ik enthousiast.
"Ga je ook mee naar de Hmh?" vroeg hij.
"Ehh nee, ik ga denk even de stad in en boodschappen doen aangezien dat ook niet meer gebeurd" zei ik en ik keek naar Douwe en begon te lachen.
"Sorry" zei Douwe onschuldig en rolde met zijn ogen.
"Hahah geeft niet schatje, veel plezier" zei ik en gaf hem een kus "Hoellaat zijn jullie terug?"
"Geen idee" zei Duijf en Douwe schudde zijn hoofd.
Douwe pakte me stevig vast en drukte me tegen zich aan.
"Adem" zei ik moeilijk.
"Ik hou van je" zei Douwe en gaf me een lange kus.
"Ik ook van jou" zei ik en ik glimlachte.
"Tot straks of vanavond!" riep Douwe nog onder aan de trap en deed de deur achter zich dicht.
Ik ging alle kastjes af om te kijken wat er allemaal lag en maakte een lijstje van wat er allemaal gehaald moest worden.
Ik trok mijn schoenen aan en pakte een leren jasje en een zonnebril en liep de deur uit onderweg naar de supermarkt.
"NOAH!" hoorde ik iemand achter me roepen, ik draaide me om.
"Jij bent toch Noah?" vroeg een meisje aan me.
"Ehm ja" zei ik en ik zette de zonnebril bovenop mijn hoofd.
"Heb jij een relatie met Douwe?" vroeg ze.
"Uhh, ja" zei ik.
"Ah leuk! mag ik met je oo de foto?" vroeg ze nerveus.
"Ehm, ja tuurlijk" zei ik en glimlachte.
We maakte een selfie en hadden nog even een praatje, ik gok dat het meisje een jaar of 11 was.. Wat ze alleen in Amsterdam deed.. Geen idee.
Ik zette mijn zonnebril weer op en liep door naar de supermarkt.
Ik haalde wat spullen en liep nog eventjes de stad in om spulletjes te halen, zoals makeup en gezichtsverzorging, ik liep langs een winkeltje en bekeek het snel terwijl ik doorliep, ik dacht even na en liep weer terug en liep het winkeltje in.
"Goedemiddag" verwelkomde de vrouw achter de bali mij.
"Hallo" zei ik en glimlachte terwijl in mijn zonnebril op mijn hoofd schoof.
Ik keek wat rond en zag mooie zelfgemaakte, denk ik, armbandjes.
"Zelf gemaakt?" vroeg ik en ik keek op naar de vrouw.
"Ja" zei ze vrolijk "vind je het mooi?" vroeg ze terwijl ze mijn kant op kwam.
"Ja zeker! vind het altijd wel wat speciaals hebben" zei ik.
"Zoek je iets speciaals?" vroeg ze.
"Eigenlijk niet, maar ik wil mijn vriend iets kleins geven, hij is altijd zo lief voor me en hij geeft zichzelf de schuld van alles maar ik kan ook een kreng zijn" zei ik en de vrouw begon te lachen.
"Wat vind je hiervan?" vroeg ze en ze liep naar een aantal bruine gevlochten armbandjes "dit is unisex dus dat kunnen jullie allebei dragen!" zei ze.
"Mooi! wauw dat u dit zelf maakt" zei ik met volle bewondering.
"Dan krijg je er eentje van mij" zei ze en ze glimlachte naar me.
"Ah wat lief! maar dat hoeft echt niet hoor, u doet zo uw best" zei ik terwijl we naar de kassa liepen.
"Nee nee, je krijgt er gewoon eentje gratis" bleef ze aandringen en ik kon alleen maar glimlachen wat lief.
Ik overhandigde haar het geld en ze deed de armbandjes in een papieren zakje.
"Veel plezier ermee, en lief zijn voor je vriendje" zei ze en ze gaf me een knipoog.
"Haha ja zal ik doen" antwoorde ik lachend en liep de deur uit en zwaaide nog even waarop ze terugzwaaide.
Ik liep weer terug naar Douwe's huis en nog niemand was thuis, maar dat duurde niet lang want 5 minuten later kwam Douwe naar boven lopen terwijl ik de boodschappen uitpakte.
"Haaaaaiiiii lief" zei hij blij.
"Heeey" zei ik en keek op.
"Hoe is het?" vroeg hij en gaf me een kus.
"Goed, ik heb iets voor je wacht" zei ik en rende enthousiast naar mijn tas.
"Ah nee" zei hij lachend.
Ik gaf hem het zakje en hij pakte de armbandjes en begin te glimlachen.
"Dit is lief" zei hij en drukte zijn lippen tegen de mijne en ik giechelde.
Hij deed een armbandje bij mij om en bij zichzelf.
"Nu matchen we" zei hij en keek mij met een lieve blik aan, onbeschrijvenlijk.
Hij pakte me stevig vast.
We gingen met een kop koffie op de bank zitten.
Douwe's telefoon lichtte op, hij kreeg een berichtje.. en het was niet een van de jongens, hun whatsapp naam herken ik.
JE LEEST
It Ain't Easy - Douwe Bob
FanfictionNoah is een 19 jarig meisje die woont in een dorpje net buiten Amsterdam, ze leeft haar leven als een groot fan van Douwe Bob, ze gaat vaak naar zn shows en probeert bij al zijn optredes te zijn. Douwe herkent haar al en maakt graag een praatje met...