We reden weer terug naar huis, we waren luid met alle liedjes op de radio aan het meezingen en het was ontzettend gezellig.
"Zullen we vanavond anders wat gaan drinken?" stelde Nando voor en Douwe knikte.
"Mag ik Maggie meevragen?" vroeg ik terwijl ik tegen hun stoelen aanleunde.
"Ja tuurlijk" zei Douwe.
U: hey! hoellaat ben je klaar met werken?
Maggie: over n uurtje, hoezo?
U: ga je vanavond mee wat drinken met Nando en Douwe?
Maggie: OMG JA tuurlijk!!
U: Gezellig! ik stuur je later het adres van Dou wel x
Maggie: isgoed, tot vanavond x
"Ze gaat mee" zei ik vrolijk.
"Lief meisje" zei Nando en Douwe keek hem verbaast aan.
"Oeeh" zei hij plagend en Namdo werd rood.
"Nando omg" lachte ik.
Nando zette ons thuis af en we namen afscheid en liepen naar binnen, ik liep meteen naar de badkamer want we hadden niet veel tijd om ons klaar te maken dus ik nam een snelle douche en Douwe maakte wat te eten klaar.
Ik trok een bh en string aan en een badjas eroverheen en mijn haar in een handdoek en liep naar beneden waar Douwe al aan tafel zat met het eten.
"Hmmm pannekoeken" zei ik en schoof aan met mijn stoel en pakte een pannekoek.
We aten snel en daarna liepen we samen naar boven en ging Douwe douchen en ik ging voor de spiegel zitten en deed mijn makeup.
Maggie: ik ben onderweg!
U: Super! totzo
Ik zette snel een wing met mijn eyeliner en deed mascara op en sprayde een spray eroverheen zodat het lang bleef zitten, ik wapperde wat met mijn handen en Douwe keek me raar aan toen hij de kamer in kwam lopen.
"Wat doe je debiel?" lachte hij en ik keek hem boos aan.
"Ik wapper" zei ik, ik moest mijn lach inhouden want dat kwam er ook best debiel uit ja..
"Haha goh, maar waarom?" vroeg hij terwijl hij in de kast zocht naar kleding.
"Begrijp je niet" zei ik en stond op.
"Doe dit aan" zei Douwe en hield een rood jurkje voor mijn neus.
"Mag ik dat zelf bepalen?" lachte ik.
"Nee" zei Douwe en keek me met een geile blik aan.
"Hmm okay" zei ik en pakte het jurkje aan en trok mijn badjas uit en het jurkje snel aan "kun je de rits dicht doen?" vroeg ik.
"Tuurlijk lieffie" zei hij en ritste mijn jurkje dicht.
Ik zocht naar hakken terwijl Douwe nog hard opzoek was naar kleding.
Trinnggggg
"Zal Maggie wel zijn" zei ik en huppelde 2 trappen af.
"Hoooooi" zei Maggie vrolijk "Hier woont dus DE douwe bob?" fluisterde ze.
"Yep" zei ik lachend, en zag dat Nando ook aan kwam rijden maar ik zei niks.
Hij legde 2 handen op haar heupen waar ze van schrok.
"Uh hey" zei ze ongemakkelijk en liep rood aan en ik begon te lachen.
Ik liep voor ze uit naar boven en Douwe kwam ook net de trap aflopen.
"Oe wat zie jij er goed uit" zei ik en gaf hem een kus.
"Ingelijks" zei hij en gaf me een knipoog.
"Maggie ik moet nog mijn haar stijlen, ga je mee?" zei ik en ze knikte.
We liepen de trap op naar boven en ik zocht naar mijn stijltang.
"Volgensmij... ugh" mompelde ik "ziet Nando jou wel zitten" zei ik moeilijk als ik mijn stijltang probeer te pakken achter alle troep, maggie begon te lachen.
"Hahaha neejoh, hij kent me nieteens" zei ze neplachend en liep een beetje rood aan.
Ik stopde de stekker in het stopcontact en wachtte tot de tang heet werd.
"Nou op weg naar huis zei ie wel dat ie je lief vond" zei ik.
"ECHT?!" zei ze verbaasd en hield haar handen voor haar mond "neejoh"
"Hahaha wie weet, t is n leuke jongen hoor" zei ik en ze liep weer rood aan.
"Weet ik" giechelde ze en ik begon te lachen.
Ik stijlde mijn haar snel en we liepen weer terug naar beneden.
"Hehe" zei Nando en zuchtte.
"Jaja we kunnen gaan" zei ik lachend.
Douwe sloeg een arm om mijn middel en zijn hand op mijn heup en zo liepen we naar buiten onderweg naar Jimmy's.
We gingen aan een tafel zitten en we kregen een fles champage.
"Van het huis" zei de serveerder.
"Tof" zei Douwe en gaf hem een knipoog en ik sloeg op zijn been.
"Je flirt zelfs met mannen" zei ik en hij schoot in de lach.
"Ik flirt alleen met jou" zei hij en gaf een kus op mijn wang.
Ik zag Nando en Maggie ook heel erg met elkaar flirten en Maggie keek even mijn kant op en ik lachte naar haar en ze giechelde wat.
"Zo kijk is wie er ook zijn" zei een stem achter ons en ik en Douwe draaide ons om en mijn gezicht betrok meteen.
JE LEEST
It Ain't Easy - Douwe Bob
FanfictionNoah is een 19 jarig meisje die woont in een dorpje net buiten Amsterdam, ze leeft haar leven als een groot fan van Douwe Bob, ze gaat vaak naar zn shows en probeert bij al zijn optredes te zijn. Douwe herkent haar al en maakt graag een praatje met...