19

670 8 4
                                    

Douwe ging met zijn handen langs mijn lichaam, waar ik wakker van werd.

'Shhhh' zei hij toen hij merkte dat ik wakker was dus ik bleef stil liggen.

Ik hield mijn ogen dicht en Douwe kroop dicht tegen me aan, ik genoot van elke aanraking die hij maakte.

Hij ging rustig met zijn handen over mijn lichaam en gaf me kusjes in mijn nek, zijn handen gleden af naar beneden en hij begon daar wat te voelen.

"Hmmmm" kreunde hij zachtjes.

Ik ademde dieper in en uit om hem te laten weten dat ik het fijn vond wat hij deed.

Hij draaide me naar hem toe en begon me te zoenen.

"Geil wijf" zei hij en zoende me verder.

"Jij bent degene die hier altijd geil is" zei ik grappend en keek hem geil aan.

"Geen spelletjes nu Noah" zei hij en stopte 2 vingers in me waardoor ik een kreun gaf.

"Shhhhh" zei Douwe "Stijn" begon hij te lachen.

"Oeps" zei ik.

Hij ging rustig in en uit met zijn vingers en beet op zijn lip en keek kij diep in mijn ogen aan, ik keek hem half slaperig aan.

"Schatje komop" zei hij en begon steeds harder in en uit me te gaan met zijn vingers, ik sloot mijn ogen en gaf zachtjes kreuntjes en genoot van wat hij deed.

"Ik wil jou ook is wat geven" zei ik half hijgend.

"Nee schatje nee" zei Douwe en deed hard zijn best.

"Ja... jawel" zei ik en Douwe stopte.

"Oke laat maar zien wat je in huis hebt"
zei hij geil en ik begon hem te zoenen en gleed met mijn handen naar beneden en voelde wat, ik ging met mijn hoofd naar beneden en ik begon te zuigen.

Ik merkte dat Douwe aan 't genieten was, zijn adem klonk dieper en soms gaf hij kleine kreuntjes.

"Jezus Noah, ik ga je zo hard pakken dat je 3 dagen niet kan lopen FUCK" zei hij en hij tilde mij onder zich en begon mij te zoenen in mijn nek en liet een zuigzoen achter.

Hij duwde zichzelf diep en hard in me en gaf een kreun, zoals ik deed.

Hij ging hard in en uit mij en ik begon heel hard te hijgen.

"Pfff Dou, jezus" zei ik zachtjes.

"Niet goed?" zei hij en ging nog dieper en sneller in mij.

"Jah.. JAHWEL" schreeuwde ik.

"Noahtje jezus.. je maakt me zo gek" hijgde hij en hij stopte even in me.

Hij keek me recht in mijn ogen aan.

"Ik hou van je Noah, onthou dat, altijd" zei hij en zoende me en ging langzaam verder met zich in en uit mij bewegen.

"Ik... pff.. ik hou ook van jou" zei ik hijgend.

"Fuck ik kom.. Fuck fuck" zei hij en ging weer sneller in en uit mij"

Ik sloot mijn ogen en genoot nog even van het moment.

Douwe keek omlaag en sloot zijn ogen en sloeg heel hard tegen de muur.

"FUUUUCK, OH fuck" schreeuwde hij en liet zich naast mij neerploffen nadat hij gekomen was.

"Jezus wat was dit goed zeg" zei hij en keek mij aan.

"Pff ja.. volgensmij ben ik 20x klaargekomen" zei ik en hij begon te lachen.

Ik kroop tegen hem aan en hij sloot mij in zijn armen.

"Noah ik wil het niet verpesten" zei hij en keek naar het plafond.

"Ga je niet? hoezo zeg je dit ineens" zei ik en ik ging in bed zitten en keek hem aan.

"Ik weet het niet.. je weet hoe ik ben" zei hij en keek mij aan.

"Jamaar.. je gaat het niet verpesten! ik ken je.." zei ik geruststellend.

"Ik wil gewoon dat je weet dat ik van je hou en je echt heel erg leuk vind.." zei hij en ging zitten om mij een kus te geven.

"Dat weet ik Dou, en dat onthou ik altijd" zei ik en glimlachte naar hem.

"Gelukkig" zei hij en hij kon weer lachen.

"Ik ga even naar beneden, ontbijt maken en die luizak wakker maken" zei Douwe grappend en ik moest lachen.

"Isgoed dan ga ik even douchen" zei ik.

"Isgoed lieffie, wat wil je eten?" vroeg hij.

"Maak anders tosti's? vind Stijn zo lekker" zei ik.

"Isgoed, douchze lief" zei hij en gaf me een kus.

Ik liep naar de badkamer en keek even in de spiegel naar mezelf.. ik dacht er nogsteeds over, wat ziet Douwe in mij, zoo'n papzak, donkerblond haar, sproetjes op mijn neus, ik ben niet perfect, niemand is perfect natuurlijk, maar.. ik? hoezo ik?

Ik stapte de Douche in en waste mezelf en mijn haar snel en ik stapte weer uit de douche en sloeg een handdoek om me heen, met een andere handdoek maakte ik mijn haar snel droog en liep naar de slaapkamer.

Ik pakte een joggingbroek en een trui van Douwe en een paar sokken.

Ik liep naar beneden.

"Net optijd" zei Douwe en ik plofte naast hem op de bank.

"Niet zo hard gillen volgende keer he" zei Stijn lachend en ik voelde dat ik rood aan liep.

Douwe gaf Stijn een speelse duw tegen zijn schouder.

"Niet zo jaloers zijn jij" zei hij tegen Stijn.

Ik at mijn tosti op en bracht Stijn's Douwe's en mijn eigen bord naar de keuken en waste die af.

"Ik ga weer, was gezellig!" zei Stijn en gaf me een kus op mijn wang en een knuffel.

"Kom je snel weer langs?" vroeg ik.

"Ga mijn best doen, ga binnekort ook 5 weken naar Indonesië" zei hij.

"Ohja! veel plezier he! gaat Pip mee?" zei ik.

"Nee helaas niet, ga haar wel ontzettend missen, daarom ga ik nu naar haar toe! Doei!" zei Stijn en liep naar beneden.

Ik ging weer verder met afwassen en Douwe knuffelde me van achter.

"Hey lieffie, ga je zo mee naar mn moeder?" vroeg hij.

"Ja sure" zei ik "weet ze al van me?"

"Ja tuurlijk, en mn pa ook! misschien is ie er ook wel" zei hij.

"Oke gezellig" zei ik en glimlachte.

Ik ruimde alles op en ging naar boven om mijn makeup te doen, later kwam Douwe ook.

"Wat moet ik aan?" vroeg ik.

"Doe je witte blousje en je blauwe jeans aan! die staan je zo sexy" zei Douwe en ik trok dat dus aan.

Ik pakte mijn witte nikes en deed die ook aan.

"Kan het zo?" vroeg ik

"Ja je ziet er super uit" zei hij en nam mij in zijn armen "maar je ziet er altijd goed uit"

"Nee even serieus Dou" zei ik

"Ja ja je ziet er goed uit schatje, rustig maar" zei hij.

Douwe trok ook wat anders aan en we liepen weer naar de woonkamer.

"Ready?" vroeg Douwe en trok zijn jas al aan.

"Yesss" zei ik en trok mijn jas aan.

It Ain't Easy - Douwe Bob Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu