Douwe streelde met zijn hand over mijn lichaam.
"Hmm" kreunde hij en kwam dichter tegen mij aan liggen.
Hij streelde zijn hand onder mijn shirtje en begon mijn borsten te masseren, ik draaide me naar hem toe waar hij een beetje van schrok.
"Wat doe je" zei ik lachend, met een geile blik.
"Je wind me op, zelfs als je slaapt" zei hij zachtjes.
Hij ging met zijn hand verder en streelde over mijn rug naar mijn kont en kneep erin.
"Heerlijk" zei hij en zoende mij.
Hij ging met zijn hand in mijn slipje en begon met 1 vinger, die duwde hij zachtjes in me en ik gaf een zachte kreun.
"Dou wat doe je toch met me" kreunde ik.
Hij duwde de dekens een beetje van ons af en ging tussen mijn benen zitten en trok mijn slipje naar beneden, daarna kroop hij bovenop me en duwde 2 vingers in mij terwijl hij me liefdevol, maar toch met lust zoende.
"Neuk me" zei ik zachtjes.
"Rustig aan lief" zei hij plagerig.
Ik greep naar zijn boxer en hij keek naar wat ik deed.
"Uit" zei ik en hij luisterde naar me en trok zijn boxer uit.
Ik duwde hem zachtjes op zijn rug en zoende hem terwijl ik hem verwende, er kwam af en toe een kleine kreun of hijg uit.
"Pff Noah, jou handen zijn.. onbeschrijvelijk" zei hij uit puur genot.
Ik ging naar beneden met mijn hoofd en begon aan zijn eikel te zuigen waardoor hij wat hardere hijgen begon te geven.
"Ohh jezus" kreunde hij en ik liet hem dieper met mijn mond "Noah ik kom zo" kreunde hij zachtjes.
Niet veel later kwam hij klaar in mijn mond en hij duwde mij op mijn rug.
"Mijn beurt" zei hij geil en ik liet hem zijn gang gaan.
Hij likte mij en ik liet hem merken dat hij het goed deed.
"Oh Douwe" kreunde ik zachtjes "Neuk me"
"Zeker weten?" vroeg hij plagerig.
Ik twijfelde geen moment en duwde hem op zijn rug.
"Als jij niks doen begin ik wel" en ik ging bovenop hem zitten.
"Mn meisje komt los" zei hij zachtjes.
Ik ging op hem zitten en voelde hem langzaam naar binnen gaan, Douwe genoot van het moment net als ik.
"Pff" hijgde hij.
Ik ging langzaam op en neer en hij pakte mijn heupen vast om te helpen met tempo.
"Ahh Douwe" kreunde ik.
"Geil wijf" kreunde hij met zijn ogen dicht.
Hij legde mij op mijn rug en kroop boven op mij en duwde zich weer in mij.
"Hmm Noah" kreunde hij terwijl hij zich steeds sneller in en uit mij bewoog.
Ik kreunde en schold wat, en zo deed hij.
"Fuck Noah ik ga weer komen" kreunde hij.
"Ik ook Dou.." voordat ik zijn naam mijn mond uit kreeg kwam ik al klaar.
Niet veel later kwam hij ook klaar met veel gescheld en slagen tegen de muur.
"Wij krijgen nog eens ruzie met de buren" lachte ik terwijl Douwe uitgeput naast mij neer plofte.
"Dit voelde anders" zei hij ineens en ik keek hem geschrokken aan.
"Hoe bedoel je?" vroeg ik onzeker.
"T voelde niet als neuken, maar als de liefde bedrijven zoals andere het soms noemen" zei hij en ik plofte weer neer.
"Jezus man laat me niet zo schrikken" zei ik hijgend.
Hij begon te lachen en sloeg 2 armen om mij heen.
"Ik heb vandaag met Nando afgesproken om te gaan kijken voor een pand voor de kroeg, ga je mee?" vroeg hij en ik knikte.
Ik liep naar de badkamer en nam een uitgebreide douche.
"Ben je ooit klaar?" hoorde ik aan de andere kant van de badkamer.
Ik deed de badkamerdeur open.
"Ja precies nu" lachte ik "zal ik wat broodjes in de oven doen?"
"Ja lekker" zei hij en hij gaf mij een kus.
Ik liep naar beneden en pakte een zak afbakbroodjes uit een kastje en deed die in de oven.
Na 10 minuten kwam Douwe naar beneden en ik had de tafel al mooi gedekt en de broodjes op tafel gezet.
"Lief dit" zei hij terwijl hij naar de tafel keek.
"Soms wil ik wel mn best voor je doen" zei ik grappen en hij sloeg 2 armen om mij heen.
"Je doet altijd je best" zei hij liefdevol en gaf mij een kus op mijn voorhoofd.
We gingen aan tafel zitten en begonnen aan het ontbijt.
"Komt Nan hierheen?" vroeg ik en Douwe knikte met een volle mond.
"Hij is 1 uur hier, dus we hebben nog een uurtje" zei hij.
"Ohhh oke, Nando kennende komt ie wel is te laat" zei ik en Douwe begon te lachen "Jij kan er ook wat van" zei ik er snel achteraan en zijn gezicht betrok maar niet voor lang.
Ik maakte de borden schoon en Douwe ruimde de tafel verder op.
13:03
Triiiiinggg.Ik liep naar beneden en deed de deur open.
"Hoooi" zei Nando vrolijk.
"DOUWE NANDO IS ER WE GAAN" schreeuwde ik naar boven en Douwe kwam de trap af trippelen en we liepen richting de tramhalte.
JE LEEST
It Ain't Easy - Douwe Bob
FanficNoah is een 19 jarig meisje die woont in een dorpje net buiten Amsterdam, ze leeft haar leven als een groot fan van Douwe Bob, ze gaat vaak naar zn shows en probeert bij al zijn optredes te zijn. Douwe herkent haar al en maakt graag een praatje met...