Már majdnem egy éve tervezem, hogy hajamat kékre festem.Ámde anyumékat meg győzni nem volt olyan könnyű dolog.
Karácsony környékén végre fel mertem vetni a témát,hogy mi lenne, ha kék hajam lenne.
Apum első reakciója az volt hogy " mi vagy te bohóc??,,
Azaz már le is szólt a az ötletemet.
Hát igen,a szüleim kicsit (inkább nagyon) maradiak.
Egy kis idő múlva még egyszer fel vetettem a témát.És akkor sikerült rá beszélnem őket egy kék tincsre,bár nem sok, de azért valami.
Úgy volt ballagás után meg is csináltathatom azt a tincset.
De végig gondoltam,és arra jutottam az még sem felyezné ki az egyéniségemt.Ezért inkább el vetettem a témátBallagás előtt olyan 2-3 hónappal meg ítam az Emo mindhalálig című blogom, amiről most csak annyit kell tudni,hogy a fő szereplő lány (aki igazából én vagyok) haja kék.
De nem akartam le kopizni a csajt. Ezért ki találtam ,hogy mi lenne ha csak az alja lenne kék?
Mikor fel dobtam a témát anyuméknak erősen tiltakoztak, de ki tartó voltam.
Amire anyum meg tört az az volt, hogy meg kérdeztem:fáj nektek vagy mi? Ha nekem kék hajam lessz?
Ezen el gondolkodtak.Annyi feltételt szabtak, hogy ha nem lessz rossz a bizim, akkor lehet.
Ennek nagyon meg örültem, csak az volt a ciki, hogy elég szarul áltam matekból és nyelvtanból...baromi sokat kellet tanulnom, hogy ki javítsam.
De mikor sikerült,és túl voltunk a ballagáson is, fel tettem szüleimnek az egymilliós kérdést: mikor mehetek fodraszhoz?
Erre kicsit ki akadtak, hogy télleg meg akarom ezt csinálni? De már bele eggyeztek...úgyhogy ez lett a vég eredmény:Ui: a fodrásznál töltött időt majd másik részbe le írom részletesen.