Egy 15 éves lányról:
Volt egy fiú osztálytársam, akivel elváltak útjaink. Hetedik félév volt mikor új osztálytársak jöttek. Köztük volt ő is ki már előre megtetszett. Nagyon szimpatikus volt nekem, és én is neki. Minden délutánt vele és barátjainkkal töltöttem. Eltelt egy aztán két hónap és egyre közeledett hozzám.Mikor egy nap bementem a suliba éreztem, hogy más lesz ez a nap mint a többi. Órákon mindig egymásra néztünk és mosolyogtunk. Vége lett a napnak és jött a délután. Ugyanúgy lementünk barátokkal a parkba és elkezdtünk játszani. Nagyon élveztük, mert lányok voltak a fiúk ellen, habár csak ketten voltunk lányok a húgával. Hirtelen egyik percről a másikra változott valami és mikor megtörtént tudtam, hogy mi volt az. Mikor elfutottam mellette megragadta egyik kezem, magához húzott jó szorosan egymás szemébe néztünk és hirtelen ő felém hajolt és elcsattant első csókunk. Azt hittem örökké tart ez a pillanat, de nem, mert megzavartak. Utána az első pár hétben titkos helyeken találkoztunk és ott forró csókokat váltottunk. Mind a kettőnk teste beleremegett és szívünk egyszerre vert. Észre se vettük vége lett az évnek és tudtuk hamar elmegy a következő egy év. Úgy is lett. Minden nap együtt voltunk, aztán hirtelen vége lett ennek az álomnak. Olyan volt számunkra ez az egy év mintha egy nap lett volna. Nagyon hamar elment és ő is és én is máshová mentünk. De egymást még most sem feledjük. Még fél éven keresztül tartott ez a kapcsolat és mostanra már csak "barátok" maradtunk. Néha összefutunk és vissza emlékezünk, hogy az első forró csók, öleléssel milyen jó is volt nekünk. Vissza emlékezünk még arra is, mikor nyolcadik év végén átöleltük egymást és oda súgtuk egymás fülébe: " Szeretlek és már most hiányzol, de nem feledlek sohasem!"