Sziasztok gyermekeim! Egyszerűen nagyon régen voltam. És nagyon sajnálom. Megígérném hogy öbbet leszek... De nemtudom mennyire tudok többet lenni.
Mindegy is.
Kezdjük el ezt a feledtéb érdekes részt:
1. Hercules valójában Ariel unokatestvéreA történet szerint Ariel Triton király lánya, Hercules pedig Zeusz fia. Triton király Poseidon fia, aki a görög mitológia szerint Zeusz testvére. Ez alapozza meg Hercules és Ariel rokoni kapcsolatát.
2. Bell kedvenc könyvének története.
A szépség és a szörnyetegben Bell kedvenc könyvét olvassa és erről énekel, ami, ha jobban megfigyeljük, Aladdin történetének leírása.
3. A Toy Story első és második részének érdekes kapcsolata
Andy kalapja a Toy Story első részében úgy néz ki, mint Jessie-é, a Cowgirl-é, aki a Toy Story 2-ben látható. Továbbá Jessie első tulajdonosa is ugyanazt a kalapot viseli. De hogyan kapta meg Andy ezt a kalapot? Úgy tűnik, hogy Mrs. Davis, Andy anyja adta a kalapot fiának. Ez annyit jelent, hogy Jessie eredeti gazdája Andy édesanyja.
4. Hook kapitány ölte meg Ariel anyját
Az egyik sellő a Pán Péterben úgy néz ki, mint Ariel anyja, Athena, aki ugyanazt a tüzes vörös hajat viseli és ugyanolyan smaragdzöld farka van. A sellők Hook kapitány legnagyobb félelmei voltak. A második filmben Ariel elmeséli, hogy egy rosszindulatú kalóz ölte meg Athenát. Tehát feltételezhetjük, hogy Hook kapitány ölte meg Arie anyját.
5. Jane a Szépség és a Szörnyeteg unokája.
Egyformán néznek ki, a sárga színt részesítik előnyben és mindketten megváltoztatják a neveletlen férfiakat. Jane Tarzant ugyanolyan kedvesen és türelmesen kezeli , mint Bell a szörnyet. Még mindig hihetetlen? Az expedíció során Jane egy teáskészletet visz magával, ami ugyanaz, mint a Szépség és a szörnyetegben.
6. Anna és Elsa szülei Rapunzel esküvőjére menet haltak meg.
Jennifer Lee a Jégvarázs rendezője úgy nyilatkozott egy Reddit interjúban, hogy a Arendelle királya és királynéja esküvőre mentek, amikor hajótörést szenvedtek. A már házas Rapunzel és Flynn felbukkan Elsa megkoronázásának napján. A legvalószínűbb magyarázat, hogy Arendelle uralkodói egy szörnyű vihar során meghaltak az esküvőre igyekezve hajójukkal.
7. A kis hableány feltárja Arendelle király és királyné hajóját.
Az Arendelle királyság, ahol a hajó megkezdte az útját, Norvégiában található. A Rapunzel Királyság valahol Németországban található. A kis hableány története Dánia partjainál játszódik, amit a hajó útvonala is érint.
8.Tarzan, Anna és Elsa testvérek
Chris Buck, aki a társ-producere a Jégvarázsnak (és a Tarzan rendezője) elmondta, hogy Arendelle királya és királynéja egy hajótörés következtében meghaltak. Egy trópusi szigeten sodródtak partra, ahol egy faházat építettek és a királynő szült egy fiút. A családot viszont megtámadta egy leopárd és csak a baba élte túl. Tehát Elsa és Anna bátyja Tarzan lehet.
9. Carl valójában meghal a Fel elején
Az első öt percben a narrátor elmeséli Carl és felesége szerelmi történetét, ami nemcsak megható de valós is, és minden valószínűtlen elemet nélkülöz. A film többi része viszont tele van mágikus elemekkel úgy, mint a beszélő kutya és a repülő ház. Azonban, ha azt feltételezzük, hogy a túlvilági lét létezik, akkor Carl valójában a feleségét próbálja megtalálni halála után és így már minden érthető.
10. Az Aladdin csak egy mese egy árusról, aki nagyon el akar adni egy lámpát.
Egy dörzsölt árus beszél hozzád a képregény elején, aki kétségbeesetten el akar adni valamit. Egy utolsó kísérletet tesz arra, hogy megállítson és egy lámpából valamit önteni kezd a markába. Annyit mond, hogy ez nem egy közönséges lámpa és elkezdi mesélni Aladdin történetét.