kis sztorik#3

56 5 0
                                    

Egy fiú a gimnáziumban nagyon rég óta el akart híni egy lányt de nagyon félénk volt és nem merte. Egy napon össze szedte minden bátorságát és elhívta a lány igent mondott! Szombat este 8 órát beszéltek meg. Péntek este elment a fiú megünnepelni azt hogy a fiú elhívta a csajt. Leitták magukat mint az állat. Másnap olyan rosszul voltak mint a kutya! A mi hősünk 10 percenként járt fosni meg hányni. A hányást pár órával később már el is hagyta de a fosás megmaradt! Nem akarta lemondani a randit mert fél hogy még egyszer nem lesz bátorsága hogy elhívja a lányt. Végül is érte ment. Vonattal mentek az étteremig. A fiú első útja a WC-hez vezetett. Visszajött megették az előételt utána elnézést kért és kiment a mosdóba visszajött.Ennék a desszertet de már megint érzi hogy kell. Nem akarja magát nevetségessé tenni a WC-re járással ezért vissza tartja. Pár perc múlva el is múlik az érzés. De nem túl sokára érzi hogy pukiznia kéne úgy gondolta szép lassan kiereszti. Elkezdte de a pukival együtt fosi is jött! Fel vett egy jóga mozdulatot nehogy szét nyomódjon. Fizet a csávó és elmennek. Szól a csajnak egy bolt mellett hogy a múltkor kinézett magának egy mellényt és megvehetné-e? A csaj azt mondta: Jól van legalább addig én is szét nézek. Bemegy a csávó kezébe kapja a leg első mellényt kiválasztja az övéhez leghasonlóbb nadrágot és fizet. Halkan mondja nehogy meghallja a barátnője mit mond ő. Ezt mondta: csak a nadrágot! Az eladó: Nem hallom! Mégegyszer mondja a csávó. Az eladó: Rendben! Mennek a vonathoz a csávó rögtön megy a WC-hez. Leveszi a nadrágját meg az alsóját össze gömböjíti kidobja az ablakon. Kinyitja a zacskót és látja hogy csak a mellény van benne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

My Story Where stories live. Discover now